Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Κώδικας Δεοντολογίας για τη διαχείριση της Συνδυασμένης Ονοματολογίας (Επεξηγηματικών Σημειώσεων), 26 Αυγούστου 2014, Μάθημα 2.



Κώδικας Δεοντολογίας για τη διαχείριση της Συνδυασμένης Ονοματολογίας (Επεξηγηματικών Σημειώσεων), 26 Αυγούστου 2014, Μάθημα 2.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗΣ ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΣΟ) (2000/C 150/03)

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η «Έκθεση της Επιτροπής” προς το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Έκθεση σχετική με τα αποτελέσματα της δεύτερης φάσης του SLIM (Simpler Legislation for the ΙnternaΙ Market Απλοποιημένη νομοθεσία για την εσωτερική αγορά) και τη συνέχεια που δόθηκε στην εφαρμογή των συστάσεων της πρώτης φάσης» περιέχει τις συστάσεις της ομάδας SLIM/ΣΟ.

Η σύσταση αριθ. 4 στην έκθεση της ομάδας SLIM/ΣΟ για την απλοποίηση και τον εκσυγχρονισμό της ΣΟ που χρησιμοποιείται στο εξωτερικό εμπόριο έχει στόχο να καθιερώσει ένα «κώδικα συμπεριφοράς» για τη διαχείριση της ΣΟ (π.χ. όσον αφορά τη διαδικασία για τη διατήρηση, δημιουργία και κατάργηση των κωδικών ΣΟ).

Πολλές συστάσεις που έγιναν από την ομάδα SLIM/ΣΟ πρόκειται να εισαχθούν σ' αυτόν τον κώδικα συμπεριφοράς.

Κατά συνέπεια. η Επιτροπή, αφού έχει ακούσει τις απόψεις της επιτροπής τελωνειακού κώδικα (τμήμα της δασμολογικής και στατιστικής ονοματολογίας) και των αντιπροσώπων των ευρωπαϊκών ομοσπονδιών. θέσπισε κώδικα συμπεριφοράς για τη διαχείριση της ΣΟ.

ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Ιστορικό

Την 1η Ιανουαρίου 1988 η Κοινότητα εισήγαγε την έννοια της συνδυασμένης ονοματολογίας (ΣΟ) με στόχο τη διευκόλυνση του εμπορίου και τη συλλογή και ανταλλαγή στοιχείων για τα στατιστικά του εξωτερικού εμπορίου της Κοινότητας. Αυτή προέκυψε από συγχώνευση των ονοματολογιών του κοινού δασμολογίου (το ΚΔ) και του ΝΙΜΕΧΕ (η στατιστική ονοματολογία της Κοινότητας).

Με την πάροδο των ετών, σημαντικός αριθμός διακρίσεων της ΣΟ εμπλούτισε την ονοματολογία του εναρμονισμένου συστήματος (ΕΣ). Λόγω της αύξησης των διακρίσεων της ΣΟ και της δομής της ΣΟ, αυτοί που παρέχουν στατιστικά στοιχεία εξέφρασαν δυσκολίες όσον αφορά τον προσδιορισμό της σωστής διάκρισης ΣΟ που πρέπει να χρησιμοποιείται στις στατιστικές τους δηλώσεις.

Η μείωση του αριθμού των διακρίσεων ΣΟ προτάθηκε σαν μέτρο στο πλαiσιο της πρωτοβουλίας SLIM με στόχο τη μείωση του βάρους για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις και, ιδιαiτερα. για τις μικρές και μεσαiες επιχειρήσεις.

Νομικό πλαίσιο

Σύμφωνα με το άρθρο 23 της συνθήκης, η Κοινότητα στηρίζεται σε μία τελωνειακή ένωση που συνεπάγεται τη χρήση του κοινού δασμολογίου (ΚΔ).

Ο κανονισμός (ΕΟΚ) αριθ. 2658/87 του Συμβουλίου, της 23ης Ιουλίου 1987. για τη δασμολογική και στατιστική ονοματολογία και το κοινό δασμολόγιο [1], προβλέπει το νομικό πλαίσιο για τη συνδυασμένη ονοματολογία (ΣΟ). Η ΣΟ δημιουργήθηκε για να ανταποκριθεί συγχρόνως στις απαιτήσεις τόσο του ΚΔ. όσο και των στατιστικών του εξωτερικού εμπορίου της Κοινότητας.

Η ΣΟ στηρίζεται στην ονοματολογία που επισυνάπτεται στη διεθνή σύμβαση για το εναρμονισμένο σύστημα περιγραφής και κωδικοποίησης των εμπορευμάτων (ΕΣ) που εκδόθηκε υπό την αιγίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τελωνείων (ΠΟΤ), στον οποίο η Κοινότητα είναι συμβαλλόμενο μέρος.

Βάσει του άρθρου 21 του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 3330/91 του Συμβουλίου, της 7ης Νοεμβρίου 1991, για τις στατιστικές των συναλλαγών αγαθών μεταξύ κρατών μελών [2] και άρθρου 8 του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1172/95 του Συμβουλίου, της 22ας Μαΐου 1995. σχετικά με τις στατιστικές για τις ανταλλαγές αγαθών της Κοινότητας και των κρατών μελών της με τις τρίτες χώρες [3] η ΣΟ χρησιμοποιείται για την περιγραφή των εμπορευμάτων στα μέσα στατιστικών δεδομένων που μεταβιβάζονται στις αρμόδιες στατιστικές υπηρεσίες στα κράτη μέλη. Με τον τρόπο αυτόν, η ΣΟ αποτελεί ένα από τα κύρια στοιχεία στις δηλώσεις του Ιntrastat που εκπονούνται από οικονομικούς φορείς στο πλciσιο των ενδοκοινοτικών συναλλαγών. Επιπλέον, εκπονούνται και διανέμονται στο κοινό στατιστικά στοιχεία για τις εξωτερικές συναλλαγές και τις ενδοκοινοτικές συναλλαγές που βασίζονται στην ΣΟ.

Το άρθρο 20 του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2913/92 του Συμβουλίου. της 12ης Οκτωβρίου 1992, περί θεσπίσεως κοινοτικού τελωνειακού κώδικα [4], επιβεβαιώνει ότι το ΚΔ περιλαμβάνει την ΣΟ.
Σύμφωνα με τα παραρτήματα 37 και 38 του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2454/93 της Επιτροπής [5] που διέπουν την εφαρμογή του κανονισμού αυτού, ο κωδικός ΣΟ αποτελεί ένα από τα κύρια στοιχεία του ενιαiου διοικητικού εγγράφου που υποβάλλεται στα τελωνεία από τους οικονομικούς φορείς και χρησιμοποιείται από τα τελωνεία για τον έλεγχο ροών των εξωτερικών συναλλαγών.

Κύριοι στόχοι της ΣΟ

Η ΣΟ αντικατοπτρίζει τις δασμολογικές δεσμεύσεις της Κοινότητας έναντι του ΠΟΕ [π.χ. τα αποτελέσματα των πολυμερών εμπορικών διαπραγματεύσεων του Γύρου της Ουρουγουάης (1986-1994)], όπως και άλλες τροποποιήσεις της ΣΟ και προσαρμογές των δασμών σύμφωνα με τις αποφάσεις που έχουν ληφθεί από το Συμβούλιο ή την Επιτροπή.

Η ΣΟ ενσωματώνει, ανάλογα με την περίπτωση, σuστάσεις του ΠΟΔ (WCO) και διάφορες απαιτήσεις της κοινοτικής πολιτικής.

Για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των στατιστικών του εξωτερικού και εσωτερικού εμπορίου και τις ανάγκες των στατιστικών στοιxείων. αυτή περιλαμβάνει υποδιαιρέσεις στην ονοματολογία του εναρμονισμένου συστήματος. Οι υποδιαιρέσεις αυτές διατηρούvrαι, δημιουργούνται η καταργούvται για να ανταποκριθούν τις απαιτήσεις των χρηστών των στοιχείων που έχουν συγκεντρωθεί, καθιερωθεί και διαδοθεί με αναφορά στην ΣΟ.

Για στατιστικούς λόγους. ένα σημαvrικό έργο αποτελεί η επεξεργασία και η συvrηρηση πινάκων συσχέτισης μεταξύ της ΣΟ και άλλων ορθών ονοματολογιών.

Στόχοι και αρχές όσον αφορά τον κώδικα συμπεριφοράς

Ο κύριος στόxος του «κώδικα συμπεριφοράς» είναι να εξαλείψει την αδικαιολόγητη αύξηση της ΣΟ και να μειωθεί το μέγεθος της ονοματολογίας αυτής. Η διαδικασία θα πρέπει να καταλήξει στον εκσυγχρονισμό της ΣΟ, αφού ληφθούν υπόψη οι τεχνολογικές η εμπορικές εξελίξεις.

Η εφαρμογή του «κώδικα συμπεριφοράς» θα πρέπει να εξασφαλίσει τον καλύτερο έλεγχο στη διαχείριση της ΣΟ.

Ο κώδικας αυτός αποτελεί ένα μέσο για τη διαφάνεια όσον αφορά τα ενδιαφερόμενα μέρη στην ΣΟ και συμβάλλει στην εξασφάλιση της αντικειμενικότητας κατά τη λήψη αποφάσεων από την Επιτροπή αφού ληφθεί πρώτα η γνώμη της Επιτροπής.

Κατά την εφαρμογή του «κώδικα συμπεριφοράς» θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η ποικιλία των συμφερόντων που διακυβεύοvrαι, οι ανάγκες για απλοποίηση και εκσυγχρονισμό της ΣΟ και οι δυσκολίες της διαχείρισης της, πράγμα που απαιτεί μία γενική προσέγγιση των στόxων της και στενή συνεργασία των ενδιαφερομένων μερών.


Ένα ανώτατο όριο του αριθμού των κωδικών ΣΟ δεν μπορεί να καθορισθεί αυθαίρετα. Avτίθετα, απαιτείται κάποιος βαθμός ευελιξίας μέσα σε πνεύμα νομικής απλοποίησης προκειμένου να λαμβάνονται υπόψη οι διαφορετικές ανάγκες των μερών που ενδιαφέρονται για τη ΣΟ, κυρίως οι υπηρεσίες της Επιτροπής, τα κράτη μέλη και οι ευρωπαϊκές ομοσπονδίες.

Διεθνείς πλευρές

Στο πλαίσιο του WCO (Παγκόσμιος Οργανισμός Τελωνείων) η Επιτροπή θα λάβει υπόψη της τις αρχές σταθερότητας, εκσυγχρονισμού και απλοποίησης της ΣΟ κατά την ενημέρωση της ονοματολογίας του ΕΣ.

Οι υπηρεσίες της Επιτροπής, που ασχολούνται με τις διεθνείς εμπορικές διαπραγματεύσεις, θα συνεχίσουν, κατά το δυνατόν, το στόxο απλοποίησης και διευκόλυνσης της χρήσης της ΣΟ, π.χ. με την προώθηση δασμολογικών παραχωρήσεων που διευκολύνουν τη συγχώνευση των διακρίσεων ΣΟ.

Στην περίπτωση όπου η διαφορά των τελωνειακών δασμών είναι μικρή, και ορισμένες δασμολογικές παραχωρήσεις υπόκεινται σε ένα χρονοδιάγραμμα μείωσης, κατ' εφαρμογή διεθνών εμπορικών διαπραγματεύσεων, θα μπορούσε να προβλεφθεί εκσυγχρονισμός της ΣΟ, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, και ιδίως εκείνες που προβλέποvrαι στο άρθρο 9 παράγραφος 2 του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2658/87.

Άλλες τελωνειακές ονοματολογίες

Οι αρχές που θεσπίζοvrαι από αυτόν τον κώδικα συμπεριφοράς θα εφαρμόζοvrαι, ανάλογα με την περίπτωση, στη διαχείριση άλλων τελωνειακών ονοματολογιών, όπως το ΤARIC.


ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

1. ΟΡΙΣΜΟΙ

1.1.Στο παρόν σημείωμα εφαρμόζοvrαι οι ακόλουθοι ορισμοί και συντομογραφίες:

Επιτροπή:
Επιτροπή τελωνειακού κώδικα. τμήμα δασμολογικής και στατιστικής ονοματολογίας.

Ευρωπαϊκές ομοσπονδίες:
Ομοσπονδίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο, που ενεργούν υπό την ιδιότητα τους ως εκπρόσωποι οικονομικών φορέων που χρησιμοποιούν τη ΣΟ και ως εκπρόσωποι για προμηθευτές και χρήστες των εμπορικών στατιστικών στοιxείων που στηρiζοvrαι στη ΣΟ.

Ενδιαφερόμενα μέρη:
Η γενική Διεύθυνση «Φορολογία και Τελωνειακή Ένωση» και η Εurοstat σαν γενικές διευθύνσεις της Επιτροπής, αρμόδιες για τη διαχείριση της ΣΟ.


Η Επιτροπή


Οι υπηρεσίες της Επιτροπής που υποβάλλουν αιτήσεις τροποποίησης της ΣΟ που προκuπτουν από τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.


Οι Διοικήσεις των κρατών μελών.


Οι Ευρωπαϊκές ομοσπονδίες.


ΕΚ: Ευρωπαϊκή Κοινότητα.

ΣΟ: Συνδυασμέvη ονοματολογία.

ΕΣ: Εναρμονισμέvο σύστημα.

ΕΣ 4: Κοάσεις του εναρμονισμέvου συστήματος κωδικοποιημέvες με τέσσερις αριθμούς

ΕΣ 6: Διακρίσεις του εναρμονισμέvου συστήματος κωδικοποιημέvες με έξι αριθμούς.

ΠΟΤ (WCO): Παγκόσμιος Οργανισμός Τελωνείων.

ΠΟΕ: Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου.


2. ΣΤΟΧΟΣ

2.1. Ο παρών κώδικας συμπεριφοράς (για τη διαχείριση της ΣΟ, π.χ. όσον αφορά τη διαδικασία διατήρησης, δημιουργίας και κατάργησης διακρίσεων της ΣΟ στην ονοματολογία του ΕΣ) έχει σκοπό να διευκολύνει τη διαχείριση των διακρίσεων της ΣΟ στην ονοματολογία του ΕΣ που αναπαράγονται στο παράρτημα Ι του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2658 /87.

2.2. Κατά την προετοιμασία των ετήσιων σχεδίων αποφάσεων της Επιτροπής σχετικά με την τροποποίηση της ΣΟ, οι υπηρεσίες της Επιτροπής θα ακολουθήσουν τις αρχές που υπενθυμίζονται στον κώδικα αυτόν και θα ενεργήσουν στο πλαίσιο των διαδικασιών και του χρονοδιαγράμματος που προβλέπονται στον κώδικα αυτόν, ο κώδικας παρέχει σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη που επιθυμούν να υποβάλλουν αίτηση για τροποποίηση, δημιουργία η κατάργηση κάποιας διάκρισης ΣΟ, καθοδήγηση σχετικά με το πώς θα ενεργήσουν προκειμέvου να εξασφαλιστεί ότι θα ληφθεί υπόψη η αίτηση τους.

2.3. Ο κώδικας εφαρμόζεται σε κάθε αίτηση για τροποποίηση, δημιουργία η κατάργηση διακρίσεων της ΣΟ.


3. ΑΡΧΕΣ

3.1. Περιεχόμενο

3.1.1. Οι διακρίσεις της ΣΟ στην ονοματολογία του ΕΣ θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν:

α) τις διεθνείς δεσμεύσεις της ΕΚ (π.χ. τις δασμολογικές παραχωρήσεις του ΠΟΕ και τις συστάσεις του ΠΟΤ).

β) τις διάφορες πολιτικές απαιτήσεις της ΕΚ που εκφράζονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Επιτροπής (όταν οι ανάγκες δεν ικανοποιούνται διαφορετικά).

γ) τις εύλογες ανάγκες κοινοτικού χαρακτήρα για ειδικούς τομείς, που εκφράζονται από κράτη μέλη και από ευρωπαϊκές ομοσπονδίες.

3.2. Εκσυγχρονισμός

3.2.1. Με τον όρο εκσυγχρονισμός της ΣΟ νοείται η δημιουργία ή η κατάργηση διακρίσεων της ΣΟ, αλλαγές στη δομή των διακρίσεων της ΣΟ η τροποποιήσεις των περιγραφών, ιδιαίτερα σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2658/87.

3.2.2. κατά τον εκσυγχρονισμό της ΣΟ θα ληφθoύν δεόντως υπόψη οι ονοματολογίες που συνδέονται με τη ΣΟ (π.χ. η PRODCOM).

3.3. Η ονοματολογία

3.3.l. κατά την τροποποίηση της δομής της ονοματολογίας της ΣΟ, ο κωδικός αριθμός που χορηγείται σε μία διάκριση ΣΟ θα πρέπει να διατηρείται, εφόσον το πεδίο εφαρμογής των διακρίσεων ΣΟ παραμένει το ίδιο ή η αλλαγή στο πεδίο εφαρμογής είναι μικρή.

3.3.2. Μία διάκριση ΣΟ δεν μπορεί να καταργηθεί εφόσον ίσχυε τουλάχιστον για δυο ημερολογιακά έτη.

3.3.3. Οι περιγραφές στην ΣΟ θα πρέπει να είναι σαφείς, ακριβείς και συνοπτικές και εφόσον είναι αναγκαίο, να συνοδεύονται από σημειώσεις νομικού χαρακτήρα.

3.3.4. Τα προϊόντα που καλύπτονται από μία διάκριση ΣΟ θα πρέπει να μπορούν να αναγνωρίζονται με σαφήνεια με βάση κριτήρια αντικειμενικά και επιδεκτικά μετρήσεως.

3.3.5. Οι περιγραφές στην ΣΟ θα πρέπει να τηρούν τον παραλληλισμό μεταξύ των διαφορετικών κοινοτικών γλωσσικών αποδόσεων της ΣΟ και να συμφωνούν με την ορολογία που έχει χρησιμοποιηθεί.

3.3.6. Τα δασμολογικά παραρτήματα στην ΣΟ θα πρέπει κανονικά να χρησιμοποιούνται μόνο για προϊόντα τα οποία υπόκεινται σε ειδικά δασμολογικά μέτρα του ΠΟΕ και για τα οποία δεν θεωρήθηκε απαραίτητη η δημιουργία διακρίσεων ΣΟ.

3.3.7. Οι υποδιαιρέσεις ΤARΙC για στατιστικούς σκοπούς θα αντανακλούν τις ανάγκες των υπηρεσιών της Επιτροπής. Αυτές οι υποδιαιρέσεις θα τίθενται σε ισχύ την πρώτη ημέρα του μήνα, θα εφαρμόζονται σε μηνιαία βάση κατά τη διάρκεια τουλάχιστον ενός έτους και θα υπόκεινται σε αναθεώρηση που κανονικά προβλέπεται για τους κωδικούς της ΣΟ.

3.4. Στατιστικά κριτήρια για τη διατήρηση η τη δημιουργία διακρίσεων ΣΟ

3.4.1. Η Εurοstat εξετάζει τον καθορισμό στατιστικών ορίων για να χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία καθορισμού του κατά πόσον θα πρέπει να καταργηθεί, να διατηρηθεί η να δημιουργηθεί μία διάκριση ΣΟ.

3.4.2. Η Εurοstat πληροφορεί άλλες υπηρεσίες της Επιτροπής και των κρατών μελών για παρόμοια στατιστικά όρια.

3.4.3. Η Εurοstat θα εκδίδει, περιοδικά, κατάλογο των διακρίσεων ΣΟ ο όγκος συναλλαγών των οποίων είναι χαμηλότερος από το στατιστικό όριο, για υποβολή σε άλλες υπηρεσίες της Επιτροπής και στην Επιτροπή.

3.5. Άλλα κριτήρια για τη διατήρηση ή τη δημιουργία διακρίσεων ΣΟ

3.5.l. Οι διακρίσεις της ΣΟ, οι οποίες δεν χρειάζονται πλέον για στατιστικούς η άλλους λόγους καταργούνται εφόσον υπόκεινται στους ίδιους τελωνειακούς δασμούς.

3.5.2. Μία διάκριση της ΣΟ μπορεί να δημιουργηθεί η διατηρηθεί έστω και όταν ο όγκος των συναλλαγών είναι χαμηλότερος από το εν λόγω στατιστικό όριο, εφόσον υποστηρίζεται από την Επιτροπή η τα κράτη μέλη που εκπροσωπούν ειδική πλειοψηφία.

4. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

4.1. Υποβολή αίτησης

4.l.l. Οι αιτήσεις για την τροποποίηση της ΣΟ μπορούν να διατυπώνονται από τα ενδιαφερόμενα μέρη όπως καθορίζεται παραπάνω.

4.1.2. Άλλα ενδιαφερόμενα μέρη, τα οποία δεν αναφέρονται παραπάνω, θα πρέπει να υποβάλουν τις αιτήσεις τους μέσω των κατάλληλων ευρωπαϊκών ομοσπονδιών η μέσω της διοίκησης του κράτους μέλους στο οποίο είναι εγκατεστημένα.

4.l.3. Οι αιτήσεις για την τροποποίηση της ΣΟ θα πρέπει να υποβάλλονται στην Επιτροπή, στην αρμόδια για την εξέταση της αίτησης υπηρεσία.

- αιτήσεις στατιστικού χαρακτήρα πρέπει να απευθύνονται στην Eurοstat.

- Άλλες αιτήσεις από εκείνες στατιστικού χαρακτήρα πρέπει να απευθύνονται στη γενική Διεύθυνση, ”Φορολογία και Τελωνειακή 'Ενωση» [6].

4.l.4. Όσον αφορά την εξέταση προτάσεων για τροποποίηση της ΣΟ, που θα αρχίζει να ισχύει την 1η Ιανουαρίου, οι αιτήσεις για τις προτεινόμενες τροποποιήσεις πρέπει να υποβάλλονται το αργότερο στις 30 Απριλίου του έτους πριν από την έναρξη της ισχύος της.

4.2. απαιτήσεις για την υποβολή

4.2.1. Η αίτηση τροποποίησης στην ΣΟ θα πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες:

α) αιτιολογική έκθεση για τους λόγους που δικαιολογούν την αίτηση.

β) ένδειξη των προβλεπόμενων διακρίσεων ΣΟ με αναφορά στο επίπεδο του ΕΣ 4 η ΕΣ 6.

γ) λεπτομέρειες του όγκου των συναλλαγών στις στατιστικές μονάδες όσον αφορά τα πpοϊόvrα για τα οποία ζητοuvrαι νέες διακρίσεις ΣΟ η για τις οποίες προτείνεται η κατάργηση ή η συγχώνευση διακρίσεων ΣΟ, συμπεριλαμβανομένων προβλέψεων για τις εξελίξεις στις συναλλαγές.

δ) λεπτομέρειες του τύπου του εν λόγω προϊόντος που συνοδεύεται. όταν είναι αναγκαίο, με σχέδια, σκίτσα, φωτογραφίες, εικονογράφηση, δείγματα, καθώς και κείμενο των διεθνών η εθνικών προτύπων.

4.2.2. κάθε πρόταση για τροποποίηση της ΣΟ που υποβάλλεται από την Επιτροπή στην Επιτροπή για εξέταση και έκδοση γνώμης, πρέπει να περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες:

α) προσδιορισμό της προέλευσης της πρότασης (Επιτροπή, κράτος μέλος, Ευρωπαϊκή ομοσπονδία κ.λπ.).

β) τους λόγους που αιτιολογούν την πρόταση.

γ) λεπτομέρειες της προτεινόμενης νέας δομής σε επίπεδο ΕΣ 4 η ΕΣ 6 σε σύγκριση με την υπάρχουσα δομή, συμπεριλαμβανομένων, εφόσον είναι απαραίτητο, ποσοστών δασμών και συμπληρωματικών μονάδων.

δ) παρατηρήσεις από τις υπηρεσίες της Επιτροπής.

4.2.3. Οι προτάσεις θα πρέπει, αν είναι δυνατόν, να περιέχουν τις ακόλουθες πληροφορίες:

α) στατιστικά εμπορικά στοιχεία για τις σχετικές διακρίσεις της ΣΟ τόσο για το παρόν (και, ει δυνατόν,
για τα τρία προηγούμενα έτη), καθώς και πληροφορίες για την εξέλιξη των συναλλαγών στο μέλλον (π.χ. για τα δυο επόμενα έτη).

β) αναφορά(-ες) σε προηγούμενα έγγραφα της Επιτροπής για το ίδιο η παρόμοιο θέμα.

γ) παραρτήματα με τεχνική τεκμηρίωση.

4.3. Επεξεργασία της αίτησης από την Επιτροπή

4.3.1. Η Επιτροπή θα ενημερώνει την Επιτροπή για τις αιτήσεις που έχει λάβει για τροποποίηση της ΣΟ.

4.3.2. Η Επιτροπή ενημερώνει τα μέρη που έχουν ζητήσει τροποποίηση της ΣΟ σχετικά με την πρόοδο των προτάσεων τους.

4.3.3. Οι προτάσεις για την τροποποίηση της ΣΟ που υποστηρίζονται από κράτη μέλη που αποτελούν ειδική πλειοψηφία και εγκρίνονται από τις σχετικές υπηρεσίες της Επιτροπής θα πρέπει να ενσωματωνοvrαι στο σχέδιο κανονισμού.

4.3.4. Το σχέδιο κανονισμού που ενημερώνει τη ΣΟ υποβάλλεται στην Επιτροπή, σύμφωνα με το άρθρο 10 του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2658/87, σε συνεδρίαση που γίνεται κανονικά τον Ιούνιο, και το αργότερο στις 30 Σεπτεμβρίου του έτους που προηγείται της έναρξη της ισχύος της.

4.3.5. Αν είναι απαραίτητο, η Επιτροπή θα συστήσει ομάδες εργασίας υπό την προεδρία της Επιτροπής και με αντιπροσώπους των κρατών μελών και των ευρωπαϊκών ομοσπονδιών.

4.3.6. Οι συστάσεις για τροποποίηση της ΣΟ που προκύπτουν από τις δραστηριότητες μιας ομάδας εργασίας θα πρέπει να υποβάλλονται στην Επιτροπή για εξέταση.

4.4. Διαδικασία της Επιτροπής

4.4.1. Η Επιτροπή θεσπίζει κανονισμό που ενημερώνει τη ΣΟ σύμφωνα με το άρθρο 12 του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2658/87 με στόχο να διευκολύνει και να εξασφαλίσει την έγκυρη διάδοση της, ιδίως σ' αυτούς που παρέχουν στατιστικά στοιχεία, για δημοσίευση στην Επίσημη Eφημερiδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων το αργότερο στις 31 Οκτωβρίου και επακόλουθη διάδοση ηλεκτρονικά, εφόσον είναι δυνατόν. αμέσως μετά.



[1] ΕΕ L 256 της 7.9.Ι987, σ. 1
[2] ΕΕ L 316 της 16.ll.l99l, σ. l.
[3] ΕΕ L 118 της 25.5.1995. σ. 10.
[4] ΕΕ L 302 της 19.10.1992, σ. 1.
[5] ΕΕ L 253 της 11.10.1993, σ. 1.
[6] Ολες οι αιτήσεις που αφορούν τροποποιήσεις στην οvοματολογiα του εναρμοvισμένου συστήματος θα πρέπει να υποβάλλονται στην Επιτροπή για vα τίθενται υπόψη της Γενικής Διεύθυνσης, "Φορολογiα και Τελωνειακή 'Εvωση". Αυτές οι αιτήσεις θα εξετάζονται σε συνεργασία με την Εurοstat και τα διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη,

E-mail = ggioggaras@Gmail.com

Βρείτε επαγγελματικές λύσεις στο Blog  Σχολή Εκτελωνιστών του Γιώργου Γιωγγαρά

Στον Εκτελωνιστή η επαναλαμβανόμενη επαγγελματική γνώση,
πρέπει να μετατρέπεται σε εργαστηριακή

Ο ηλεκτρονικός επαγγελματισμός μειώνει τη γνώση της πείρας.
Επικεντρωθείτε στο βιβλίο και στην δια βίου εκπαίδευση





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου