Η ανάλυση κινδύνου (Risk Analysis) στα Τελωνεία εξόδου και τα προβλήματά της (Μάθημα 4.ε) 30 Μαΐου 2019
Σχόλιο: Ξεκινάμε μια περιγραφή πολλών εφαρμογών στα θέματα
εκτελωνισμού και όχι μόνο. Προβλήματα που παρουσιάζονται στην πράξη και θέλουν
λύση. Ελπίζουμε να φανούμε χρήσιμοι.
Δεδομένα:
Αυτοκίνητο: αυτοκίνητο φορτηγό με φρούτα ξεκινά από το
Τελωνείο Πειραιά για Ρωσία . φορτίο groupage
Διασάφηση: το φορτηγό φορτώνει με δύο διασαφήσεις εξαγωγής
δύο διαφορετικών εξαγωγέων.
Διακίνηση: Χρησιμοποίηση του τελωνειακού καθεστώτος TIR
Μηνύματα: το τελωνείο κατάθεσης διασάφησης στέλνει δύο
μηνύματα στη βάση δεδομένων της ΕΕ στο τελωνείο εξόδου της Πολωνίας προς
Λευκορωσία και Ρωσία.
Ανάλυση Κινδύνου: στο τελωνείο εξόδου από το έδαφος της ΕΕ.
Βρέθηκαν:
Στον φυσικό έλεγχο του ενός MRN προσδιορίστηκε ότι υπάρχει εμπόρευμα μια άλλης
δασμολογικής κλάσης
Απαγορεύτηκε η έξοδος από το Τελωνείο της Πολωνίας.
Κινητοποίηση όλων των εμπλεκομένων για
λύση.
Ερώτημα:
Τι πρέπει να γίνει;
Δύο τρόποι υπάρχουν για διόρθωση της δασμολογικής κλάσης:
Α) το τελωνείο κατάθεσης της διασάφησης εξαγωγής πρέπει να
εκδώσει ένα καινούργιο MRN με τις σωστές
δασμολογικές κλάσεις ή
Β) το τελωνείο κατάθεσης διασάφησης εξαγωγής να βεβαιώσει την σύμπτυξη των
εμπορευμάτων σε μια δασμολογική κλάση με τις νομικές διατάξεις της
Ευρωπαϊκής Ένωσης (Α 1004304 ΕΞ 2019)
Ενδιαφέρουσες Ιστοσελίδες
https://sxoli-ekteloniston.blogspot .com
https://ektelonistivivlia.blogspot.com
https://gnomesmetaforas.blogspot
.com
https://logotexnia-ekteloniston.blogspot
.com
www.bookstars.gr
Στο δεύτερο blog βιβλία και
της Διαμεταφοράς
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου