Διατυπώσεις στην διαδικασία αποθήκευσης, Μάθημα 4, 16 Αυγούστου 2014
Στον
Εκτελωνιστή η επαναλαμβανόμενη επαγγελματική γνώση,
πρέπει
να μετατρέπεται σε εργαστηριακή
|
Η παραπάνω επιγραφή μπορεί να ξενίσει κάποιους. Όμως η γνώση γίνεται καλύτερη αν επεξεργαστεί.
Γίνεται καλύτερη αν επεξεργασμένη εφαρμόζεται στην πράξη. Αυτές είναι οι
βασικές αρχές που στηρίζονται όλες οι σχολές μαθητείας. Είναι αλήθεια ότι
αυτά που θα ακολουθήσουν είναι
παλιές μας σκέψεις, όμως έχουν μια κατεύθυνση εργαστηριακής μελέτης και
αυτή επιθυμούμε να δημοσιοποιήσουμε. Κάποιος θα πει μα ……… από το 1985 έχουν αλλάξει τόσα πράγματα, εμπορικά
έθιμα των άλλων κρατών μερών, κοινοτικός
τελωνειακό ς κώδικας, ηλεκτρονικό τελωνείο κλπ. Εμείς αντιπροτείνουμε ότι
τίποτε δεν έχει αλλάξει στην ουσία, ο κρεοπώλης έγινε τμήμα του σουπερμάρκετ,
όμως πουλάει ακόμα ……………… κρέας.
Ερωτήσεις
για άσκηση με αφορμή το παραπάνω σχήμα:
1.Δώστε τα σημεία ομοιότητας και ανομοιότητας των καθεστώτων
εξαγωγής και διαμετακόμισης
2. Φτιάξτε πίνακα με όλα τα τελωνειακά καθεστώτα που έχουν
την έννοια της αποθήκευσης
3. Βρείτε τις αιτίες που η διαμετακόμιση είναι ευάλωτη στις τελωνειακές
παραβάσεις και στην λαθρεμπορία
Ο
ηλεκτρονικός επαγγελματισμός μειώνει τη γνώση της πείρας.
Επικεντρωθείτε
στο βιβλίο και στην δια βίου εκπαίδευση
|
Βρείτε
επαγγελματικές λύσεις στο Blog Σχολή Εκτελωνιστών του
Γιώργου Γιωγγαρά
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου