Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

Τροποποίηση στης Σύμβασης για ασφαλή εμπορευμaτοκιβώτια του 1972 ΠΔ 47/2018 (Μάθημα 7) 2 Ιουλίου 2018



Τροποποίηση στης Σύμβασης για ασφαλή εμπορευμaτοκιβώτια του 1972 ΠΔ 47/2018 (Μάθημα 7) 2 Ιουλίου 2018


Προεδρικό Διάταγμα 47/2018 - ΦΕΚ 88/Α/18-5-2018
Προεδρικό Διάταγμα 47/2018 : Κύρωση τροποποιήσεων των Παραρτημάτων της Διεθνούς Σύμβασης ναι ασφαλή εμπορευματοκιβώτια του 1972 που κυρώθηκε με τον ν. 1757/1988 (Α’ 37), όπως αυτές υιοθετήθηκαν με την απόφαση MSC 310 (88)/03.12.2010 της Επιτροπής
Ναυτικής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).


ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 47/2018
ΦΕΚ 88/Α/18-5-2018
Κύρωση τροποποιήσεων των Παραρτημάτων της Διεθνούς Σύμβασης νια ασφαλή εμπορευματοκιβώτια του 1972 που κυρώθηκε με τον ν. 1757/1988 (Α’ 37), όπως αυτές υιοθετήθηκαν με την απόφαση MSC 310 (88)/03.12.2010 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) Του άρθρου τρίτου του ν. 1757/1988 «Κύρωση της Διεθνούς Σύμβασης για ασφαλή εμπορευματοκιβώτια και άλλες διατάξεις» (Α’37),
β) του π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’210),
γ) του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» [άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α’ 98)].
2. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
3. Την αριθμ. 249/2017 Γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας μετά από πρόταση του Υπουργού Εξωτερικών, του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
1. Κυρώνονται οι τροποποιήσεις των Παραρτημάτων της Διεθνούς Σύμβασης του 1972 για τα ασφαλή εμπορευματοκιβώτια, όπως αυτές υιοθετήθηκαν με την απόφαση MSC 310(88)/03.12.2010 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
2. Το κείμενο της απόφασης MSC.310 (88)/03-12-2010, παρατίθεται σε πρωτότυπο στην αγγλική γλώσσα και σε μετάφραση στην ελληνική γλώσσα ως «ΜΕΡΟΣ Α» και «ΜΕΡΟΣ Β», αντίστοιχα.
3. Σε περίπτωση αντίθεσης μεταξύ του αγγλικού και του ελληνικού κειμένου των τροποποιήσεων, κατισχύει το αγγλικό.
ΜΕΡΟΣ Α
(Αγγλικό κείμενο)
RESOLUTION MSC.310(88) (adopted on 3 December 2010)
ΜΕΡΟΣ Β
(Ελληνικό κείμενο)
ΑΠΟΦΑΣΗ MSC.310(88)
(η οποία υιοθετήθηκε την 3η Δεκεμβρίου 2010)
ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ, 1972
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,
’ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ το Άρθρο 28(β) της Σύμβασης σχετικά με το Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό που αφορά στις λειτουργίες της Επιτροπής,
ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΣ το άρθρο Χ της Διεθνούς Σύμβασης για τα Ασφαλή Εμπορευματοκιβώτια 1972, (στο εξής αναφερόμενη ως «η Σύμβαση»), που αφορά στην ειδική διαδικασία τροποποίησης των Παραρτημάτων της Σύμβασης,
’ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙ, κατά την ογδοηκοστή όγδοη Σύνοδο, προτεινόμενες τροποποιήσεις στη Σύμβαση σύμφωνα με τη διαδικασία που ορίζεται στις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου Χ της Σύμβασης,
1. ΥΙΟΘΕΤΕΙ τις τροποποιήσεις στα Παραρτήματα της Σύμβασης, το κείμενο των οποίων παρατίθεται στο Παράρτημα της παρούσας απόφασης.
2. ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου Χ της Σύμβασης, ότι οι εν λόγω τροποποιήσεις τίθενται σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2012, εκτός εάν, πριν από την 1η Ιουλίου 2011, πέντε ή περισσότερα από τα συμβαλλόμενα μέρη γνωστοποιήσουν
στον Γενικό Γραμματέα την αντίρρησή τους στις τροποποιήσεις.
3. ΚΑΛΕΙ τον Γενικό Γραμματέα, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου Χ της Σύμβασης, να κοινοποιήσει τα επικυρωμένα αντίγραφα της παρούσας απόφασης και το κείμενο των τροποποιήσεων που περιέχεται στο Παράρτημα σε όλα τα συμβαλλόμενα μέρη για την αποδοχή τους.
4. ΚΑΛΕΙ περαιτέρω τον Γενικό Γραμματέα να ενημερώσει όλα τα Συμβαλλόμενα Μέρη και τα Μέλη του Οργανισμού για οποιαδήποτε αίτηση και ανακοίνωση σύμφωνα με το άρθρο Χ της Σύμβασης και για την ημερομηνία έναρξης ισχύος των τροποποιήσεων.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΒΑΣΗ
ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ, 1972, ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ, ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ
Κεφάλαιο Ι
Κανονισμοί κοινοί σε όλα τα συστήματα έγκρισης
Κανονισμός 1- Πινακίδα έγκρισης ασφαλείας
1) Στο τέλος της παραγράφου 3 προστίθεται μια νέα πρόταση ως ακολούθως:
«Όταν οι τιμές στοιβασίας ή καταπόνησης είναι μικρότερες από 192.000 kg ή 150 kN αντίστοιχα, το εμπορευματοκιβώτιο θεωρείται ότι έχει περιορισμένη ικανότητα στοίβασης ή καταπόνησης και φέρει εμφανή σήμανση, όπως απαιτείται από τα σχετικά πρότυπα».
Κανονισμός 2 - Συντήρηση και εξέταση
2) Μετά την υπάρχουσα παράγραφο 3, προστίθενται νέες παράγραφοι 4 και 5 ως ακολούθως και η υπάρχουσα παράγραφος 4 αναριθμείται ως παράγραφος 6:
«4 Τα εγκεκριμένα προγράμματα πρέπει να επανεξετάζονται τουλάχιστον μία φορά κάθε 10 χρόνια για να εξασφαλιστεί η διαρκής βιωσιμότητά τους. Για να διασφαλιστεί η ομοιομορφία από όλους όσοι εμπλέκονται στην επιθεώρηση των εμπορευματοκιβωτίων και η συνεχιζόμενη λειτουργική τους ασφάλεια, το ενδιαφερόμενο Συμβαλλόμενο Μέλος εξασφαλίζει ότι τα ακόλουθα στοιχεία καλύπτονται σε κάθε καθορισμένο περιοδικό ή εγκεκριμένο πρόγραμμα συνεχούς εξέτασης:
.1 μέθοδοι, πεδίο εφαρμογής και κριτήρια που πρέπει να χρησιμοποιούνται κατά τις εξετάσεις,
.2 συχνότητα των εξετάσεων,
.3 τα προσόντα του προσωπικού για τη διενέργεια των εξετάσεων,
.4 σύστημα τήρησης αρχείων και εγγράφων που περιλαμβάνει,
.1 τον μοναδικό αύξοντα αριθμό του ιδιοκτήτη του εμπορευματοκιβωτίου,
.2 την ημερομηνία διεξαγωγής της εξέτασης,
.3 ταυτοποίηση του αρμόδιου προσώπου που πραγματοποίησε την εξέταση,
.4 την επωνυμία και την έδρα του οργανισμού όπου πραγματοποιήθηκε η εξέταση,
.5 τα αποτελέσματα της εξέτασης, και,
.6 στην περίπτωση Περιοδικών Συστημάτων Εξέτασης (ΠΣΕ), την Επόμενη Ημερομηνία Εξέτασης (EHE),
.5 ένα σύστημα για την καταγραφή και την επικαιροποίηση των αριθμών αναγνώρισης όλων των εμπορευματοκιβωτίων που καλύπτονται από το κατάλληλο πρόγραμμα εξέτασης,
.6 μέθοδοι και συστήματα για κριτήρια συντήρησης που καλύπτουν τα χαρακτηριστικά σχεδιασμού των συγκεκριμένων εμπορευματοκιβωτίων,
.7 προβλέψεις για τη συντήρηση μισθωμένων εμπορευματοκιβωτίων, εάν είναι διαφορετικές από εκείνες που χρησιμοποιούνται για ιδιόκτητα εμπορευματοκιβώτια, και,
.8 όρους και διαδικασίες για την προσθήκη εμπορευματοκιβωτίων σε ένα ήδη εγκεκριμένο πρόγραμμα.
5 Το Συμβαλλόμενο Μέρος διενεργεί περιοδικούς ελέγχους των εγκεκριμένων προγραμμάτων για να διασφαλίσει την συμμόρφωση με τις διατάξεις που έχουν εγκριθεί από το Συμβαλλόμενο Μέρος. Το Συμβαλλόμενο Μέρος ανακαλεί κάθε έγκριση όταν δεν πληρούνται πλέον οι όροι έγκρισης.».
3) Μετά την αναριθμούμενη παράγραφο 6, προστίθεται νέα παράγραφος 7 ως ακολούθως:
«7 Οι διοικήσεις πρέπει να δημοσιοποιούν τις πληροφορίες σχετικά με τα εγκεκριμένα Προγράμματα Συνεχούς Εξέτασης.».
ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ
4) Μετά την υπάρχουσα παράγραφο 9, προστίθενται νέες παράγραφοι 10 και 11 ως ακολούθως:
«10 Η ανθεκτικότητα στοιβασίας με απουσία μιας θύρας να αναγράφεται στην ένδειξη μόνο εάν το εμπορευματοκιβώτιο είναι εγκεκριμένο για λειτουργία με απουσία μιας θύρας. Η πινακίδα πρέπει να αναγράφει: ALLOWABLE STACKING MASS ONE DOOR OFF FOR 1.8 g (... kg. .. lbs). Αυτή η σήμανση εμφανίζεται ακριβώς δίπλα στην τιμή δοκιμής καταπόνησης (βλέπε γραμμή 5).
11 Η αντοχή καταπόνησης με απουσία μιας θύρας πρέπει να αναγράφεται στην πινακίδα μόνο εάν το εμπορευματοκιβώτιο είναι εγκεκριμένο για λειτουργία με απουσία μιας θύρας. Η πινακίδα πρέπει να αναγράφει: RACKING TEST LOAD VALUE ONE DOOR OFF (... kg. .. lbs). Η σήμανση αυτή εμφανίζεται ακριβώς δίπλα στην τιμή δοκιμής στοίβασης (βλ. γραμμή 6).».
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ II
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ
Φορτία δοκιμής και διαδικασίες δοκιμής
5) Μετά την υπάρχουσα ενότητα 7, προστίθεται μία νέα ενότητα 8 ως ακολούθως:
«8 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΙΑΣ ΘΥΡΑΣ
1 Τα εμπορευματοκιβώτια που τους έχει αφαιρεθεί η μία θύρα παρουσιάζουν μια σημαντική μείωση της ικανότητάς τους να αντέχουν φορτία καταπόνησης, και, ενδεχομένως, μείωση της δύναμης στοίβασης. Η αφαίρεση μιας θύρας σε ένα εμπορευματοκιβώτιο σε λειτουργία θεωρείται τροποποίηση του εμπορευματοκιβωτίου. Τα εμπορευματοκιβώτια πρέπει να εγκρίνονται για λειτουργία με απουσία μιας θύρας. Η έγκριση αυτή πρέπει να βασίζεται στα αποτελέσματα των δοκιμών όπως εκτίθενται παρακάτω.
2 Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της δοκιμής στοίβασης, το εμπορευματοκιβώτιο μπορεί να αξιολογηθεί για την επιτρεπόμενη υπερκείμενη μάζα στοίβασης, η οποία πρέπει να αναγράφεται στην Πινακίδα Έγκρισης Ασφαλείας ακριβώς κάτω από τη γραμμή 5: ALLOWABLE STACKING MASS 1,8 g (kg και lbs)ONE DOOR OFF.
3 Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της δοκιμής καταπόνησης, το φορτίο δοκιμής πρέπει να αναγράφεται στην Πινακίδα Έγκρισης Ασφαλείας ακριβώς κάτω από τη γραμμή 6: RACKING TEST LOAD VALUE (kg και lbs) ONE DOOR OFF.
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΦΟΡΤΙΑ ΚΑΙ
ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ   ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΟΚΙΜΗΣ
Στοιβασία
Εσωτερικό φορτίο:
Ένα ομοιόμορφα κατανεμημένο φορτίο έτσι ώστε το άθροισμα της μάζας του εμπορευματοκιβωτίου και το φορτίο δοκιμής να ισούται με 1,8R.

Εξωτερικά εφαρμοζόμενες δυνάμεις:
Τέτοιες ώστε να υποβάλλουν καθεμία από τις τέσσερις
γωνιακές συνδέσεις σε μία κατακόρυφη δύναμη
κάθετης φοράς ίση με 0.25 x 1.8 χ την επιτρεπόμενη
υπερκείμενη στατική μάζα στοιβασίας.
Οι διαδικασίες δοκιμής πρέπει να είναι όπως ορίζονται στην ενότητα 2 ΣΤΟΙΒΑΣΙΑ
Εγκάρσια καταπόνηση
Εσωτερικό φορτίο:
Κανένα.       Οι διαδικασίες δοκιμής πρέπει να γίνονται σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στην ενότητα 4 ΕΓΚΑΡΣΙΑ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ.
Εξωτερικά εφαρμοζόμενες δυνάμεις:
Τέτοιες ώστε να καταπονούν τις ακραίες κατασκευές του εμπορευματοκιβωτίου πλευρικά.
Οι δυνάμεις πρέπει να είναι ίσες με εκείνες για τις οποίες
σχεδιάστηκε το εμπορευματοκιβώτιο.  
».
6) Μετά το υπάρχον παράρτημα II, προστίθεται νέο παράρτημα III ως ακολούθως:

«ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ III
ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
1 Εισαγωγή
Το άρθρο VI της Σύμβασης αναφέρεται στα μέτρα ελέγχου που μπορούν να ληφθούν από τα Συμβαλλόμενα Μέρη. Αυτός ο έλεγχος πρέπει να περιορίζεται στην επαλήθευση ότι το εμπορευματοκιβώτιο φέρει μία έγκυρη Πινακίδα Έγκρισης Ασφαλείας και εγκριθέν πρόγραμμα συνεχούς εξέτασης (ΕΠΣΕ) ή μία έγκυρη Σήμανση της Επόμενης Εξέτασης (ΣΕΕ), εκτός εάν υπάρχουν σημαντικές ενδείξεις ότι η κατάσταση του εμπορευματοκιβωτίου είναι τέτοια ώστε να δημιουργεί προφανή κίνδυνο για την ασφάλεια. Το παρόν Παράρτημα παρέχει λεπτομέρειες για να επιτρέπεται στους εξουσιοδοτημένους αξιωματικούς να εκτιμούν την ακεραιότητα δομικά ευαίσθητων συστατικών των εμπορευματοκιβωτίων και να τους βοηθά να αποφασίζουν κατά πόσον ένα εμπορευματοκιβώτιο είναι ασφαλές να συνεχίσει τη μεταφορά ή αν πρέπει να σταματήσει μέχρι να ληφθούν διορθωτικά μέτρα. Τα κριτήρια που παρέχονται πρέπει να χρησιμοποιούνται για την άμεση θέση εκτός λειτουργίας και δεν μπορεί να χρησιμοποιούνται ως κριτήρια για το χαρακτηρισμό ως υπό επισκευή ή σε λειτουργία στο πλαίσιο ενός προγράμματος ΕΠΣΕ ΣΕΕ ή ενός συστήματος περιοδικής εξέτασης.
2 Μέτρα ελέγχου
Οι εξουσιοδοτημένοι αξιωματικοί πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ακόλουθα:
.1 πρέπει να ελέγχονται τα εμπορευματοκιβώτια που δημιουργούν προφανή κίνδυνο για την ασφάλεια,
.2 φορτωμένα εμπορευματοκιβώτια με ζημίες ίσες ή μεγαλύτερες από τα κριτήρια που ορίζονται παρακάτω θεωρούνται επίσης επικίνδυνα για τον άνθρωπο. Ο εξουσιοδοτημένος αξιωματικός πρέπει να σταματήσει αυτά τα εμπορευματοκιβώτια. Ωστόσο, ο εξουσιοδοτημένος αξιωματικός μπορεί να επιτρέψει την περαιτέρω μετακίνηση του εμπορευματοκιβωτίου, εάν πρόκειται να μετακινηθεί στον τελικό του προορισμό χωρίς να αφαιρεθεί από τα τρέχοντα μέσα μεταφοράς του,
.3 κενά εμπορευματοκιβώτια με ζημιές ίσες ή μεγαλύτερες από τα κριτήρια που αναφέρονται παρακάτω θεωρούνται επίσης ότι θέτουν σε κίνδυνο ένα άτομο. Τα κενά εμπορευματοκιβώτια συνήθως επανατοποθετούνται για επισκευή σε μια αποθήκη που έχει επιλέξει ο ιδιοκτήτης, υπό την προϋπόθεση ότι μπορούν να μετακινηθούν με ασφάλεια. Αυτό μπορεί να συνεπάγεται είτε εγχώρια είτε διεθνή μετακίνηση. Οποιοδήποτε κατεστραμμένο εμπορευματοκιβώτιο που επανατοποθετείται πρέπει να αντιμετωπίζεται και να μεταφέρεται με τη δέουσα προσοχή στην κατασκευαστική του ανεπάρκεια,
.4 οι εξουσιοδοτημένοι αξιωματικοί πρέπει να ενημερώνουν τον θεματοφύλακα, τον μισθωτή ή τον ιδιοκτήτη του εμπορευματοκιβωτίου, κατά περίπτωση, κάθε φορά που τίθεται υπό έλεγχο ένα εμπορευματοκιβώτιο,
.5 οι διατάξεις που παρατίθενται στο παρόν Παράρτημα δεν είναι εξαντλητικές για όλους τους τύπους εμπορευματοκιβωτίων ή για όλες τις πιθανές ελλείψεις ή συνδυασμό ελλείψεων,
.6 η φθορά σε ένα εμπορευματοκιβώτιο μπορεί να φαίνεται σοβαρή χωρίς να δημιουργείται προφανής κίνδυνος για την ασφάλεια. Ορισμένες ζημίες, όπως τρύπες, ενδέχεται να παραβιάζουν τις τελωνειακές απαιτήσεις, αλλά ενδέχεται να μην είναι δομικά σημαντικές,
και,
.7 οι μεγάλες ζημιές μπορεί να είναι το αποτέλεσμα σημαντικής επίπτωσης που μπορεί να προκληθεί από ακατάλληλο χειρισμό του εμπορευματοκιβωτίου ή άλλων εμπορευματοκιβωτίων ή σημαντική μετακίνηση του φορτίου εντός του εμπορευματοκιβωτίου. Ως εκ τούτου, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στα σημάδια πρόσφατων ζημιών από κρούση.
3 Εκπαίδευση εξουσιοδοτημένων αξιωματικών
Το Συμβαλλόμενο Μέρος που ασκεί έλεγχο πρέπει να εξασφαλίζει ότι οι εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι που είναι επιφορτισμένοι με την εκτέλεση των εν λόγω αξιολογήσεων και ελέγχων λαμβάνουν την απαραίτητη εκπαίδευση. Αυτή η εκπαίδευση πρέπει να περιλαμβάνει τόσο θεωρητική όσο και πρακτική διδασκαλία.
4 Δομικά ευαίσθητα συστατικά και ορισμός των σοβαρών δομικών ελλείψεων σε κάθε ένα
4.1 Τα ακόλουθα στοιχεία είναι δομικά ευαίσθητα και πρέπει να εξεταστούν για σοβαρές ελλείψεις:
Δομικά ευαίσθητο συστατικό Σοβαρή δομική ανεπάρκεια
Άνω σιδηροτροχιά Τοπική παραμόρφωση στην σιδηροτροχιά που υπερβαίνει τα 60 mm ή διαχωρισμός ή ρωγμές ή σχισίματα στη σιδηροτροχιά που υπερβαίνει τα 45 mm σε μήκος. Σημείωση: Σε ορισμένα σχέδια εμπορευματοκιβωτίων δεξαμενών η επάνω σιδηροτροχιά δεν είναι δομικά σημαντικό συστατικό.
Κάτω σιδηροτροχιά Τοπική παραμόρφωση κάθετα στη σιδηροτροχιά που υπερβαίνει τα 100 mm ή διαχωρισμός ή ρωγμές ή σχισίματα στο υλικό της σιδηροτροχιάς που υπερβαίνει τα 75 mm σε μήκος.
Κεφαλή Τοπική παραμόρφωση στην κεφαλίδα άνω των 80 mm ή ρωγμές ή σχισίματα άνω των 80 mm σε μήκος.
Κατώφλι Τοπική παραμόρφωση στο κατώφλι άνω των 100 mm ή ρωγμές ή σχισμές άνω των 100 mm σε μήκος.
Γωνιακοί ορθοστάτες (πόστες) Τοπική παραμόρφωση στη πόστα άνω των 50 mm ή σχισμές ή ρωγμές άνω των 50 mm σε μήκος.
Γωνιακά και ενδιάμεσα εξαρτήματα (προϊόντα χύτευσης) Έλλειψη γωνιακών εξαρτημάτων, οποιεσδήποτε διαμπερείς ρωγμές ή σχισμές στο εξάρτημα, τυχόν παραμόρφωση του εξαρτήματος που εμποδίζει την πλήρη εμπλοκή εξαρτημάτων στερέωσης ή ανύψωσης, τυχόν παραμόρφωση του εξαρτήματος πέραν των 5 mm από το αρχικό του επίπεδο το οποιοδήποτε άνοιγμα πλάτους μεγαλύτερου από 66 mm, οποιοδήποτε μήκος ανοίγματος μεγαλύτερο από 127 mm, οποιαδήποτε μείωση του πάχους της πλάκας που περιέχει το άνω άνοιγμα που το καθιστά με πάχος μικρότερο από 23 mm ή οποιοσδήποτε διαχωρισμός συγκολλήσεως των παρακείμενων εξαρτημάτων που υπερβαίνουν τα 50 mm.
Υπόστρωμα κατασκευής Δύο ή περισσότερα γειτονικά εγκάρσια μέλη που λείπουν ή αποσπώνται από τις κάτω ράγες. Είκοσι τοις εκατό (20%) ή περισσότερο του συνολικού αριθμού των εγκάρσιων μελών λείπουν ή αποσπώνται. Σημείωση: Εάν επιτρέπεται η περαιτέρω μεταφορά, είναι απαραίτητο να αποτραπεί η αποσύνδεση των αποσπασθέντων μελών.
Ράβδοι ασφάλισης Μία ή περισσότερες ράβδοι εσωτερικής ασφάλισης δεν λειτουργούν.
Σημείωση: Ορισμένα εμπορευματοκιβώτια έχουν
σχεδιαστεί και εγκριθεί (και έτσι καταγράφονται
στην σήμανση CSC) για να λειτουργούν όταν μία
θύρα είναι ανοιχτή ή έχει αφαιρεθεί.

4.2 Η επίδραση δύο ή περισσοτέρων περιστατικών ζημιάς στο ίδιο δομικά ευαίσθητο συστατικό, αν και καθεμία είναι μικρότερη από αυτήν του παραπάνω πίνακα, μπορεί να είναι ίση ή μεγαλύτερη από το αποτέλεσμα της μοναδικής βλάβης που σημειώνεται στον πίνακα. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο εξουσιοδοτημένος αξιωματικός μπορεί να σταματήσει το εμπορευματοκιβώτιο και να ζητήσει περαιτέρω οδηγίες από το Συμβαλλόμενο Μέρος.
4.3 Για εμπορευματοκιβώτια - δεξαμενές, η σύνδεση του κελύφους στο πλαίσιο του εμπορευματοκιβωτίου πρέπει επίσης να εξετάζεται για οποιαδήποτε άμεσα ορατά σοβαρά κατασκευαστικά ελαττώματα, παρόμοια με αυτά που αναφέρονται στον πίνακα. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο τέτοιο σοβαρό κατασκευαστικό ελάττωμα σε οποιαδήποτε από αυτές τις συνδέσεις, ο αξιωματικός ελέγχου πρέπει να σταματήσει το εμπορευματοκιβώτιο.
4.4 Για εμπορευματοκιβώτια πλατφόρμες με πτυσσόμενα ακραία πλαίσια, ο μηχανισμός ασφάλισης του ακραίου πλαισίου και οι πείροι άρθρωσης γύρω από τους οποίους περιστρέφεται το ακραίο πλαίσιο είναι δομικά ευαίσθητοι και πρέπει επίσης να επιθεωρούνται για ζημιές.».

Άρθρο 2
Έναρξη ισχύος
Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αναθέτουμε τη δημοσίευση και την εκτέλεση του παρόντος διατάγματος.
Αθήνα, 8 Μαΐου 2018


Κάντε κλικ στην ετικέτα να δείτε τα βιβλία μας

E-mail = ggioggaras@Gmail.com

ΝΕΑ Βιβλία για
Ε Ξ Ε Τ Α Σ Ε Ι Σ
Πιστοποιημένων Εκτελωνιστών
Βάσει Ενωσιακού τελωνειακού Κώδικα

Ρωτήστε μας Τελωνειακά θέματα στο:
Να σας απαντήσουμε

Εκτύπωση πολυσέλιδων Νόμων, Κανονισμών κλπ
Ιστοσελίδα = PrePrint.gr
Με μικρό κόστος


Ιστοσελίδες
www.bookstars.gr
ektelonistivivlia.blogspot
sxoli-ekteloniston.blogspot
logotexnia-ekteloniston.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου