Πιθανοί δασμοί προϊόντων των ΗΠΑ λόγω μη τήρησης του μνημονίου συμφωνίας του ΠΟΕ για την ΕΕ Καν. 1646/2020 (Μάθημα 1α1) 10 Νοεμβρίου 2020
9.11.2020 |
EL |
Επίσημη
Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης |
L 373/1 |
ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 2020/1646
ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
της 7ης Νοεμβρίου 2020
για τη λήψη μέτρων εμπορικής πολιτικής
όσον αφορά ορισμένα προϊόντα από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής μετά την
έκδοση απόφασης για εμπορική διαφορά στο πλαίσιο του μνημονίου συμφωνίας του
Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου σχετικά με την επίλυση των διαφορών
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ,
Έχοντας υπόψη τη Συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης,
Έχοντας υπόψη τον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 654/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
και του Συμβουλίου, της 15ης Μαΐου 2014, περί ασκήσεως των δικαιωμάτων της
Ένωσης για την εφαρμογή και την επιβολή διεθνών εμπορικών κανόνων και
τροποποιήσεως του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 3286/94 του Συμβουλίου που καθορίζει
κοινοτικές διαδικασίες στον τομέα της κοινής εμπορικής πολιτικής για να
διασφαλιστεί η άσκηση των δικαιωμάτων της Κοινότητας στο πλαίσιο των κανόνων
του διεθνούς εμπορίου, ιδίως αυτών που έχουν θεσπιστεί στο πλαίσιο του Παγκόσμιου
Οργανισμού Εμπορίου (1), και ιδίως το άρθρο 4 παράγραφος 1,
Εκτιμώντας τα ακόλουθα:
(1) |
Στις 11
Απριλίου 2019 το όργανο επίλυσης διαφορών του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου
(στο εξής: ΠΟΕ) εξέδωσε τις συστάσεις και τις αποφάσεις του στη διαφορά DS353 United
States – Measures Affecting Trade in Large Civil Aircraft (Second complaint)
– Recourse to Article 21.5 of the DSU by the European
Union [DS353 Ηνωμένες Πολιτείες — Μέτρα που επηρεάζουν το εμπόριο
μεγάλων αεροσκαφών πολιτικής αεροπορίας (δεύτερη καταγγελία) — Προσφυγή της
Ευρωπαϊκής Ένωσης στη διαδικασία του άρθρου 21 παράγραφος 5 του ΜΣΕΔ], επιβεβαιώνοντας
ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχουν ευθυγραμμίσει τα μέτρα τους, τα οποία
κρίθηκαν ασυμβίβαστα με τη συμφωνία για τις επιδοτήσεις και τα αντισταθμιστικά
μέτρα (στο εξής: συμφωνία ΕΑΜ), με τις υποχρεώσεις που οι Ηνωμένες Πολιτείες
υπέχουν βάσει της εν λόγω συμφωνίας. Όσον αφορά τις φορολογικές ελαφρύνσεις
FSC/ETI, το δευτεροβάθμιο δικαιοδοτικό όργανο επιβεβαίωσε ότι οι Ηνωμένες
Πολιτείες δεν έχουν ανακαλέσει τις επιδοτήσεις και ότι οι αρχικές συστάσεις
και αποφάσεις εξακολουθούν να ισχύουν (2). |
(2) |
Όσον αφορά
τα άλλα σχετικά μέτρα, σύμφωνα με την παράγραφο 8 των «συμφωνηθεισών
διαδικασιών βάσει των άρθρων 21 και 22 του μνημονίου συμφωνίας σχετικά με την
επίλυση των διαφορών (“ΜΣΕΔ”) και του άρθρου 7 της συμφωνίας ΕΑΜ» (3) μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και
των Ηνωμένων Πολιτειών σχετικά με την εν λόγω διαφορά, η Ευρωπαϊκή Ένωση
ζήτησε από τον διαιτητή του άρθρου 22 παράγραφος 6 του ΜΣΕΔ να συνεχίσει τις
εργασίες του. Ο διαιτητής εξέδωσε την απόφασή του στις 13 Οκτωβρίου
2020 (4). |
(3) |
Η απόφαση
του διαιτητή ορίζει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να ζητήσει άδεια από το
όργανο επίλυσης διαφορών του ΠΟΕ για τη λήψη αντιμέτρων έναντι των Ηνωμένων
Πολιτειών της Αμερικής (στο εξής: Ηνωμένες Πολιτείες), σε επίπεδο που δεν
υπερβαίνει τα 3 993 212 564 δολάρια ΗΠΑ ετησίως. Τα αντίμετρα
αυτά μπορούν να λάβουν τη μορφή α) αναστολής δασμολογικών παραχωρήσεων και
άλλων συναφών υποχρεώσεων στο πλαίσιο της GATT του 1994, β) αναστολής
παραχωρήσεων και άλλων υποχρεώσεων στο πλαίσιο της συμφωνίας ΕΑΜ και γ) αναστολής
οριζόντιων ή τομεακών αναλήψεων υποχρεώσεων που περιλαμβάνονται στον
ενοποιημένο πίνακα συγκεκριμένων υποχρεώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά
όλους τους βασικούς τομείς που προσδιορίζονται στον κατάλογο τομεακής
κατάταξης των υπηρεσιών. |
(4) |
Σύμφωνα με
το άρθρο 22 παράγραφος 7 του ΜΣΕΔ, τα μέρη αποδέχονται την απόφαση του
διαιτητή ως οριστική. Στις 26 Οκτωβρίου 2020 η Ευρωπαϊκή Ένωση έλαβε άδεια
από το όργανο επίλυσης διαφορών του ΠΟΕ να λάβει αντίμετρα κατά των Ηνωμένων
Πολιτειών που να συνάδουν με την απόφαση του διαιτητή. Τα αντίμετρα θα
συνίστανται στην αναστολή δασμολογικών παραχωρήσεων και την επιβολή νέων ή
αυξημένων τελωνειακών δασμών. |
(5) |
Κατά τον
σχεδιασμό και την επιλογή κατάλληλων μέτρων, η Επιτροπή έλαβε υπόψη και
εφάρμοσε όλα τα αντικειμενικά κριτήρια σύμφωνα με το άρθρο 4 παράγραφος 2
στοιχείο α) και το άρθρο 4 παράγραφος 3 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 654/2014.
Σύμφωνα με το άρθρο 9 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 654/2014, η Επιτροπή έδωσε
στα ενδιαφερόμενα μέρη τη δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις τους και να
υποβάλουν πληροφορίες σχετικά με τα συναφή οικονομικά συμφέροντα της
Ένωσης (5). |
(6) |
Η Επιτροπή
έχει διασφαλίσει ότι οι πρόσθετοι δασμοί δεν υπερβαίνουν το επίπεδο που έχει
εγκριθεί από το όργανο επίλυσης διαφορών του ΠΟΕ. Επί του παρόντος, το ποσό
θεωρείται κατάλληλο για την αποτελεσματική άσκηση πίεσης με σκοπό τη
συμμόρφωση και για την ανακούφιση των οικονομικών φορέων της ΕΕ, διότι, στο
υφιστάμενο οικονομικό κλίμα, επιτρέπει την επιβολή, σε μεγάλα αεροσκάφη
πολιτικής αεροπορίας και σε άλλα προϊόντα των ΗΠΑ, μέτρων τα οποία θεωρούνται
αρκετά παρόμοια με τα αντίμετρα που επιβάλλουν οι Ηνωμένες Πολιτείες. |
(7) |
Τα εν λόγω
μέτρα αφορούν εισαγωγές προϊόντων καταγωγής Ηνωμένων Πολιτειών για την
προμήθεια των οποίων η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει ουσιαστική εξάρτηση από τις
ΗΠΑ. Με την προσέγγιση αυτή αποφεύγονται, κατά το δυνατόν, αρνητικές επιπτώσεις
στους διάφορους παράγοντες στην αγορά της Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων των
καταναλωτών. |
(8) |
Τα μέτρα
εμπορικής πολιτικής υπό τη μορφή πρόσθετων κατ’ αξίαν δασμών στα προϊόντα που
απαριθμούνται στο παράρτημα I και στο παράρτημα II θα πρέπει να εφαρμοστούν
ως εξής:
|
(9) |
Οι
διαπραγματεύσεις μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Ηνωμένων Πολιτειών με
στόχο την ισόρροπη επίλυση των διαφορών στο πλαίσιο του ΠΟΕ σχετικά με τα
μεγάλα αεροσκάφη πολιτικής αεροπορίας δεν έχουν μέχρι στιγμής αποφέρει
αποτελέσματα. Ταυτόχρονα, οι Ηνωμένες Πολιτείες εξακολουθούν να εφαρμόζουν
αντίμετρα ύψους 7,5 δισεκατ. δολαρίων ΗΠΑ στις εισαγωγές προϊόντων από την
Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Επιτροπή προτίθεται να τροποποιήσει τον παρόντα κανονισμό,
ώστε να ληφθούν υπόψη οι σχετικές εξελίξεις, μεταξύ άλλων ως προς τη
συμμόρφωση ή τη μη συμμόρφωση των ΗΠΑ. Ειδικότερα, η Επιτροπή προτίθεται να
αναστείλει την εφαρμογή του εκτελεστικού κανονισμού εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες
αναστείλουν τα αντίμετρά τους κατά των εισαγωγών από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ή
να αλλάξει το επίπεδο των δασμών, όπως θα απαιτείται, ώστε να αντικατοπτρίζει
τα αντίμετρα που εφαρμόζουν οι Ηνωμένες Πολιτείες. |
(10) |
Η παρούσα
πράξη θα πρέπει να αρχίσει να ισχύει την επομένη της δημοσίευσής της
στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. |
(11) |
Τα μέτρα
που προβλέπονται στον παρόντα κανονισμό είναι σύμφωνα με τη γνώμη της
Επιτροπής Εμπορικών Εμποδίων που έχει συσταθεί δυνάμει του κανονισμού (ΕΕ)
2015/1843 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (6), |
ΕΞΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ:
Άρθρο 1
Μετά την έκδοση απόφασης στο πλαίσιο του ΠΟΕ σχετικά με τη διαφορά DS353
United States — Measures Affecting Trade in Large Civil Aircraft (DS353
Ηνωμένες Πολιτείες — Μέτρα που επηρεάζουν το εμπόριο μεγάλων αεροσκαφών
πολιτικής αεροπορίας), και μετά την άδεια του οργάνου επίλυσης διαφορών του
ΠΟΕ, η Ευρωπαϊκή Ένωση αναστέλλει την εφαρμογή, ως προς το εμπόριο που διεξάγει
με τις Ηνωμένες Πολιτείες, των παραχωρήσεων ως προς εισαγωγικούς δασμούς στο
πλαίσιο της GATT του 1994 όσον αφορά τα προϊόντα που απαριθμούνται στο
παράρτημα I και στο παράρτημα II του παρόντος κανονισμού.
Άρθρο 2
Συνεπώς, η Ένωση εφαρμόζει πρόσθετους δασμούς κατά την εισαγωγή στην Ένωση
των προϊόντων καταγωγής Ηνωμένων Πολιτειών τα οποία απαριθμούνται στα
παραρτήματα I και II του παρόντος κανονισμού.
Άρθρο 3
1. Τα προϊόντα που απαριθμούνται στα παραρτήματα για τα
οποία έχει εκδοθεί, πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος του παρόντος
κανονισμού, άδεια εισαγωγής που προβλέπει δασμολογική απαλλαγή ή μείωση δασμών
δεν υπόκεινται σε πρόσθετο δασμό.
2. Τα προϊόντα που απαριθμούνται στα παραρτήματα για τα
οποία οι εισαγωγείς μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν εξαχθεί από τις Ηνωμένες
Πολιτείες προς την Ένωση πριν από την ημερομηνία εφαρμογής πρόσθετου δασμού δεν
υπόκεινται στον πρόσθετο δασμό.
Άρθρο 4
Ο παρών κανονισμός αρχίζει να ισχύει την ημέρα της δημοσίευσής του
στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο παρών κανονισμός είναι δεσμευτικός ως προς όλα τα μέρη του και ισχύει
άμεσα σε κάθε κράτος μέλος.
Βρυξέλλες, 7 Νοεμβρίου 2020.
Για την Επιτροπή
Η Πρόεδρος
Ursula VON DER LEYEN
(1) ΕΕ L 189 της
27.6.2014, σ. 50.
(2) Έκθεση του δευτεροβάθμιου
δικαιοδοτικού οργάνου, US – Large Civil Aircraft (2nd Complaint) (Article 21.5 – EU) [ΗΠΑ — Μεγάλα αεροσκάφη
πολιτικής αεροπορίας (δεύτερη καταγγελία) (προσφυγή της ΕΕ στη διαδικασία του
άρθρου 21 παράγραφος 5)], παράγραφος 5.172 και παράγραφος 6.4 στοιχείο b)·
έκθεση του δευτεροβάθμιου δικαιοδοτικού οργάνου, US – Large Civil
Aircraft (2nd Complaint) [ΗΠΑ — Μεγάλα αεροσκάφη
πολιτικής αεροπορίας (δεύτερη καταγγελία)], παράγραφος 1352 και υποσημείωση
2716· έκθεση της ειδικής ομάδας διαιτησίας, US – FSC (Article 22.6 –
US) [ΗΠΑ — FSC (προσφυγή στη διαδικασία του άρθρου 22 παράγραφος 6 –
ΗΠΑ)], παράγραφος 8.1.
(3) WT/DS353/14.
(4) WT/DS353/ARB.
(5) http://trade.ec.europa.eu/consultations/index.cfm?consul_id=261
(6) Κανονισμός (ΕΕ) 2015/1843 του
Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 6ης Οκτωβρίου 2015, που
καθορίζει ενωσιακές διαδικασίες στον τομέα της κοινής εμπορικής πολιτικής για
να διασφαλιστεί η άσκηση των δικαιωμάτων της Ένωσης στο πλαίσιο των κανόνων του
διεθνούς εμπορίου, ιδίως αυτών που έχουν θεσπιστεί στο πλαίσιο του Παγκόσμιου
Οργανισμού Εμπορίου (ΕΕ L 272 της
16.10.2015, σ. 1).
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ I
Προϊόντα που υπόκεινται σε πρόσθετους
δασμούς
Πρόσθετος
δασμός |
|
8802400013 |
15 % |
8802400015 |
15 % |
8802400017 |
15 % |
8802400019 |
15 % |
8802400021 |
15 % |
(1) Οι κωδικοί ονοματολογίας
προέρχονται από το ολοκληρωμένο δασμολόγιο, που βασίζεται στη συνδυασμένη
ονοματολογία, όπως ορίζεται στο άρθρο 2 του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2658/87 του
Συμβουλίου, της 23ης Ιουλίου 1987, για τη δασμολογική και στατιστική ονοματολογία
και το κοινό δασμολόγιο (ΕΕ L 256 της
7.9.1987, σ. 1).
(2) Για την αποφυγή αμφιβολιών,
οι εν λόγω δασμολογικές κλάσεις προορίζονται να καλύψουν όλα τα αεροσκάφη εντός
των καθορισμένων παραμέτρων βάρους που εισάγονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση (τα οποία
τίθενται σε ελεύθερη κυκλοφορία) και προορίζονται προς λειτουργία από
οποιαδήποτε οντότητα βρίσκεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση για οποιαδήποτε οικονομικά
σημαντική χρονική περίοδο, είτε εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης είτε μεταξύ της
Ευρωπαϊκής Ένωσης και οποιασδήποτε τρίτης χώρας, ανεξαρτήτως τυχόν επίσημων
χρηματοδοτικών ρυθμίσεων που ενδέχεται να ισχύουν (όπως μισθώσεις) και
λαμβανομένων υπόψη κριτηρίων όπως τα ακόλουθα (κανένα από τα οποία δεν είναι
καθοριστικό μεμονωμένα): τόπος σύστασης του φορέα εκμετάλλευσης· κέντρο
επιχειρήσεων του φορέα εκμετάλλευσης· εξωτερική βαφή και εσωτερική σχεδίαση και
διαμόρφωση του αεροσκάφους σύμφωνα με το εμπορικό σήμα του φορέα εκμετάλλευσης·
και σκοπούμενος τόπος νηολόγησης.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ II
Προϊόντα που υπόκεινται σε περαιτέρω
πρόσθετους δασμούς
CN
2020 (1) |
Πρόσθετος
δασμός |
0301 11 00 |
25 % |
0301 19 00 |
25 % |
0303 13 00 |
25 % |
0304 81 00 |
25 % |
0305 41 00 |
25 % |
0307 22 90 |
25 % |
0406 10 50 |
25 % |
0406 90 21 |
25 % |
0406 90 86 |
25 % |
0714 20 10 |
25 % |
0714 20 90 |
25 % |
0802 90 85 |
25 % |
0804 10 00 |
25 % |
0805 40 00 |
25 % |
0810 40 50 |
25 % |
0811 90 50 |
25 % |
0811 90 70 |
25 % |
0905 10 00 |
25 % |
0905 20 00 |
25 % |
1001 99 00 |
25 % |
1202 41 00 |
25 % |
1202 42 00 |
25 % |
1212 29 00 |
25 % |
1302 19 70 |
25 % |
1302 39 00 |
25 % |
1515 90 11 |
25 % |
1515 90 29 |
25 % |
1515 90 39 |
25 % |
1515 90 40 |
25 % |
1515 90 51 |
25 % |
1515 90 59 |
25 % |
1515 90 60 |
25 % |
1515 90 91 |
25 % |
1515 90 99 |
25 % |
1703 10 00 |
25 % |
1806 10 15 |
25 % |
1806 10 20 |
25 % |
1806 10 30 |
25 % |
1806 10 90 |
25 % |
1806 20 10 |
25 % |
1806 20 30 |
25 % |
1806 20 50 |
25 % |
1806 20 80 |
25 % |
1806 20 95 |
25 % |
1806 31 00 |
25 % |
1806 32 10 |
25 % |
1806 32 90 |
25 % |
1806 90 11 |
25 % |
1806 90 19 |
25 % |
2008 19 99 |
25 % |
2008 30 59 |
25 % |
2008 30 90 |
25 % |
2009 11 11 |
25 % |
2009 11 19 |
25 % |
2009 11 91 |
25 % |
2009 11 99 |
25 % |
2009 21 00 |
25 % |
2009 29 19 |
25 % |
2101 11 00 |
25 % |
2103 20 00 |
25 % |
2103 90 90 |
25 % |
2104 10 00 |
25 % |
2106 90 59 |
25 % |
2205 10 10 |
25 % |
2208 20 29 |
25 % |
2208 20 40 |
25 % |
2208 20 89 |
25 % |
2208 40 11 |
25 % |
2208 40 39 |
25 % |
2208 40 51 |
25 % |
2208 40 91 |
25 % |
2208 40 99 |
25 % |
2208 60 11 |
25 % |
2208 60 19 |
25 % |
2208 60 91 |
25 % |
2208 60 99 |
25 % |
2303 20 10 |
25 % |
2401 10 35 |
25 % |
2401 10 60 |
25 % |
2401 10 70 |
25 % |
2401 10 85 |
25 % |
2401 10 95 |
25 % |
2401 20 35 |
25 % |
2401 20 60 |
25 % |
2401 20 70 |
25 % |
2401 20 85 |
25 % |
2401 20 95 |
25 % |
2401 30 00 |
25 % |
3301 19 20 |
25 % |
3301 25 10 |
25 % |
3301 25 90 |
25 % |
3502 90 20 |
25 % |
3502 90 70 |
25 % |
3504 00 10 |
25 % |
3504 00 90 |
25 % |
3904 10 00 |
25 % |
3920 10 23 |
25 % |
3920 10 24 |
25 % |
3920 10 81 |
25 % |
4202 19 10 |
25 % |
4202 19 90 |
25 % |
4202 21 00 |
25 % |
4202 22 10 |
25 % |
4202 22 90 |
25 % |
4202 32 10 |
25 % |
4202 32 90 |
25 % |
4202 91 10 |
25 % |
4202 91 80 |
25 % |
4202 92 11 |
25 % |
4202 92 15 |
25 % |
4202 92 19 |
25 % |
4202 92 91 |
25 % |
5203 00 00 |
25 % |
8429 51 10 |
25 % |
8429 51 91 |
25 % |
8429 51 99 |
25 % |
8701 91 10 |
25 % |
8701 91 90 |
25 % |
8701 92 90 |
25 % |
8701 93 10 |
25 % |
8701 93 90 |
25 % |
8701 94 10 |
25 % |
8701 94 90 |
25 % |
8705 90 80 |
25 % |
8714 91 10 |
25 % |
8714 91 30 |
25 % |
8714 91 90 |
25 % |
9504 20 00 |
25 % |
9504 30 10 |
25 % |
9504 30 20 |
25 % |
9504 30 90 |
25 % |
9504 50 00 |
25 % |
9504 90 10 |
25 % |
9504 90 80 |
25 % |
9506 91 10 |
25 % |
9506 91 90 |
25 % |
(1) Οι κωδικοί ονοματολογίας
έχουν ληφθεί από τη συνδυασμένη ονοματολογία, όπως ορίζεται στο άρθρο 1
παράγραφος 2 του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2658/87 του Συμβουλίου, της 23ης
Ιουλίου 1987, για τη δασμολογική και στατιστική ονοματολογία και το κοινό
δασμολόγιο (ΕΕ L 256 της
7.9.1987, σ. 1) και όπως παρατίθεται στο παράρτημα I αυτού, και
είναι αυτοί οι οποίοι ισχύουν κατά τον χρόνο δημοσίευσης του παρόντος
κανονισμού και, τηρουμένων των αναλογιών, όπως έχουν τροποποιηθεί με
μεταγενέστερη νομοθεσία, με πιο πρόσφατο τον εκτελεστικό κανονισμό (ΕΕ)
2019/1776 της Επιτροπής, της 9ης Οκτωβρίου 2019, σχετικά με την τροποποίηση του
παραρτήματος I του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 2658/87 του Συμβουλίου για τη
δασμολογική και στατιστική ονοματολογία και το κοινό δασμολόγιο (ΕΕ L 280 της
31.10.2019, σ. 1).
Κλικ: Διαβάστε τα βιβλία μας https://drive.google.com/drive/folders/1Mz9t1TxUj7NGZDIwBInpO-w155xdf4nP
|
Πολιτιστική
Επαγγελματική Κληρονομιά Η οδός
Τσαμαδού του Πειραιά να
μετονομασθεί σε Οδός Εκτελωνιστών |
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΡΟΑΣΗΣ στα ΤΕΛΩΝΕΙΑ Σύνταξη Αίτησης για Απόφαση σε ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ με το Μεγαλύτερο Αρχείο στην
Ελλάδα E-Mail = ggioggaras@Gmail.comΗ |
Δείτε σχετικές με το θέμα Αναρτήσεις στις |
Κάντε κλικ στην ετικέτα να δείτε τα βιβλία μας |
Ρωτήστε μας
Τελωνειακά θέματα στο: E-Mail = ggioggaras@Gmail.com Να σας απαντήσουμε |
Ζητάμε ΕΝΤΥΠΑ ΔΙΑΣΑΦΗΣΕΩΝ Από το 1830 μέχρι σήμερα |
Ενδιαφέρουσες Ιστοσελίδες https://sxoli-ekteloniston.blogspot .com https://ektelonistivivlia.blogspot.com https://gnomesmetaforas.blogspot
.com https://logotexnia-ekteloniston.blogspot
.com www.bookstars.gr Στο δεύτεροο blog βιβλία και
της Διαμεταφοράς
ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ https://drive.google.com/drive/folders/1Mz9t1TxUj7NGZDIwBInpO-w155xdf4nP |
Εκτύπωση πολυσέλιδων Νόμων, Κανονισμών κλπ Ιστοσελίδα = PrePrint.gr Με μικρό κόστος |
ΝΕΑ Βιβλία για Ε Ξ Ε Τ Α Σ Ε Ι Σ Πιστοποιημένων Εκτελωνιστών Σύμφωνα με τον Ενωσιακό Τελωνειακό Κώδικα |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου