Σάββατο 2 Ιουνίου 2018

Επιτήρηση επί των εισαγωγών προϊόντων αλουμινίου από ορισμένες χώρες Καν 640/2018 (Μάθημα 6) 2 Ιουνίου 2018



Επιτήρηση επί των εισαγωγών  προϊόντων αλουμινίου από  ορισμένες χώρες Καν 640/2018 (Μάθημα 6) 2 Ιουνίου 2018



26.4.2018   
EL
Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
L 106/7

ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΌΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΌΣ (ΕΕ) 2018/640 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΉΣ
της 25ης Απριλίου 2018
για τη θέσπιση εκ των προτέρων ενωσιακής επιτήρησης στις εισαγωγές ορισμένων προϊόντων αλουμινίου καταγωγής ορισμένων τρίτων χωρών
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ,
Έχοντας υπόψη τη Συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης,
Έχοντας υπόψη τον κανονισμό (EE) 2015/478 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 11ης Μαρτίου 2015, περί κοινού καθεστώτος εισαγωγών (1), και ιδίως το άρθρο 10,
Έχοντας υπόψη τον κανονισμό (EE) 2015/755 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 29ης Απριλίου 2015, περί κοινού καθεστώτος εισαγωγών από ορισμένες τρίτες χώρες (2), και ιδίως το άρθρο 7,
Αφού ζήτησε τη γνώμη της επιτροπής διασφαλίσεων και κοινού καθεστώτος εξαγωγών,
Εκτιμώντας τα ακόλουθα:
(1)
Σύμφωνα με το άρθρο 10 του κανονισμού (ΕΕ) 2015/478, όταν η εξέλιξη των εισαγωγών ενός προϊόντος υπάρχει κίνδυνος να επιφέρει ζημία στον ενωσιακό κλάδο παραγωγής και όταν τα συμφέροντα της Ένωσης το απαιτούν, μπορεί να επιβληθεί εκ των προτέρων ενωσιακή επιτήρηση. Το άρθρο 7 του κανονισμού (ΕΕ) 2015/755 προβλέπει τη δυνατότητα επιβολής εκ των προτέρων επιτήρησης όταν τα συμφέροντα της Ένωσης το απαιτούν.

(2)
Κατά την περίοδο από το 2013 έως το 2017 οι εισαγωγές προϊόντων αλουμινίου στην Ένωση αυξήθηκαν γενικά κατά 28 %, από 7,1 εκατ. τόνους σε 9,1 εκατ. τόνους. Κατά την ίδια περίοδο, οι τιμές των εισαγωγών αλουμινίου μειώθηκαν κατά 5 %.

(3)
Από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, σημειώνεται σημαντική υπερπροσφορά ιδίως πρωτογενούς αλουμινίου. Το μεγαλύτερο μέρος της νέας ικανότητας δημιουργήθηκε στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας («Κίνα»). Η κύρια ικανότητα (τήξης) της Κίνας αυξήθηκε με ταχείς ρυθμούς την τελευταία δεκαετία, κατά τη διάρκεια της οποίας το 90 % του συνόλου της νέας ικανότητας ήταν εγκατεστημένη στην Κίνα. Περισσότερη από τη μισή ποσότητα πρωτογενούς αλουμινίου που παρέχεται παγκοσμίως προέρχεται από την Κίνα,, δηλαδή ποσοστό πολύ μεγαλύτερο από το 11 % στο οποίο ανερχόταν το 2006. Στην Ένωση, από τα 26 μεταλλουργεία που λειτουργούσαν το 2008, μόνο 16 βρίσκονται ακόμα σε λειτουργία και πολλά από αυτά κινδυνεύουν να κλείσουν.

(4)
Οι τιμές του πρωτογενούς αλουμινίου στην παγκόσμια αγορά μειώθηκαν κατά 37 % μεταξύ Σεπτεμβρίου 2011 και Σεπτεμβρίου 2016. Το 2017, αυξήθηκαν κατά 25 % και αντιστοιχούν ξανά σχεδόν στο 90 % των επιπέδων στα οποία κυμαίνονταν το 2011· ωστόσο, κάτι τέτοιο αντιπροσωπεύει μείωση περίπου 25 % σε πραγματικούς όρους από το 2011.

(5)
Παρόλο που η Κίνα, λόγω των φόρων εξαγωγής, εξάγει απευθείας πολύ περιορισμένες ποσότητες πρωτογενούς αλουμινίου, η πλεονάζουσα ικανότητά της μειώνει τις τιμές παγκοσμίως, καθώς το αλουμίνιο αποτελεί αντικείμενο εμπορίας σε παγκόσμιο επίπεδο και το μεταφορικό κόστος του είναι χαμηλό. Επιπλέον, η πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα πρωτογενούς αλουμινίου μειώνει τις τιμές των κατάντη ημικατεργασμένων και τελικών προϊόντων αλουμινίου που εξάγονται από την Κίνα σε άλλες αγορές.

(6)
Τον Απρίλιο του 2017, οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής («Ηνωμένες Πολιτείες») ξεκίνησαν έρευνα σχετικά με τις επιπτώσεις των εισαγωγών αλουμινίου στην εθνική ασφάλεια σύμφωνα με το άρθρο 232 του νόμου των Ηνωμένων Πολιτειών για την ανάπτυξη του εμπορίου (Trade Expansion Act) του 1962 («άρθρο 232»). Η έρευνα αυτή είχε ως αποτέλεσμα την επιβολή πρόσθετων εισαγωγικών δασμών ύψους 10 % σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων αλουμινίου, όπως ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών την 1η Μαρτίου 2018. Τα μέτρα αυτά τέθηκαν σε ισχύ στις 23 Μαρτίου 2018. Περαιτέρω αποτέλεσμά τους θα είναι η αποθάρρυνση των εξαγωγών προϊόντων αλουμινίου στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δεδομένης της εμβέλειάς τους, τα μέτρα των Ηνωμένων Πολιτειών ενδέχεται να οδηγήσουν σε σημαντική εκτροπή του εμπορίου και συμπίεση των τιμών στην αγορά της Ένωσης.

(7)
Με βάση τις πρόσφατες τάσεις στις εισαγωγές προϊόντων αλουμινίου, την υφιστάμενη πλεονάζουσα ικανότητα, την τρέχουσα ευάλωτη κατάσταση του ενωσιακού κλάδου παραγωγής και την ενδεχόμενη εκτροπή του εμπορίου λόγω των μέτρων των Ηνωμένων Πολιτειών σύμφωνα με το άρθρο 232, ενδέχεται να προκύψει στο εγγύς μέλλον κίνδυνος πρόκλησης ζημίας στον ενωσιακό κλάδο παραγωγής.

(8)
Επομένως, το συμφέρον της Ένωσης απαιτεί να υπόκεινται οι εισαγωγές ορισμένων προϊόντων αλουμινίου στο σύστημα εκ των προτέρων ενωσιακής επιτήρησης, ώστε να παρασχεθούν διεξοδικές στατιστικές πληροφορίες που επιτρέπουν ταχεία ανάλυση των τάσεων των εισαγωγών από όλες τις τρίτες χώρες. Είναι απαραίτητη η ταχεία παροχή εμπορικών στοιχείων και η κατά το δυνατόν πρόβλεψή τους, ώστε να αντιμετωπιστεί η τρωτότητα της ενωσιακής αγοράς αλουμινίου λόγω των ξαφνικών αλλαγών στις παγκόσμιες αγορές αλουμινίου. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην παρούσα κατάσταση, η οποία χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητες ως προς την ενδεχόμενη εκτροπή του εμπορίου που μπορεί να προκληθεί από τα μέτρα των Ηνωμένων Πολιτειών σύμφωνα με το άρθρο 232.

(9)
Λόγω των εξελίξεων στην αγορά ορισμένων προϊόντων αλουμινίου, είναι σκόπιμο να περιληφθούν στο πεδίο αυτού του συστήματος και τα προϊόντα που απαριθμούνται στο παράρτημα I.

(10)
Η εσωτερική αγορά απαιτεί την ενοποίηση των διατυπώσεων τις οποίες πρέπει να ολοκληρώνουν οι ενωσιακοί εισαγωγείς ανεξάρτητα από τον τόπο εκτελωνισμού των εμπορευμάτων.

(11)
Για να διευκολυνθεί η συγκέντρωση στοιχείων, η θέση σε ελεύθερη κυκλοφορία των προϊόντων που καλύπτονται από τον παρόντα κανονισμό θα πρέπει να προϋποθέτει την προσκόμιση εγγράφου επιτήρησης που πληροί ενιαία κριτήρια. Η απαίτηση αυτή θα πρέπει να αρχίσει να ισχύει 15 ημερολογιακές ημέρες από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, έτσι ώστε να μην εμποδιστεί η θέση σε ελεύθερη κυκλοφορία των προϊόντων που βρίσκονται υπό μεταφορά προς την Ένωση και να δοθεί επαρκής χρόνος στους εισαγωγείς να ζητήσουν τα απαραίτητα έγγραφα.

(12)
Το έγγραφο αυτό θα πρέπει, μετά από απλή αίτηση του εισαγωγέα, να επικυρώνεται από τις αρχές των κρατών μελών εντός ορισμένης προθεσμίας, χωρίς ωστόσο να αποκτά ο εισαγωγέας δικαίωμα εισαγωγής. Κατά συνέπεια, το συγκεκριμένο έγγραφο μπορεί να χρησιμοποιείται μόνο για όσο διάστημα δεν μεταβάλλεται το καθεστώς εισαγωγής.

(13)
Τα έγγραφα επιτήρησης που εκδίδονται στο πλαίσιο των μέτρων εκ των προτέρων ενωσιακής επιτήρησης θα πρέπει να ισχύουν σε όλη την Ένωση, ανεξάρτητα από το κράτος μέλος έκδοσής τους.

(14)
Τα κράτη μέλη και η Επιτροπή θα πρέπει να ανταλλάσσουν τις πληροφορίες που συγκεντρώνονται στο πλαίσιο της εκ των προτέρων ενωσιακής επιτήρησης με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα.

(15)
Η έκδοση εγγράφων επιτήρησης, αν και υπόκειται σε ενιαίους όρους σε ενωσιακό επίπεδο, ανήκει στην αρμοδιότητα των εθνικών αρχών.

(16)
Με σκοπό να ελαχιστοποιηθούν οι άσκοποι περιορισμοί και να μη διαταραχθούν υπερβολικά οι δραστηριότητες εταιρειών κοντά στα σύνορα, οι εισαγωγές των οποίων το καθαρό βάρος δεν υπερβαίνει τα 2 500 Kg θα πρέπει να εξαιρεθούν από την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού.

(17)
Η Ένωση βρίσκεται σε στενή σχέση οικονομικής ολοκλήρωσης με τη Νορβηγία, την Ισλανδία και το Λιχτενστάιν, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου («ΕΟΧ»). Επίσης, σύμφωνα με τη συμφωνία για τον ΕΟΧ, τα μέλη του ΕΟΧ, καταρχήν, δεν εφαρμόζουν μέτρα εμπορικής άμυνας στις μεταξύ τους σχέσεις. Κατά συνέπεια, τα προϊόντα καταγωγής Νορβηγίας, Ισλανδίας και Λιχτενστάιν θα πρέπει να εξαιρεθούν από την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού.
ΕΞΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ:
Άρθρο 1
1.   Η θέση σε ελεύθερη κυκλοφορία στην Ένωση ορισμένων προϊόντων αλουμινίου που απαριθμούνται στο παράρτημα I του παρόντος κανονισμού υπόκειται σε εκ των προτέρων επιτήρηση από την Ένωση, σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) 2015/478 και τον κανονισμό (ΕΕ) 2015/755. Αυτό ισχύει για εισαγωγές το καθαρό βάρος των οποίων υπερβαίνει το όριο των 2 500 kg που έχει οριστεί για κάθε μεμονωμένη δασμολογική και στατιστική ονοματολογία του ενωσιακού κωδικού («TARIC») που υπόκειται σε εκ των προτέρων επιτήρηση.
2.   Η κατάταξη των προϊόντων που καλύπτονται από τον παρόντα κανονισμό βασίζεται στο TARIC. Η καταγωγή των προϊόντων που καλύπτει ο παρών κανονισμός καθορίζεται σύμφωνα με το άρθρο 60 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (3).
3.   Τα προϊόντα καταγωγής Νορβηγίας, Ισλανδίας και Λιχτενστάιν εξαιρούνται από την υποχρέωση που προβλέπεται στην παράγραφο 1.
Άρθρο 2
1.   Τα προϊόντα που αναφέρονται στο άρθρο 1 τίθενται σε ελεύθερη κυκλοφορία στην Ένωση μόνο με την προσκόμιση εγγράφου επιτήρησης που εκδίδεται από την αρμόδια αρχή η οποία έχει οριστεί από κράτος μέλος.
2.   Η παράγραφος 1 αρχίζει να εφαρμόζεται 15 ημερολογιακές ημέρες από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού.
3.   Το έγγραφο επιτήρησης που αναφέρεται στην παράγραφο 1 εκδίδεται αυτομάτως από τις αρμόδιες αρχές των κρατών μελών, δωρεάν και για οποιαδήποτε ποσότητα ζητείται, εντός πέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή της αίτησης από οποιονδήποτε εισαγωγέα στην Ένωση, όπου και αν έχει την έδρα του στην Ένωση. Η αίτηση αυτή θεωρείται ότι έχει παραληφθεί από την αρμόδια εθνική αρχή το αργότερο τρεις εργάσιμες ημέρες μετά την υποβολή, εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά.
4.   Το έγγραφο επιτήρησης που εκδίδεται από μία από τις αρμόδιες αρχές που παρατίθενται στο παράρτημα II ισχύει σε ολόκληρη την Ένωση.
5.   Το έγγραφο επιτήρησης εκδίδεται με έντυπο σύμφωνο με το υπόδειγμα που παρατίθεται στο παράρτημα I του κανονισμού (ΕΕ) 2015/478 ή στο παράρτημα II του κανονισμού (ΕΕ) 2015/755 όσον αφορά τις εισαγωγές από τις τρίτες χώρες που απαριθμούνται στο παράρτημα I του κανονισμού (ΕΕ) 2015/755. Η αίτηση του εισαγωγέα περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:
α)
ονοματεπώνυμο και διεύθυνση του αιτούντος (συμπεριλαμβανομένων του αριθμού τηλεφώνου και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή του αριθμού φαξ και, εφόσον υπάρχει, του αριθμού μητρώου με τον οποίο αναγνωρίζεται ο αιτών ενώπιον αρμόδιας εθνικής αρχής), καθώς και αριθμό μητρώου ΦΠΑ, εφόσον υπόκειται σε ΦΠΑ·

β)
εάν συντρέχει περίπτωση, ονοματεπώνυμο και διεύθυνση του διασαφιστή ή τυχόν αντιπροσώπου του αιτούντος (συμπεριλαμβανομένων του αριθμού τηλεφώνου και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή του αριθμού φαξ)·

γ)
περιγραφή των εμπορευμάτων, με αναφορά:
της εμπορικής τους ονομασίας,

του κωδικού TARIC,

του τόπου καταγωγής και του τόπου προέλευσής τους·

δ)
της δηλωθείσας ποσότητας, σε kg, και, ενδεχομένως, σε οποιαδήποτε άλλη συμπληρωματική σχετική μονάδα (ζεύγη, τεμάχια κ.λπ.)·

ε)
την αξία κόστους, ασφάλισης και ναύλου («CIF») των εμπορευμάτων στα σύνορα της Ένωσης, σε ευρώ·

στ)
την παρακάτω δήλωση, με ημερομηνία και υπογραφή του αιτούντος και αναγραφή του ονοματεπωνύμου του με κεφαλαία γράμματα:
«Ο υπογράφων βεβαιώνω ότι οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση είναι ακριβείς και παρέχονται καλή την πίστει και ότι είμαι εγκατεστημένος στην Ένωση.»
Ο εισαγωγέας προσκομίζει επίσης εμπορικό αποδεικτικό έγγραφο της πρόθεσής του να εισαγάγει, καθώς και αντίγραφο της σύμβασης πώλησης ή αγοράς και του προτιμολογίου. Ενδεχομένως, σε περιπτώσεις, για παράδειγμα, που τα εμπορεύματα δεν αγοράζονται απευθείας από τη χώρα παραγωγής, ο εισαγωγέας προσκομίζει πιστοποιητικό παραγωγής το οποίο χορηγεί ο παραγωγός αλουμινίου.
6.   Με την επιφύλαξη ενδεχόμενων τροποποιήσεων των ισχυόντων κανονισμών για τις εισαγωγές ή των αποφάσεων που λαμβάνονται στο πλαίσιο συμφωνίας ή της διαχείρισης ποσόστωσης:
η περίοδος ισχύος του εγγράφου επιτήρησης καθορίζεται σε τέσσερις μήνες,

η ισχύς των εγγράφων επιτήρησης που δεν χρησιμοποιήθηκαν ή χρησιμοποιήθηκαν μερικώς είναι δυνατό να παραταθεί κατά χρονικό διάστημα ίσης διάρκειας.
7.   Οι αρμόδιες αρχές μπορούν να επιτρέψουν την υποβολή διασαφήσεων ή αιτήσεων που διαβιβάζονται ή εκτυπώνονται με ηλεκτρονικά μέσα, σύμφωνα με τους όρους που καθορίζουν οι ίδιες. Ωστόσο, όλα τα έγγραφα και τα αποδεικτικά στοιχεία πρέπει να τίθενται στη διάθεση των αρμόδιων αρχών κατόπιν αιτήματος.
8.   Οι εθνικές αρχές μπορούν να εκδίδουν το έγγραφο επιτήρησης όχι μόνο σε έντυπη αλλά και σε ηλεκτρονική μορφή, ώστε να διευκολύνονται ο χειρισμός και η διαβίβασή του.
Άρθρο 3
1.   Το γεγονός ότι η τιμή μονάδας βάσει της οποίας πραγματοποιείται η συναλλαγή αποκλίνει από την τιμή που αναγράφεται στο έγγραφο επιτήρησης κατά ποσοστό μικρότερο από 5 % προς τα πάνω ή προς τα κάτω ή ότι η συνολική ποσότητα των προϊόντων που παρουσιάζονται προς εισαγωγή υπερβαίνει την ποσότητα που αναγράφεται στο έγγραφο επιτήρησης κατά ποσοστό μικρότερο από 5 % δεν εμποδίζει τη θέση σε ελεύθερη κυκλοφορία των εν λόγω προϊόντων.
2.   Οι αιτήσεις για έγγραφα επιτήρησης καθώς και τα ίδια τα έγγραφα έχουν εμπιστευτικό χαρακτήρα. Η διαβίβασή τους περιορίζεται αποκλειστικά στις αρμόδιες αρχές και τον αιτούντα.
Άρθρο 4
1.   Τα κράτη μέλη προβαίνουν σε όσο το δυνατόν περισσότερο τακτικές και επικαιροποιημένες γνωστοποιήσεις στην Επιτροπή. Τουλάχιστον έως την τελευταία ημέρα κάθε μήνα, γνωστοποιούνται στην Επιτροπή λεπτομέρειες των ποσοτήτων και των αξιών (υπολογιζόμενων σε ευρώ) για τις οποίες έχουν εκδοθεί έγγραφα επιτήρησης. Οι πληροφορίες παρέχονται από τα κράτη μέλη ανά προϊόν, κωδικό TARIC και χώρα.
2.   Τα κράτη μέλη γνωστοποιούν παρατυπίες ή περιπτώσεις απάτης που ενδεχομένως διαπιστώνουν και, ανάλογα με την περίπτωση, διευκρινίζουν τους λόγους για τους οποίους αρνήθηκαν τη χορήγηση εγγράφου επιτήρησης.
Άρθρο 5
Τυχόν κοινοποιήσεις που προβλέπονται στον παρόντα κανονισμό διαβιβάζονται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ηλεκτρονικά μέσω του ενοποιημένου δικτύου που έχει δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό, εκτός αν, για επιτακτικούς τεχνικούς λόγους, απαιτείται προσωρινά η χρησιμοποίηση άλλων μέσων επικοινωνίας.
Άρθρο 6
Ο παρών κανονισμός αρχίζει να ισχύει την επομένη της δημοσίευσής του στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο παρών κανονισμός εφαρμόζεται από την επομένη της δημοσίευσής του στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως τις 15 Μαΐου 2020.
Ο παρών κανονισμός είναι δεσμευτικός ως προς όλα τα μέρη του και ισχύει άμεσα σε κάθε κράτος μέλος.
Βρυξέλλες, 25 Απριλίου 2018.
Για την Επιτροπή
Ο Πρόεδρος
Jean-Claude JUNCKER

(3)  Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 952/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 9ης Οκτωβρίου 2013, για τη θέσπιση του ενωσιακού τελωνειακού κώδικα (ΕΕ L 269 της 10.10.2013, σ. 1).

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ I
Κατάλογος προϊόντων που υπόκεινται σε εκ των προτέρων επιτήρηση από την Ένωση

7601


7604


7605


7606


7607


7608


7609


7616.99

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ II
СПИСЪК НА КОМПЕТЕНТНИТЕ НАЦИОНАЛНИ ОРГАНИ
LISTA DE LAS AUTORIDADES NACIONALES COMPETENTES
SEZNAM PŘÍSLUŠNÝCH VNITROSTÁTNÍCH ORGÁNŮ
LISTE OVER KOMPETENTE NATIONALE MYNDIGHEDER
LISTE DER ZUSTÄNDIGEN BEHÖRDEN DER MITGLIEDSTAATEN
PÄDEVATE RIIKLIKE ASUTUSTE NIMEKIRI
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ
LIST OF THE COMPETENT NATIONAL AUTHORITIES
LISTE DES AUTORITÉS NATIONALES COMPÉTENTES
POPIS NADLEŽNIH NACIONALNIH TIJELA
ELENCO DELLE COMPETENTI AUTORITÀ NAZIONALI
VALSTU KOMPETENTO IESTĀŽU SARAKSTS
ATSAKINGŲ NACIONALINIŲ INSTITUCIJŲ SĄRAŠAS
AZ ILLETÉKES NEMZETI HATÓSÁGOK LISTÁJA
LISTA TAL-AWTORITAJIET NAZZJONALI KOMPETENTI
LIJST VAN BEVOEGDE NATIONALE INSTANTIES
WYKAZ WŁAŚCIWYCH ORGANÓW KRAJOWYCH
LISTA DAS AUTORIDADES NACIONAIS COMPETENTES
LISTA AUTORITĂȚILOR NAȚIONALE COMPETENTE
ZOZNAM PRÍSLUŠNÝCH ŠTÁTNYCH ORGÁNOV
SEZNAM PRISTOJNIH NACIONALNIH ORGANOV
LUETTELO TOIMIVALTAISISTA KANSALLISISTA VIRANOMAISISTA
FÖRTECKNING ÖVER BEHÖRIGA NATIONELLA MYNDIGHETER
BELGIQUE/BELGIË
Service public fédéral de l'économie, des PME, des classes moyennes et de l'énergie
Direction générale du potentiel économique
Service des licences
rue du Progrès 50
B-1210 Bruxelles
Φαξ (32-2) 277 50 63

Federale Overheidsdienst Economie, KMO,
Middenstand & Energie
Algemene Directie Economisch Potentieel
Dienst Vergunningen
Vooruitgangstraat 50
B-1210 Brussel
Φαξ (32-2) 277 50 63
БЪЛГАРИЯ
Министерство на икономиката
дирекция “Регистриране, лицензиране и контрол”
ул. “Славянска” № 8
1052 София
Φαξ (359-2) 981 50 41
ČESKÁ REPUBLIKA
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Licenční správa
Na Františku 32
CZ-110 15 Praha 1
Φαξ (420) 224 21 21 33
DANMARK
Danish Business Authority
Ministry of Industry, Business and Financial Affairs
Langelinie Allé 17
DK-2100 Copenhagen O
Τηλ. +45 3529 1574
Ηλ. ταχυδρομείο: dogjro@erst.dk
DEUTSCHLAND
Bundesamt für Wirtschaft und Ausfuhrkontrolle, (BAFA)
Frankfurter Straße 29—35
D-65760 Eschborn 1
Φαξ (49) 6196 90 88 00
Ηλ. ταχυδρομείο: einfuhr@bafa.bund.de
EESTI
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Harju 11
EE-15072 Tallinn
Φαξ +372 631 3660
IRELAND
Department of Jobs, Enterprise and Innovation
Import/Export Licensing Unit
23 Kildare Street
IE- Dublin 2
Φαξ + 353-1-631 25 62
ΕΛΛΑΔΑ
Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης
Γενική Διεύθυνση Διεθνούς Οικονομικής και Εμπορικής Πολιτικής
Δ/νση Συντονισμού Εμπορίου και Εμπορικών Καθεστώτων
Τμήμα Β': Ειδικών Καθεστώτων Εισαγωγών
Οδός Κορνάρου 1
ΤΚ 105 63 Αθήνα
Τηλ. +30 210 3286041-43
Φαξ +30 210 3286094
Ηλ. ταχυδρομείο: e3a@mnec.gr
ESPAÑA
Ministerio de Economía y Competitividad
Secretaría de Estado de Comercio
Subdirección General de Política Comercial de la Unión Europea y Comercio Internacional de Productos Industriales
Paseo de la Castellana 162, 28046 Madrid
(+ 34) 91 349 36 70
vigilanciasiderurgica@comercio.mineco.es
FRANCE
Ministère de l'économie, de l'industrie et du numérique
Direction générale des entreprises
Bureau des matériaux
67, rue Barbès
BP 80001
94201 Ivry-sur-Seine Cedex
Τηλ. +33.1.79.84.33.52
surveillance-acier.dge@finances.gouv.fr
REPUBLIKA HRVATSKA
Ministarstvo financija
Carinska uprava
Alexandera von Humboldta 4a
10000 Zagreb
Τηλ. (385) 1 6211321
Φαξ (385) 1 6211014
ITALIA
Ministero dello Sviluppo Economico
Direzione Generale per la Politica Commerciale
DIV. III
Viale America, 341
I-00144 Roma
Φαξ (39) 06 59 93 26 36
Ηλ. ταχυδρομείο: dgpci.div3@mise.gov.it
ΚΥΠΡΟΣ
Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού
Υπηρεσία Εμπορίου
Κλάδος Έκδοσης Αδειών Εισαγωγής/Εξαγωγής
Οδός Ανδρέα Αραούζου 6
CY-1421 Λευκωσία
Φαξ (357) 22 37 54 43, (357) 22 37 51 20
pevgeniou@mcit.gov.cy
LATVIJA
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija
K. Valdemāra iela 3
LV-1395 Rīga
Φαξ +371-67 828 121
licencesana@mfa.gov.lv
LIETUVA
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija
Investicijų ir eksporto departamentas
Gedimino pr. 38/2
LT-01104 Vilnius
Φαξ +370 706 64 762
vienaslangelis@ukmin.lt
LUXEMBOURG
Ministère de l'économie et du commerce extérieur
Office des licences
BP 113
L-2011 Luxembourg
Φαξ (352) 46 61 38
MAGYARORSZÁG
Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal
Németvölgyi út 37-39.
HU-1124 Budapest
Φαξ +36-1 4585 828
Ηλ. ταχυδρομείο: keo@mkeh.gov.hu
MALTA
Commerce Department
Trade Services Directorate
Lascaris Bastions
Daħlet Ġnien is-Sultan
Valletta
VLT 1933
NEDERLAND
Belastingdienst/Douane Groningen
Centrale Dienst voor In- en Uitvoer (CDIU)
Postadres: Postbus 3070, 6401 DN Heerlen
Bezoekadres: Kempkensberg 12, Groningen
Τηλ. 088 - 1512122
ÖSTERREICH
Bundesministerium für Wissenschaft, Forschung und Wirtschaft
Abteilung C2/9 - Außenwirtschaftskontrolle
A- 1011 Wien, Stubenring 1
POST.C29@bmwfw.gv.at
Φαξ 01/71100/8048366
POLSKA
Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Polska
Φαξ (48-22) 693 40 21/693 40 22
PORTUGAL
Ministério das Finanças
Autoridade Tributária e Aduaneira
Rua da Alfândega, n.o 5, r/c
P-1149-006 Lisboa
Τηλ. (+ 351)218813843
Φαξ (+ 351) 218813986
dsl@at.gov.pt
ROMÂNIA
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat
Direcția Politici Comerciale și Afaceri Europene
Calea Victoriei nr. 152, sector 1
București cod 010096
Τηλ. +40 21 40 10 552
Φαξ +40 21 40 10 594
Ηλ. ταχυδρομείο: cristi.diaconeasa@dce.gov.ro
paul.onucu@dce.gov.ro
SLOVENIJA
Ministrstvo za finance
Finančna uprava Republike Slovenije
Finančni urad Kranj
Oddelek za TARIC
Spodnji Plavž 6c
SI-4270 Jesenice
Τηλ. +386 4 202 75 83
Φαξ +386 4 202 49 69
Ηλ. ταχυδρομείο: taric.fu@gov.si
SLOVENSKO
Ministerstvo hospodárstva
Mierová 19
827 15 Bratislava 212 Tel.
Slovenská republika
Φαξ (421-2) 43 42 39 15
SUOMI/FINLAND
Tulli
PL 512
FI-00101 Helsinki
Sähköposti: ennakkotarkkailu@tulli.fi

Tullen
PB 512
FI-00101 Helsingfors
Ηλ. ταχυδρομείο: ennokkotarkkailu@tulli.fi
SVERIGE
Kommerskollegium
Box 6803
S-113 86 Stockholm
Φαξ (46-8) 30 67 59
registrator@kommers.se
UNITED KINGDOM
Department for International Trade
Import Licensing Branch
enquiries.ilb@trade.gsi.gov.uk


Κάντε κλικ στην ετικέτα να δείτε τα βιβλία μας 


Δημιουργούμε
«Τράπεζα Θεμάτων Εξετάσεων Εκτελωνιστών»
Αν υπάρχουν από προηγούμενους διαγωνισμούς
μπορείτε να μας τα στείλετε

ΝΕΑ Βιβλία για
Ε Ξ Ε Τ Α Σ Ε Ι Σ
Πιστοποιημένων Εκτελωνιστών
με τον ενωσιακό Τελωνειακό Κώδικα

Ρωτήστε μας Τελωνειακά θέματα στο:
Να σας απαντήσουμε

Εκτύπωση πολυσέλιδων Νόμων, Κανονισμών κλπ
Ιστοσελίδα = PrePrint.gr
Με μικρό κόστος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου