Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020

Έλεγχοι αξιοπιστίας στις διασαφήσεις που αιτούνται το ευεργέτημα (Μείωση δασμού κλπ) της ποσόστωσης. Α 1083168 ΕΞ 2020 (Μάθημα 2c) 15 Ιουλίου 2020



Έλεγχοι αξιοπιστίας στις διασαφήσεις που αιτούνται το ευεργέτημα (Μείωση δασμού κλπ) της ποσόστωσης.  Α 1083168 ΕΞ 2020 (Μάθημα 2c) 15 Ιουλίου  2020


«ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ Α.Δ.Α.»
_____
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Α.Α.Δ.Ε.
Ανεξάρτητη Αρχή
Δημοσίων Εσόδων
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ & Ε.Φ.Κ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ,
ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ & ΑΠΑΛΛΑΓΩΝ
ΤΜΗΜΑ Α
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Αθήνα, 14 Ιουλίου 2020
Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΘΕΚΑ Α 1083168 ΕΞ 2020
ΠΡΟΣ
Ως προς τον πίνακα διανομής

Θέμα: «Συμπληρωματικές διευκρινίσεις για τις διασαφήσεις που αιτούνται το ευεργέτημα της ποσόστωσης»
Σχετ.: Το με αριθ. πρωτ. ΔΔΘΕΚΑ Α 1047805 ΕΞ 2020 από 28-04-2020 έγγραφό μας
Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού και σύμφωνα με τη διοικητική ρύθμιση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη διαχείριση των διασαφήσεων που αιτούνται το ευεργέτημα της ποσόστωσης, σας γνωρίζουμε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθημερινά κατά τη διεκπεραίωση των αιτήσεων ανάληψης ποσοστώσεων, προβαίνει στους ακόλουθους ελέγχους αξιοπιστίας:
® ότι δεν έχει υποβληθεί δύο φορές η ίδια αίτηση,
® ότι η αίτηση είναι συνεκτική, για παράδειγμα όσον αφορά τα προϊόντα και τις καταγωγές που μπορούν να επωφεληθούν από την αιτούμενη δασμολογική ποσόστωση,
® ότι μια περιστασιακή αίτηση που αφορά πολύ υψηλή ποσότητα της αιτούμενης δασμολογικής ποσόστωσης είναι ορθή,
® ότι καμία επιστροφή δεν είναι υψηλότερη από το ποσό της αντίστοιχης ανάληψης(-εων).
Μετά τους ελέγχους αυτούς, η Επιτροπή μπορεί να καλέσει το ενδιαφερόμενο κράτος μέλος να επιβεβαιώσει μια αίτηση ή μια επιστροφή με την προοπτική ενδεχόμενης διόρθωσης.
Στην περίπτωση δε που στο αίτημα ανάληψης δασμολογικής ποσόστωσης η ποσότητα είναι υψηλότερη του 10% του αρχικού όγκου της δασμολογικής ποσόστωσης -για κάποιες συγκεκριμένες δασμολογικές ποσοστώσεις το ποσοστό αυτό είναι ακόμη χαμηλότερο-, η Επιτροπή απαιτεί συστηματικά γραπτή επιβεβαίωση από τις εθνικές διοικήσεις για την ορθότητα του αιτήματος.
Συνεπώς όταν, σε έλεγχο αξιοπιστίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, εντοπιστεί διασάφηση που αιτείται πολύ υψηλή ποσότητα και προκειμένου η Επιτροπή να λάβει τη σχετική επιβεβαίωση και να συμπεριλάβει το αίτημα για το ευεργέτημα της ποσόστωσης στην καθορισμένη κατανομή, τα βήματα είναι τα ακόλουθα:
α) Ενημέρωση από την Υπηρεσία μας για το αίτημα επιβεβαίωσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
β) Αποστολή επιβεβαίωσης στην Υπηρεσίας μας, μετά τον έλεγχο της διασάφησης, ότι η αιτούμενη ποσότητα είναι ορθή. Η επιβεβαίωση πρέπει να αποστέλλεται με γραπτό μήνυμα (ηλεκτρονικό μήνυμα) εντός δύο εργάσιμων ημερών και πάντως μέχρι τις 13.00 ώρα Ελλάδος.
γ) Διαβίβαση στην Επιτροπή της σχετικής επιβεβαίωσης. Η Επιτροπή διατηρεί αρχείο με τις γραπτές απαντήσεις που λαμβάνει από τα κράτη μέλη σχετικά με τους ελέγχους αξιοπιστίας.
Παρακαλούμε για την τήρηση των ανωτέρω.
Οι επαγγελματικοί φορείς προς τους οποίους κοινοποιείται η παρούσα, παρακαλούνται όπως μεριμνήσουν για την σχετική ενημέρωση των μελών τους.
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ


Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΘΕΚΑ Α 1047805 ΕΞ 2020/28.04.2020
Διευκρινίσεις για τις διασαφήσεις που αιτούνται το ευεργέτημα της ποσόστωσης.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Α.Α.Δ.Ε.
Ανεξάρτητη Αρχή
Δημοσίων Εσόδων
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ & Ε.Φ.Κ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ,
ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ & ΑΠΑΛΛΑΓΩΝ
ΤΜΗΜΑ Α
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Αθήνα, 28 Απριλίου 2020
Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΘΕΚΑ Α 1047805 ΕΞ 2020
ΠΡΟΣ
Ως προς τον πίνακα διανομής

  Θέμα: «Διευκρινίσεις για τις διασαφήσεις που αιτούνται το ευεργέτημα της ποσόστωσης»
Σχετ.: α) Το με αριθ. πρωτ. ΔΔΘΕΚΑ Α 1145371 ΕΞ 2018 από 03-10-2018 έγγραφό μας
β) Το με αριθ. πρωτ. ΔΔΘΕΚΑ Α 1043520 ΕΞ2019 από 22-03-2019 έγγραφό μας 
Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών και σύμφωνα με τη διοικητική ρύθμιση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη διαχείριση των δασμολογικών ποσοστώσεων, υπενθυμίζουμε ότι κατά την αποδοχή των διασαφήσεων που αιτούνται το ευεργέτημα της ποσόστωσης τα Τελωνεία θα πρέπει να ελέγχουν τα εξής:
Ø εάν οι αιτήσεις ανάληψης αντιστοιχούν επακριβώς στα δεδομένα της διασάφησης για τη θέση σε ελεύθερη κυκλοφορία και είναι έγκυρες, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη τον κωδικό εμπορεύματος ΤΑRIC (θέση 33), την καταγωγή του εμπορεύματος (θέση 36), καθώς και τις ημερομηνίες ανοίγματος και κλεισίματος της συγκεκριμένης δασμολογικής ποσόστωσης,
Ø εάν σύμφωνα με το άρθ. 50 παρ.2 του Καν. 2015/2447(DA) το απαιτούμενο πιστοποιητικό καταγωγής ή γνησιότητας ή οποιοδήποτε άλλο απαραίτητο έγγραφο έχει προσκομιστεί στο τελωνείο και είναι έγκυρο,
Ø εάν ο δηλωθείς συνδυασμός «προϊόν/καταγωγή» είναι έγκυρος,
Ø εάν η μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιείται για τον καθορισμό της ποσότητας είναι έγκυρη,
Ø να στρογγυλοποιούν την ποσότητα για κάθε αίτημα ανάληψης με τον ακόλουθο τρόπο:
από 0,001 μέχρι 0,499: στρογγυλοποίηση στην αμέσως κατώτερη μονάδα
από 0,5 μέχρι 0,999: στρογγυλοποίηση στην αμέσως ανώτερη μονάδα
Ø εάν η σχέση μεταξύ της δηλωθείσας αξίας και της δηλωθείσας ποσότητας είναι πραγματική.
Ειδικότερα όσον αφορά την ποσότητα που αναγράφεται στη διασάφηση, αυτή πρέπει να είναι η πραγματική και όχι η κατά δήλωση, καθόσον δεν επιτρέπεται να υποβάλλεται διορθωτική/συμπληρωματική διασάφηση ως προς την ποσότητα για τις διασαφήσεις που αιτούνται τη χορήγηση δασμολογικής ποσόστωσης.
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι από τη στιγμή που πραγματοποιείται η κατανομή των αιτημάτων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και έχει χορηγηθεί το ευεργέτημα της δασμολογικής ποσόστωσης, δεν επιτρέπεται, εκ των υστέρων, η τροποποίηση της διασάφησης ως προς τα αρχικά ζητούμενα του αιτήματος. Η μόνη δυνατότητα που παρέχεται είναι η επιστροφή της χορηγηθείσας ποσότητας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Όσον αφορά τις διασαφήσεις για τις οποίες δεν χορηγείται το ευεργέτημα της δασμολογικής ποσόστωσης, είτε ολικώς είτε μερικώς εξακολουθούν να ισχύουν όσα αναφέρονται στο (β) σχετικό.
Παρακαλούμε για την τήρηση των ανωτέρω.
Οι επαγγελματικοί φορείς προς τους οποίους κοινοποιείται η παρούσα, παρακαλούνται όπως μεριμνήσουν για την σχετική ενημέρωση των μελών τους.
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ


Αριθ. Πρωτ.:ΔΔΘΕΚΑ Α 1145371 ΕΞ 2018/03.10.2018
Οδηγίες σχετικά με την διαχείριση των ποσοστώσεων.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Ανεξάρτητη Αρχή
Δημοσίων Εσόδων
Α.Α.Δ.Ε.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΚ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΩΝ
ΤΜΗΜΑ Α΄
Αθήνα, 03/10/2018
Αριθ. Πρωτ.:ΔΔΘΕΚΑ Α 1145371 ΕΞ 2018
ΠΡΟΣ
Ως προς τον πίνακα διανομής
Θέμα: « Οδηγίες σχετικά με την διαχείριση των ποσοστώσεων»
Με σκοπό την ορθή εφαρμογή των διατάξεων που ισχύουν για τις δασμολογικές ποσοστώσεις, σας γνωρίζουμε τα κατωτέρω:
1. Για τα εμπορεύματα που τίθενται σε ελεύθερη κυκλοφορία εντός δασμολογικής ποσόστωσης, εφαρμόζεται μηδενικός ή μειωμένος εισαγωγικός δασμός, το ύψος του οποίου καθορίζεται στις αντίστοιχες ενωσιακές διατάξεις και εφόσον πληρούνται οι τιθέμενοι όροι και προϋποθέσεις, για την υπαγωγή ενός εμπορεύματος σε ποσόστωση.
2. Η διαχείριση των δασμολογικών ποσοστώσεων πραγματοποιείται βάσει της αρχής της χρονικής προτεραιότητας, δηλαδή της χρονολογικής σειράς των ημερομηνιών αποδοχής των διασαφήσεων σε ελεύθερη κυκλοφορία και διέπεται από τις διατάξεις των άρθρων 49-54, 223, 224 και 236 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2015/2447, όπως ισχύει και από ειδικές διατάξεις διαφόρων κανονισμών του Συμβουλίου και της Επιτροπής που βασίζονται σε συγκεκριμένες προτιμησιακές δασμολογικές συμφωνίες της Ε.Ε με τρίτες χώρες.
3. Η κατανομή των δασμολογικών αυτών ποσοστώσεων πραγματοποιείται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αποδοχής της και γνωστοποιείται την επομένη. Διευκρινίζουμε ότι στις περιπτώσεις δεσμευμένων ποσοστώσεων, υπάρχει διαφοροποίηση ως προς την ημερομηνία κατανομής των αιτημάτων που έχουν αποσταλεί κατά την διάρκεια δέσμευσης της και είναι αυτή που ορίζεται και ανακοινώνεται από την Επιτροπή.
4. Οι ποσοστώσεις των οποίων το τρίτο ψηφίο του αύξοντα αριθμού της ποσόστωσης είναι 4, δηλαδή 09.4xxx, εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ή του ΟΠΕΚΕΠΕ. Οι υπόλοιπες αποτελούν αντικείμενο διαχείρισης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογίας και Τελωνειακής Ένωσης της Ε.Ε (DG TAXUD), σε συνεργασία με τις Τελωνειακές Διοικήσεις των κρατών-μελών και συγκεκριμένα για την χώρα μας της Υπηρεσίας μας.
5. Κατά την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων όλοι οι εμπλεκόμενοι υποχρεούνται στη δίκαιη και ενιαία μεταχείριση όλων των εισαγωγέων, καθώς και στην μη υπέρβαση της αρχικής ποσότητας καμίας δασμολογικής ποσόστωσης.
6. H έκδοση της άδειας και η παράδοση των εμπορευμάτων στα πλαίσια δασμολογικής ποσόστωσης, με μειωμένο ή μηδενικό εισαγωγικό δασμό δεν συνεπάγεται τη σύσταση εγγύησης, εφόσον κατά την στιγμή αποδοσής της διασάφησης για θέση σε ελεύθερη κυκλοφορία, η συγκεκριμένη δασμολογική ποσόστωση δεν είναι κρίσιμη(αρθ. 153 Καν. 2446/2015). Διευκρινίζουμε ότι μία ποσόστωση είναι κρίσιμη όταν έχει χρησιμοποιηθεί το 90% του αρχικού της όγκου ή σε λοιπές περιπτώσεις (αναφορά άρθρο 53 Καν. 2447/2015). Η διαπίστωση ότι έχει καταστεί κρίσιμη μία ποσόστωση προκύπτει από το μηχανογραφικό σύστημα του Τελωνείου κατά τον χρόνο υποβολής της διασάφησης με αίτημα για την συγκεκριμένη ποσόστωση.
7. Σε περίπτωση διαπίστωσης κρίσιμης ποσόστωσης η έκδοση της αδείας και η παράδοση των εμπορευμάτων γίνεται με την σύσταση εγγύησης, η οποία καλύπτει τον εισαγωγικό δασμό και τον επ΄αυτού Φ.Π.Α. Η αποδέσμευσή της ενεργείται κατόπιν της κατανομής και ανάλογα με την εγκεκριμένη ποσότητα (μπορεί να είναι ολική, μερική ή μηδενική).
8. Στις περιπτώσεις εγκρίσεων σε μέρος του ζητηθέν ποσού ή σε περιπτώσεις απόρριψης αιτήματος, η Υπηρεσία μας ενημερώνει τα αρμόδια Τελωνεία, προκειμένου να προβούν στις απαραίτητες διορθώσεις των διασαφήσεων και στις απαραίτητες εισπράξεις δασμών και φόρων.
Σε συνέχεια των παραπάνω και λαμβάνοντας υπόψη το θεσμικό πλαίσιο των ποσοστώσεων :
1) Άρθρα 56(4) και 58(1) του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ.952/2013 του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 09ης Οκτωβρίου 2013 για την θέσπιση του ενωσιακού τελωνειακού κώδικα ,
2) Άρθρα 49-54, 223, 224 και 236 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2015/2447 της Επιτροπής της 24ης Νοεμβρίου 2015 για την θέσπιση λεπτομερών κανόνων εφαρμογής ορισμένων διατάξεων του Κανονισμού (ΕΕ) 952/2013,
3)Διοικητική ρύθμιση για τη διαχείριση των δασμολογικών ποσοστώσεων της Επιτροπής του Τελωνειακού Κώδικα του Τμήματος των Δασμολογικών Μέτρων,
η διαδικασία υποβολής αιτήματος ποσόστωσης είναι η εξής:
· Εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις και πληρούνται οι όροι των άρθρων 50, 52-54, 223, 224 και 236 του Καν. 2447/2015, μπορεί να γίνει υποβολή αιτήματος ποσόστωσης συμπληρώνοντας τον αύξοντα αριθμό ποσόστωσης στη θέση 39 του ΕΔΕ.
· Το Τελωνείο ελέγχει την εγκυρότητα του κωδικού συνδυασμένης ονοματολογίας, της καταγωγής, της μονάδας μέτρησης, της αναλογίας της δηλωθείσας αξίας & της δηλωθείσας ποσότητας, καθώς και την γνησιότητα των απαιτούμενων πιστοποιητικών. Σε περίπτωση επιστροφής ποσότητας ελέγχει αν η ποσότητα επιστροφής ανταποκρίνεται στην ποσότητα ανάληψης.
· Κατά την υποβολή του αιτήματος γίνεται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος έλεγχος στο συνδυασμό των θέσεων 33,36,39 και 41 του ΕΔΕ.
· Κατόπιν των παραπάνω και εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις το σύστημα αποδίδει MRN και το αίτημα αποστέλλεται στην Κοινότητα προς έγκριση.
Παρακαλούμε για την τήρηση των ανωτέρω.
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΔΙΚΗΜΕΝΑΚΗ




Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΘΕΚΑ Α’ 1043520 ΕΞ2019/22.03.2019
Διευκρινίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις διασαφήσεις που αιτούνται το ευεργέτημα της ποσόστωσης.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Α.Α.Δ.Ε.
Ανεξάρτητη Αρχή
Δημοσίων Εσόδων
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ & Ε.Φ.Κ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ,
ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ & ΑΠΑΛΛΑΓΩΝ
ΤΜΗΜΑ Α΄
ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ – ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΑΔΑ
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Αθήνα, 22-03-2019
Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΘΕΚΑ Α’ 1043520 ΕΞ2019
ΠΡΟΣ
Ως προς τον πίνακα διανομής
Θέμα: «Διευκρινίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις διασαφήσεις που αιτούνται το ευεργέτημα της ποσόστωσης»
Σχετ.: Το με αριθ. πρωτ. ΔΔΘΕΚΑ Α’ 1017904 ΕΞ 2019 από 06-02-2019 έγγραφό μας
Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού μας και μετά από ενημέρωση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο το πλαίσιο της εφαρμογής του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) 2019/159 της Επιτροπής της 31ης Ιανουαρίου 2019 για την επιβολή οριστικών μέτρων διασφάλισης όσον αφορά τις εισαγωγές ορισμένων προϊόντων σιδήρου και χάλυβα, σας γνωρίζουμε τα εξής:
1. (α) Κατά παρέκκλιση των διατάξεων του άρθρου 65 του Τελωνειακού Κώδικα 2913/92 που επιτρέπουν τη διόρθωση της διασάφησης, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατόπιν σύμφωνης γνώμης της Νομικής της Υπηρεσίας, από το 2015, αποφάσισε να μην επιτρέπεται σε έναν διασαφιστή, όταν υποβάλλει δήλωση για θέση σε ελεύθερη κυκλοφορία εμπορευμάτων, με το αίτημα να του χορηγηθεί μια δασμολογική ποσόστωση, να ζητήσει από τις τελωνειακές αρχές την άδεια για την τροποποίηση της διασάφησης πριν από την αποδέσμευση των εμπορευμάτων, εάν δεν του χορηγηθεί η αιτούμενη ποσότητα. Επιπλέον, αντίστοιχη απαγόρευση υφίσταται και κατά παρέκκλιση του άρθρου 173 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβούλιου της 9ης Οκτωβρίου 2013 για τη θέσπιση του ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα αναδιατύπωση).
(β) Επίσης, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του άρθρου 174 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβούλιου της 9ης Οκτωβρίου 2013 για τη θέσπιση του ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα (αναδιατύπωση), ο διασαφιστής δεν έχει το δικαίωμα, εάν δεν του χορηγηθεί το ευεργέτημα της δασμολογικής ποσόστωσης, είτε ολικώς είτε μερικώς, λόγω εξάντλησης της ποσόστωσης, να ακυρώσει τη διασάφηση.
2. Ο διασαφιστής δεν έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει το τελωνειακό καθεστώς και να ζητήσει την επιστροφή του υπολειπόμενου όγκου που δεν επωφελείται από την ποσόστωση καθώς και όταν δεν του χορηγηθεί ποσόστωση, λόγω εξάντλησης της ποσόστωσης, στο καθεστώς της αποταμίευσης.
3. Η τελωνειακή οφειλή γεννάται κατά την αποδοχή της τελωνειακής διασάφησης (άρθρο 201 παράγραφος 2 του Κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2913/92 του Συμβουλίου της 12ης Οκτωβρίου 1992 περί θεσπίσεως Κοινοτικού Τελωνειακού Κώδικα και άρθρο 77 παράγραφος 2 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβούλιου της 9ης Οκτωβρίου 2013 για τη θέσπιση του ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα (αναδιατύπωση). Η τελωνειακή οφειλή γεννάται ανεξάρτητα από το γεγονός ότι η ευνοϊκή μεταχείριση που παρέχεται στο πλαίσιο μιας δασμολογικής ποσόστωσης μπορεί να είναι διαθέσιμη. Το γεγονός ότι το ακριβές ποσό της τελωνειακής οφειλής δεν μπορεί να καθοριστεί κατά την αποδοχή της δήλωσης δεν μπορεί να επηρεάσει την ύπαρξη του ίδιου του χρέους.
4. Οι οικονομικοί φορείς είναι ενήμεροι για τον δυνητικό κίνδυνο, να μην χορηγηθεί ευνοϊκή μεταχείριση, όταν ζητούν το όφελος από μια σχεδόν εξαντλημένη δασμολογική ποσόστωση. Λαμβανομένων υπόψη των ημερήσιων ενημερωμένων ισορροπιών των δασμολογικών ποσοστώσεων που είναι διαθέσιμες και στον ιστότοπο https://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/s/taric_consultation.jsp της Επιτροπής, θα μπορούσαν να αποφασίσουν να μην δηλώσουν τα εμπορεύματα για θέση σε ελεύθερη κυκλοφορία.
5. Σε κάθε περίπτωση, τα Τελωνεία θα πρέπει να εισπράττουν τους δασμούς (25%).
Οι επαγγελματικοί ή συνδικαλιστικοί φορείς προς τους οποίους κοινοποιείται η παρούσα, παρακαλούνται όπως μεριμνήσουν για την σχετική ενημέρωση των μελών τους.
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΔΙΚΗΜΕΝΑΚΗ



Κάντε κλικ στην ετικέτα να δείτε τα βιβλία μας

E-mail = ggioggaras@Gmail.com

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΡΟΑΣΗΣ στα ΤΕΛΩΝΕΙΑ
Σύνταξη Αίτησης για Απόφαση
σε ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ
με το Μεγαλύτερο Αρχείο στην Ελλάδα
E-Mail = ggioggaras@Gmail.comΗ

Ζητάμε
ΕΝΤΥΠΑ ΔΙΑΣΑΦΗΣΕΩΝ
Από το 1830 μέχρι σήμερα

Ενδιαφέρουσες  Ιστοσελίδες
https://sxoli-ekteloniston.blogspot .com
https://ektelonistivivlia.blogspot.com
https://gnomesmetaforas.blogspot .com
https://logotexnia-ekteloniston.blogspot .com
www.bookstars.gr
Στο δεύτεροο blog βιβλία και της Διαμεταφοράς

ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ





Ρωτήστε μας Τελωνειακά θέματα στο:
Να σας απαντήσουμε

ΝΕΑ Βιβλία για
Ε Ξ Ε Τ Α Σ Ε Ι Σ
Πιστοποιημένων Εκτελωνιστών
βάσει Ενωσιακού τελωνειακού Κώδικα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου