Πρόταση
κανονισμού για ναυτιλαική ενιαία θυρίδα COM (2018) 182 Fianal (Μάθημα 7b) 28
Ιανουαρίου 2019
Σχόλιο: Η συνολική άποψη προσέγγισης κάθε
μεταφορικού μ΄σου στο έδαφος της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτελεί υποχρέωση και
ανάγκη για έναν ευρύτερο νομικό πλαίσιο. Αυτή η ανάγκη ζητείται να γίνει
νομοθετική πράξη. Για τους ανθρώπου του Τελωνείου αυτά τα θέματα είναι μια
καθημερινότητα και γίνεται μια καλή διαχείριση όμως ………………
Πρόταση κανονισμού για
ναυτιλαική ενιαία θυρίδα COM (2018)
182 Fianal (Μάθημα
7b) 28 Ιανουαρίου 2019
A. Υποχρεώσεις
υποβολής δηλώσεων που απορρέουν από νομικές πράξεις της Ένωσης
Η κατηγορία αυτή υποχρεώσεων
υποβολής δηλώσεων περιλαμβάνει τις πληροφορίες που πρέπει να παρέχονται σύμφωνα
με τις ακόλουθες διατάξεις:
1. Κοινοποίηση για πλοία κατά τον κατάπλου σε
λιμένες κρατών μελών ή τον απόπλου από αυτούς.
Άρθρο 4 της οδηγίας
2002/59/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Ιουνίου
2002, για τη δημιουργία κοινοτικού συστήματος παρακολούθησης της κυκλοφορίας
των πλοίων και ενημέρωσης (ΕΕ L 208 της 5.8.2002, σ. 10).
2. Συνοριακοί έλεγχοι προσώπων
Άρθρο 7 του Κανονισμού (ΕΚ)
αριθ. 562/2006 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 15ης Μαρτίου
2006, για τη θέσπιση του κοινοτικού κώδικα σχετικά με το καθεστώς διέλευσης
προσώπων από τα σύνορα (κώδικας συνόρων Σένγκεν) (ΕΕ L 105 της 13.4.2006, σ. 1)
3. Κοινοποίηση επικίνδυνων ή ρυπογόνων
εμπορευμάτων που ευρίσκονται επί του πλοίου
Άρθρο 13 της οδηγίας
2002/59/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Ιουνίου
2002, για τη δημιουργία κοινοτικού συστήματος παρακολούθησης της κυκλοφορίας
των πλοίων και ενημέρωσης (ΕΕ L 208 της 5.8.2002, σ. 10).
4. Κοινοποίηση αποβλήτων και καταλοίπων
Άρθρο 6 της οδηγίας
2000/59/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Νοεμβρίου
2000, σχετικά με τις λιμενικές εγκαταστάσεις παραλαβής αποβλήτων‑πλοίου και
καταλοίπων φορτίου (ΕΕ L 332 της 28.12.2000, σ. 81).
[Νέα πρόταση για την
κατάργηση της 2000/59/ΕΚ:
4. Κοινοποίηση αποβλήτων
πλοίων, συμπεριλαμβανομένων των καταλοίπων
Άρθρα 6 και 7 της
οδηγίας 201X/XX/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου]
5. Κοινοποίηση πληροφοριών σχετικών με την ασφάλεια
Άρθρο 6 του κανονισμού (ΕΚ)
αριθ. 725/2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 31ης Μαρτίου
2004, για τη βελτίωση της ασφάλειας στα πλοία και στις λιμενικές εγκαταστάσεις
(ΕΕ L 129 της 29.4.2004, σ. 6).
Έως ότου εγκριθεί
εναρμονισμένο έντυπο σε διεθνές επίπεδο, για τον προσδιορισμό των πληροφοριών
που απαιτούνται δυνάμει του άρθρου 6 του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 725/2004,
χρησιμοποιείται το έντυπο που παρατίθεται στο προσάρτημα του παρόντος
παραρτήματος. Το έντυπο μπορεί να διαβιβάζεται ηλεκτρονικά.
6. Πληροφορίες σχετικά με τους επιβαίνοντες
Άρθρο 4 παράγραφος 2 και
άρθρο 5 παράγραφος 2 της οδηγίας 98/41/ΕΚ του Συμβουλίου, της 18ης Ιουνίου
1998, σχετικά με την καταγραφή των ατόμων που ταξιδεύουν με επιβατηγά πλοία που
εκτελούν δρομολόγια προς ή από λιμένες των κρατών μελών της Κοινότητας (ΕΕ
L 188 της 2.7.1998, σ. 35).
7. Τελωνειακές διατυπώσεις
α) Διατυπώσεις κατάπλου:
–
Γνωστοποίηση κατάπλου (άρθρο 133
του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013[1])·
–
Προσκόμιση εμπορευμάτων στο τελωνείο
(άρθρο 139 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013)·
–
Διασάφηση προσωρινής εναπόθεσης εμπορευμάτων
(άρθρο 145 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013)·
–
Τελωνειακός χαρακτήρας εμπορευμάτων
(άρθρα 153 έως 155 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013)·
–
Ηλεκτρονικά έγγραφα μεταφοράς που
χρησιμοποιούνται για τη διαμετακόμιση (άρθρο 233 παράγραφος 4
στοιχείο ε) του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013).
β) Διατυπώσεις απόπλου:
–
Τελωνειακός χαρακτήρας εμπορευμάτων
(άρθρα 153 έως 155 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013)·
–
Ηλεκτρονικά έγγραφα μεταφοράς που
χρησιμοποιούνται για τη διαμετακόμιση (άρθρο 233 παράγραφος 4 στοιχείο ε)
του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013).
–
Γνωστοποίηση εξόδου (άρθρο 269
παράγραφος 2 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013)·
–
Συνοπτική γνωστοποίηση εξόδου
(άρθρα 271 και 272 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013)·
–
Γνωστοποίηση επανεξαγωγής
(άρθρα 274 και 275 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013)·
8. Ασφαλής φόρτωση και εκφόρτωση φορτηγών πλοίων μεταφοράς φορτίου
χύδην
Άρθρα 7 και 8 της οδηγίας
2001/96/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 4ης Δεκεμβρίου
2001, σχετικά με τον καθορισμό εναρμονισμένων απαιτήσεων και διαδικασιών για
την ασφαλή φόρτωση και εκφόρτωση των φορτηγών πλοίων μεταφοράς φορτίου χύδην
9. Έλεγχος των πλοίων από το κράτος λιμένα
Άρθρο
9 της οδηγίας 2009/16/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της
23ης Απριλίου 2009, σχετικά με τον έλεγχο των πλοίων από το κράτος λιμένα·
10. Στατιστικές θαλάσσιων μεταφορών
Άρθρο 5 της οδηγίας
2009/42/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τις
στατιστικές καταγραφές για τις θαλάσσιες μεταφορές εμπορευμάτων και επιβατών
B. Έντυπα
FAL και υποχρεώσεις που απορρέουν από διεθνείς νομικές πράξεις
Η κατηγορία αυτή υποχρεώσεων
υποβολής δηλώσεων περιλαμβάνει τις πληροφορίες που παρέχονται σύμφωνα με τη
σύμβαση FAL και άλλες σχετικές διεθνείς νομικές πράξεις.
1. Έντυπο FAL 1: Γενικό Δηλωτικό
2. Έντυπο FAL 2: Δηλωτικό Φορτίου
3. Έντυπο FAL 3: Δηλωτικό εφοδίων πλοίου
4. Έντυπο FAL 4: Δηλωτικό προσωπικών ειδών πληρώματος
5. Έντυπο FAL 5: Κατάσταση πληρώματος
6. Έντυπο FAL 6: Κατάσταση επιβατών
7. Έντυπο FAL 7: Επικίνδυνα είδη
8. Ναυτιλιακό δηλωτικό υγείας
Γ. Εθνικές
νομικές διατάξεις
Η κατηγορία αυτή υποχρεώσεων
υποβολής δηλώσεων περιλαμβάνει στοιχεία δεδομένων για τις ακόλουθες κατηγορίες:
1. Θαλάσσιες μεταφορές
2. Ασφάλεια των θαλάσσιων μεταφορών
3. Περιβάλλον
4. Συνοριακός έλεγχος
5. Ασφάλεια
6. Τελωνεία
7. Υγεία
8. Ένοπλες Δυνάμεις
9. Λιμενικές υπηρεσίες
10. Στατιστικές
11. Φορολογικές πληροφορίες
ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ‑ΑΦΙΞΗ
ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΡΟ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΕ ΛΙΜΕΝΑ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΕ
ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΡΟ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΕ ΛΙΜΕΝΑ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΕ
[Διεθνής σύμβαση του 1974
για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 9 του
κεφαλαίου XI-2 ΚΑΙ ΑΡΘΡΟ 6 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3 ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΚ)
αριθ. 725/2004]
Χαρακτηριστικά
του πλοίου και στοιχεία επικοινωνίας
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Αριθμός
IMO
|
|
Όνομα
του πλοίου
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Λιμένας
νηολόγησης
|
|
Κράτος
σημαίας
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος
πλοίου
|
|
Κωδικός
ραδιοτηλεφώνου
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Ολική
χωρητικότητα
|
|
Αριθμοί
κλήσης Inmarsat (εφόσον υπάρχουν)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Επωνυμία
της εταιρείας και αριθμός αναγνώρισης της εταιρείας
|
|
Όνομα
του αξιωματικού ασφαλείας του πλοίου (CSO) και στοιχεία επικοινωνίας σε 24ωρη
βάση
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Λιμένας
άφιξης
|
|
Λιμενική
εγκατάσταση άφιξης (εφόσον είναι γνωστή)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Πληροφορίες
σχετικά με τον λιμένα και τη λιμενική εγκατάσταση
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Αναμενόμενη
ημερομηνία και ώρα άφιξης του πλοίου στον λιμένα (ETA)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Βασικός
σκοπός του ελλιμενισμού
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Πληροφορίες που
απαιτούνται δυνάμει του κανονισμού SOLAS 9.2.1 του κεφαλαίου XI-2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Διαθέτει
το πλοίο έγκυρο Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας Πλοίου (ISSC);
|
ΝΑΙ
|
ISSC
|
ΟΧΙ-
γιατί όχι;
|
Εκδόθηκε
από (όνομα της Αρχής ή του Αναγνωρισμένου Οργανισμού Ασφαλείας (RSO))
|
Ημερομηνία
λήξης (ηη/μμ/εεεε)
|
||||||||||||||||||||||||||||
Διαθέτει
το πλοίο εγκεκριμένο σχέδιο ασφάλειας πλοίου (SSP);
|
ΝΑΙ
|
ΟΧΙ
|
Επίπεδο
ασφάλειας (SL) στο οποίο δραστηριοποιείται το πλοίο;
|
Επίπεδο
ασφάλειας
1
|
Επίπεδο
ασφάλειας
2
|
Επίπεδο
ασφάλειας
3
|
|||||||||||||||||||||||||||
Θέση
του πλοίου κατά τον χρόνο υποβολής της δήλωσης
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Απαριθμείστε
τις τελευταίες δέκα επισκέψεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις με χρονολογική
σειρά (ξεκινώντας από τις πιο πρόσφατες):
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Αρίθ.
|
Ημερομηνία
από (ηη/μμ/εεεε)
|
Ημερομηνία
έως (ηη/μμ/εεεε)
|
Λιμένας
|
Χώρα
|
UN
/ LOCODE
(αν
υπάρχει)
|
Λιμενική
εγκατάσταση
|
Επίπεδο
ασφάλειας (SL)
|
||||||||||||||||||||||||||
1
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
2
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
3
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
4
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
5
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
6
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
7
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
8
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
9
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
10
|
|
|
|
|
|
|
SL
=
|
||||||||||||||||||||||||||
Έλαβε το πλοίο ειδικά ή
πρόσθετα μέτρα ασφαλείας, πέραν εκείνων που περιλαμβάνονται στο εγκεκριμένο
σχέδιο ασφάλειας του πλοίου (SSP);
Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ,
αναφέρατε κατωτέρω τα ειδικά ή πρόσθετα μέτρα ασφαλείας που έλαβε το πλοίο.
|
ΝΑΙ
|
ΟΧΙ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Αριθ.
(όπως
ανωτέρω)
|
Ειδικά
ή πρόσθετα μέτρα ασφαλείας που ελήφθησαν από το πλοίο
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
1
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
2
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
3
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
4
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
5
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
6
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
7
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
8
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
9
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
10
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Απαριθμείστε τις δραστηριότητες
πλοίου/πλοίου, με χρονολογική σειρά, (ξεκινώντας από τις πιο πρόσφατες), οι
οποίες διεξήχθησαν κατά τις τελευταίες δέκα επισκέψεις στις λιμενικές
εγκαταστάσεις που απαριθμούνται ανωτέρω. Επεκτείνατε τον κατωτέρω πίνακα ή
συνεχίστε σε χωριστή σελίδα αν χρειάζεται — καταχωρίστε τον συνολικό αριθμό
των δραστηριοτήτων πλοίου-πλοίου:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Τηρήθηκαν
οι διαδικασίες ασφαλείας του πλοίου που ορίζονται στο εγκεκριμένο SSP κατά τη
διάρκεια καθεμίας από αυτές τις δραστηριότητες πλοίου-πλοίου;
Αν
ΟΧΙ, περιγράψτε λεπτομερώς τα εναλλακτικά μέτρα ασφάλειας που εφαρμόστηκαν
στην τελευταία στήλη κατωτέρω.
|
ΝΑΙ
|
ΟΧΙ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Αριθ.
|
Ημερομηνία
από (ηη/μμ/εεεε)
|
Ημερομηνία
έως (ηη/μμ/εεεε)
|
Θέση
ή Γεωγραφικό Μήκος και Πλάτος
|
Δραστηριότητα
πλοίου/πλοίου
|
Εναλλακτικά
μέτρα ασφαλείας
|
||||||||||||||||||||||||||||
1
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
2
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
3
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
4
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
5
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
6
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
7
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
8
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
9
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
10
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Γενική περιγραφή του φορτίου που
βρίσκεται στο πλοίο·
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Μεταφέρει μήπως το πλοίο ως φορτίο
επικίνδυνες ουσίες που υπάγονται στις κατηγορίες 1, 2.1, 2.3, 3, 4.1, 5.1,
6.1, 6.2, 7 ή 8 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Κώδικα Επικίνδυνων Αγαθών (IMDG);
|
ΝΑΙ
|
ΟΧΙ
|
Αν
ΝΑΙ, επιβεβαιώστε ότι επισυνάπτεται δηλωτικό επικίνδυνων εμπορευμάτων (ή
σχετικό απόσπασμα)
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Επιβεβαιώστε ότι επισυνάπτεται
αντίγραφο του καταλόγου των μελών του πληρώματος.
|
ΝΑΙ
|
Επιβεβαιώστε ότι επισυνάπτεται
αντίγραφο του καταλόγου επιβατών του πλοίου
|
ΝΑΙ
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Λοιπές πληροφορίες σχετικά
με την ασφάλεια
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Υπάρχει κάποιο θέμα σχετικό με την
ασφάλεια που θα θέλατε να αναφέρετε;
|
ΝΑΙ
|
Αναφέρατε
λεπτομερή στοιχεία:
|
ΟΧΙ
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Πράκτορας
του πλοίου στον προβλεπόμενο λιμένα άφιξης
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Όνομα:
|
Στοιχεία
επικοινωνίας (Αριθ. τηλ.):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Στοιχεία
του προσώπου που παρέχει τις πληροφορίες
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Αξίωμα
ή Θέση (διαγράψτε τις ακατάλληλες ενδείξεις):
Πλοίαρχος/Υπεύθυνος
ασφαλείας του πλοίου (SSO)/Αξιωματικός ασφαλείας της εταιρίας (CSO)/Πράκτορας
του Πλοίου (ως άνω)
|
Όνομα:
|
Υπογραφή:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Ημερομηνία/Ώρα/Τόπος
συμπλήρωσης της δήλωσης
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
[1] Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 952/2013
του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 9ης Οκτωβρίου, για τη
θέσπιση του ενωσιακού τελωνειακού κώδικα (ΕΕ L 269 της 10.10.2013,
σ. 1).
Ιστοσελίδες
www.bookstars.gr
ektelonistivivlia.blogspot
sxoli-ekteloniston.blogspot
gnomesmetaforas.blogspot
logotexnia-ekteloniston.blogspot
|
Ρωτήστε μας Μεταφορικά θέματα στο:
Να σας απαντήσουμε
|
Βοηθητικά Βιβλία
για κατανόηση
Βιβλίου για άδεια Οδικού Μεταφορέα
Διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές (Ερωτηματολόγιο)
Μελέτες Περιπτώσεων για άδεια Οδικού
Μεταφορέα Διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές (Case Studies)
|
Κάντε κλικ στην ετικέτα να δείτε τα βιβλία μας
|
E-mail = ggioggaras@Gmail.com
|
ΝΕΑ
Βιβλία για
Ε Ξ Ε Τ Α Σ Ε Ι Σ
Πιστοποιημένων
Εκτελωνιστών
Βάσει Ενωσιακού
τελωνειακού Κώδικα
|
Ρωτήστε μας Τελωνειακά θέματα στο:
Να σας απαντήσουμε
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου