Νέες ψηφιακές
διαδικασίες Τελωνείων (μάθημα 4)
17 Φεβρουαρίου 2014
Παραθέτουμε τη
διαδικασία του Πρωτοκόλλου Επιβάτη (ΑΠΑΕ – 12) σε σύγκριση με τις παλαιές
χειρόγραφες διαδικασίες. Βιώσαμε μηχανογραφικές διαδικασίες της δεκαετίας του
70 και του 80, βιώσαμε την Ανάλυση Κινδύνου (Risk Analysis). Παρέμεινε αμετάβλητος ο πυλώνας του
Τελωνισμού. Δεν πρόκειται ποτέ να χαθεί. Πρέπει να τον κάνουμε «Θρησκεία».
ΕΔΕ
Ανευ. Στατ.
|
Πρωτόκολλο
Επιβάτη (12)
|
||
Πρόγραμμα
εκτελωνιστικό για ICISnet
|
|||
Αποβίβαση
|
|||
Θεώρηση
|
|||
Καταχώρηση
|
|||
LRN = Local Reference Number
|
|||
--àΜήνυμα
ΙΑ15(υποβλήθηκε)
|
|||
--à ΙΑ16
(απορρίφθηκε)
|
|||
--àΜήνυμα
!Α28 (αποδεκτή)
|
|||
MRN=έγγραφο
Μοναδικός
Αριθμός αναφοράς κίνησης
|
|||
--àΜήνυμα
ΙΑ60 (υπό έλεγχο)
(Τελωνισμός)
Risk Analysis
|
Τελωνισμός
(Risk Analysis)
Ορισμός ελεγκτή
Επαλήθευση
Χημείο
Επόπτης
Λογιστήριο
Συνάλλαγμα
|
||
Ποινές
α)σύνταξης διασ/σης
β)Υπερημερίες
|
|||
--àΜήνυμα
ΙΑ80( υπό πληρωμή ή
υπό απελευθέρωση –χωρίς
φόρους)
|
Προέλεγχος
|
||
Ταμείο
Μετέλεγχος
|
|||
Απόδειξη
πληρωμή
|
Απόδειξη
πληρωμής
|
||
--àΜήνυμα
ΙΑ29 (Εισαγωγή απελευθερώθηκε)
|
|||
Άδεια
παράδοσης
|
Άδεια
παράδοσης
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου