Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021

Παρακολουθείστε πόσες ψηφιακές διαδικασίες θα χρειασθούν για μια εξαγωγή σε αυτόματο σύστημα ΑΕΣ. SWD / 2020/339 τελικό (Μάθημα ιC) 2 Ιουνίου 2021

 

Παρακολουθείστε πόσες ψηφιακές διαδικασίες θα χρειασθούν για μια εξαγωγή σε αυτόματο σύστημα ΑΕΣ. SWD / 2020/339 τελικό   (Μάθημα ιC) 2 Ιουνίου 2021

 

ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ που συνοδεύει την ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ σύμφωνα με το άρθρο 278α του τελωνειακού κώδικα της Ένωσης, σχετικά με την πρόοδο στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών συστημάτων που προβλέπονται από τον κώδικα SWD / 2020/339 τελικό  (Απόσπασμα)

 

3.9Αυτόματο σύστημα εξαγωγής UCC (AES)

Το έργο AES συνίσταται στην αναβάθμιση τόσο του υπάρχοντος διευρωπαϊκού συστήματος ελέγχου των εξαγωγών όσο και των υφιστάμενων εθνικών συστημάτων εξαγωγής. Στοχεύει στην εφαρμογή των απαιτήσεων UCC για εξαγωγή και έξοδο αγαθών, συμπεριλαμβανομένων των δηλώσεων εξαγωγής και επανεξαγωγής · EXS και κεντρική εκκαθάριση για εξαγωγή και διασύνδεση με EMCS και NCTS. Το έργο συνεπάγεται την εφαρμογή των απλουστεύσεων UCC που προσφέρονται στο εμπόριο για τη διευκόλυνση της εξαγωγής αγαθών για τις ευρωπαϊκές εταιρείες, όπως η κεντρική εκκαθάριση για τις εξαγωγές, και οι υποχρεώσεις της UCC για την καλύτερη παρακολούθηση της εξόδου από το τελωνειακό έδαφος της ΕΕ για την πρόληψη της απάτης. Η δήλωση εξαγωγής, καθώς και όλες οι συνδεδεμένες ανταλλαγές μηνυμάτων, καθώς και η δήλωση άφιξης κατά την έξοδο και η σύνοψη εξόδου υπόκεινται σε σημαντική επανεξέταση. Οι προτεινόμενες δομές μηνυμάτων είναι πλήρως μετατρέψιμες από / σε "Legacy" / To Be ",

Θα εφαρμοστούν οι ακόλουθες διαδικασίες:

·Προ-κατάθεση δήλωσης εξαγωγής ·

·Διαχείριση απλουστευμένων / συμπληρωματικών δηλώσεων ·

·Κεντρική εκκαθάριση για εξαγωγή ·

·Ανακοίνωση επανεξαγωγής;

·Διαδικασία εξαγωγής που ακολουθείται από τη διαμετακόμιση TES και καλύτερη παρακολούθηση των εμπορικών ροών ·

·Εξαγωγή διακίνησης αγαθών με ειδικούς φόρους κατανάλωσης αναστολή διαλειτουργικότητας με EMCS ·

·Διευκόλυνση του νόμιμου εμπορίου και καταπολέμηση της απάτης ·

·Ενισχύστε την ασφάλεια για την έξοδο.

Όσον αφορά τον προγραμματισμό, το σύστημα αποτελείται από δύο στοιχεία. Η πρώτη συνιστώσα σχετίζεται με τον «διευρωπαϊκό AES». Στόχος του έργου είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του υφιστάμενου διευρωπαϊκού συστήματος ελέγχου των εξαγωγών (ECS) προκειμένου να εφαρμοστεί ένα πλήρες AES που θα καλύπτει τις επιχειρηματικές απαιτήσεις για διαδικασίες και δεδομένα που επιφέρει το UCC. Αυτές οι διαδικασίες και τα δεδομένα θα περιλαμβάνουν την κάλυψη απλουστευμένων διαδικασιών και κεντρική εκκαθάριση για εξαγωγή. Προβλέπεται επίσης η κάλυψη της ανάπτυξης εναρμονισμένων διεπαφών με το σύστημα κίνησης και ελέγχου των ειδικών φόρων κατανάλωσης (EMCS) και το NCTS. Ως εκ τούτου, η AES θα επιτρέψει την πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών εξαγωγής και των διατυπώσεων εξόδου. Το σύστημα περιλαμβάνει ορισμένα μέρη που πρέπει να αναπτυχθούν κεντρικά, αλλά τα κύρια συστατικά πρέπει να αναπτυχθούν σε εθνικό επίπεδο.

Το δεύτερο συστατικό αφορά την αναβάθμιση των Εθνικών Συστημάτων Εξαγωγής.

3.9.1Περίληψη των απαντήσεων

AES - Στοιχείο 1

Για την UCC AES, η πρόκληση ήταν να διασφαλιστεί η συνέχεια των επιχειρήσεων και η ομαλή μετάβαση των κρατών μελών και του εμπορίου, εφαρμόζοντας παράλληλα σημαντικές αλλαγές στα ισχύοντα μοντέλα δεδομένων και διαδικασιών. Αυτή η πρόκληση αντιμετωπίστηκε πολύ αποτελεσματικά στο πλαίσιο των τυπικά αποδεκτών προδιαγραφών τεχνικού συστήματος AES (TSS) και του σχεδίου εφαρμογής μετάβασης. Παρά τις προκλήσεις που σχετίζονται με το έργο, δεν έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής καθυστερήσεις και το έργο βρίσκεται επί του παρόντος σε καλό δρόμο. Οι τεχνικές προδιαγραφές ολοκληρώθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2019 σε συνεργασία με 18 κράτη μέλη και 7 μεγάλες εμπορικές ενώσεις. Τα κράτη μέλη πρέπει να ολοκληρώσουν το στοιχείο εξαγωγής των συστημάτων ειδικών διαδικασιών τους ταυτόχρονα με το AES.

Ορισμένα κράτη μέλη αντέδρασαν θετικά στην έκκληση της Επιτροπής να προωθήσει την ημερομηνία ανάπτυξης, όπως επισημαίνεται επίσης στην «Επισκόπηση των τελωνειακών συστημάτων πληροφοριών» 17 . Τα εθνικά σχέδια έργων 24 είναι διαθέσιμα, στα οποία όλες οι εθνικές διοικήσεις έχουν δηλώσει ότι είναι έτοιμες εντός του παραθύρου ανάπτυξης στο Πρόγραμμα Εργασίας UCC, ξεκινώντας τις εργασίες το Q1 2021 έως το Q4 2023, όπως φαίνεται στο Σχήμα 3 ‑43. Η DE και η PL θα αποτελέσουν το πρώτο κύμα πρόδρομων κρατών μελών που άρχισαν να λειτουργούν το 2021. Οι κίνδυνοι βρίσκονται σε αυτό το στάδιο υπό έλεγχο. Η Επιτροπή έχει καταρτίσει ένα πρόγραμμα συντονισμού για την παρακολούθηση του σχεδίου εφαρμογής των κρατών μελών.

 

Σχήμα 3-42: Εισαγωγή στις εθνικές διοικήσεις του AES-P1

Οι απαντήσεις στην έρευνα του κράτους μέλους συνοψίζονται παρακάτω.

Τα σχόλια από CY, CZ, EE, ES, FI, HR, IE, IT, LV, NL και SI είναι τα ίδια με αυτά για το NCTS - Component 1 (βλ. Ενότητα 3.8).

Η AT θεωρεί την πολυπλοκότητα του έργου υψηλή (6) με μεσαίο επίπεδο κινδύνου, αναφέροντας πιθανές καθυστερήσεις λόγω της πανδημίας COVID-19. Εξήγησαν ότι συνεργάζονται με τον πάροχο υπηρεσιών πληροφορικής τους για να δημιουργήσουν έναν οργανισμό για τον σχεδιασμό, τον καθορισμό και την εφαρμογή απαιτήσεων. Αυτός είναι ο κίνδυνος για όλα τα ορόσημα του έργου. Επί του παρόντος, η AT εργάζεται για την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής ιδέας, τη βελτίωση της τεχνικής ανάλυσης, την προετοιμασία πληροφοριών για τους εμπόρους, τη δημιουργία ομάδων ανάπτυξης και τον συνεχιζόμενο σχεδιασμό των αυξήσεων προϊόντων.

Η ES δείχνει ότι η πολυπλοκότητα του έργου είναι υψηλή (5) με μεσαίο επίπεδο κινδύνου. Αυτό το έργο απαιτεί συντονισμό μεταξύ χωρών και σημαντική προσπάθεια στη διαχείριση της μετάβασης. Η ES θα χρησιμοποιήσει μια επαναληπτική προσέγγιση ανάπτυξης.

Η GR έδειξε υψηλό επίπεδο πολυπλοκότητας (6) και μεσαίο επίπεδο κινδύνου. Η GR ανέφερε ότι το έργο έχει καθυστερήσει αυτήν τη στιγμή σε σύγκριση με τον προγραμματισμό στην έκθεση του 2019, ωστόσο η συνολική παράδοση αναμένεται ακόμα εντός της προθεσμίας ανάπτυξης που ορίζεται στο Πρόγραμμα Εργασίας UCC. Η GR αντιμετωπίζει καθυστερήσεις προμηθειών.

Η HR θεωρεί ότι η πολυπλοκότητα του έργου είναι υψηλή (5) με μεσαίο επίπεδο κινδύνου, προβλέποντας τον κίνδυνο να καθυστερήσουν οι τεχνικές προδιαγραφές, καθώς υπάρχουν περιορισμένοι ανθρώπινοι πόροι επί του παρόντος αφιερωμένοι στο έργο. Παρ 'όλα αυτά, η HR μείωσε τη συνολική διάρκεια του έργου κατά πέντε μήνες και σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή την 01/01/2023.

Το IE δείχνει ότι η πολυπλοκότητα του έργου είναι υψηλή (5) με χαμηλό επίπεδο κινδύνου. Η IE ολοκληρώνει το χρονοδιάγραμμα / ορόσημα για την εθνική ανάπτυξη με έναν εξωτερικό ανάδοχο, χωρίς να αναμένονται σημαντικοί κίνδυνοι.

Η IT επισημαίνει ότι η πολυπλοκότητα του έργου είναι μέτρια (4) με επίπεδο χαμηλού κινδύνου που εξηγεί ότι αυτό το έργο απαιτεί την ανάπτυξη ενός εθνικού μετατροπέα τόσο για εξωτερικούς όσο και για κοινούς τομείς προκειμένου να διαχειριστεί τη μετάβαση από την τρέχουσα λειτουργική φάση σε νέα. Η διαχείριση μεγάλου αριθμού οικονομικών φορέων που συμμετείχαν στη μετανάστευση οδήγησε στην απόφαση να υιοθετηθεί μια εθνική στρατηγική που προβλέπει τη μετεγκατάσταση του εξωτερικού τομέα σε μια προηγούμενη φάση στη μετεγκατάσταση του κοινού τομέα. Αυτή η απόφαση ελήφθη για τη μείωση του κινδύνου τόσο για τους οικονομικούς φορείς όσο και για τα τελωνεία.

Η LV θεωρεί την πολυπλοκότητα του έργου ως μέτρια (3) με υψηλό επίπεδο κινδύνου. Η LV σχολίασε ότι επί του παρόντος δεν διατίθεται προϋπολογισμός για τη στήριξη της ανάπτυξης του AES. Το πεδίο ανάπτυξης και το σχέδιο για AES και NCTS - Φάση 5 που περιλαμβάνει το μοντέλο μετάβασης και όλες τις λειτουργίες, βρίσκεται υπό εξέταση.

Η NL σημείωσε ότι η πολυπλοκότητα του έργου είναι μέτρια (4) με χαμηλό επίπεδο κινδύνου. Η NL σχολιάζει ότι θα χρησιμοποιηθεί μια ευέλικτη αναπτυξιακή προσέγγιση. Αυτήν τη στιγμή περιγράφουν τα χαρακτηριστικά του έργου που βασίζονται στο έγγραφο σχεδίασης για την εφαρμογή εθνικής διαμετακόμισης (DDNXA). Η επιλογή του παρόχου πληροφορικής για ανάπτυξη βρίσκεται σε εξέλιξη.

Η PL βαθμολογεί την πολυπλοκότητα του έργου τόσο υψηλή (6) με υψηλό επίπεδο κινδύνου. Η PL χαρακτήρισε το έργο ως καθυστερημένο πέραν της προθεσμίας ανάπτυξης κυρίως λόγω καθυστερήσεων στη διαδικασία προμηθειών. Η PL σχεδιάζει να μετριάσει αυτούς τους κινδύνους συνεχίζοντας να συμμετέχει στις εργασίες της ομάδας προγόνων (εκδίδοντας γνώμες για αλλαγές, συνεχιζόμενες δραστηριότητες πριν από την CT.

Η PT σημείωσε ότι η πολυπλοκότητα του έργου είναι υψηλή (6) με υψηλό επίπεδο κινδύνου λόγω της εφαρμογής ενός νέου εθνικού συστήματος AES και της έλλειψης πόρων. Θα χρησιμοποιηθεί μια προσέγγιση ανάπτυξης Agile για τη μείωση του χρονικού πλαισίου εφαρμογής.

Η RO θεωρεί την πολυπλοκότητα του έργου υψηλή (6) με χαμηλό επίπεδο κινδύνου. Η RO προχωρά στις τεχνικές προδιαγραφές και σχεδιάζει να ξεκινήσει πρόσκληση υποβολής προσφορών έως τις αρχές του 2021.

Η SI αξιολογεί την πολυπλοκότητα του έργου ως μέτρια (4) με υψηλό επίπεδο κινδύνου, προσδιορίζοντας την πανδημία COVID-19 ως σημαντικό κίνδυνο. Αυτή η κατάσταση θα μπορούσε να προκαλέσει την αναβολή της ημερομηνίας ανάπτυξης. Ο εξωτερικός ανάδοχος τους προετοιμάζει επί του παρόντος τις λεπτομερείς τεχνικές προδιαγραφές για τα συστατικά 1 & 2.

AES - Στοιχείο 2

Η Επιτροπή υπέβαλε στα κράτη μέλη τεχνικές και λειτουργικές προδιαγραφές, δεδομένα του παραρτήματος Β και το απαιτούμενο νομικό κείμενο. Αυτό παρέχεται για τον εξωτερικό τομέα με το εμπόριο και για τον εθνικό τομέα μεταξύ των εθνικών εφαρμογών και του κοινού τομέα. Επιπλέον, παρέχονται επίσης οι απαιτούμενες διεπαφές και η προτεινόμενη αρχιτεκτονική.

Τα σχόλια από AT, CY, CZ, EE, ES, FI, GR, HR, IE, IT, LV, NL, PL, PT, RO και SI είναι τα ίδια με τα AES - Component 1.

Η BE σχολιάζει ότι το AES - Component 2 προσθέτει ένα περιορισμένο σύνολο λειτουργιών στο AES - Component 1. Το BE θα εκτελεί συνεχή ανάλυση για αυτό το έργο, ωστόσο θα είναι χαμηλότερη προτεραιότητα έως ότου αναπτυχθεί πλήρως το AES - Component 1.

Το σχήμα 3-43 και το σχήμα 3-44 παρέχουν μια συνολική περίληψη των απαντήσεων της έρευνας που ελήφθησαν από τα κράτη μέλη και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή 25 σχετικά με την κατάσταση των δραστηριοτήτων του έργου τους.

Εικόνα 3-43: Κατάσταση έργου σύμφωνα με την έρευνα - AES - Στοιχείο 1

 

Εικόνα 3-44: Κατάσταση έργου σύμφωνα με την έρευνα - AES - Στοιχείο 2

3.9.2Επισκόπηση της προόδου του έργου

Ο Πίνακας 24 και ο Πίνακας 25 επισημαίνουν τυχόν γνωστές αποκλίσεις στο σχεδιασμό σε σύγκριση με τις ημερομηνίες που ορίζονται στο Πρόγραμμα Εργασίας.

Οι πληροφορίες σχεδιασμού που αναφέρθηκαν στην έκθεση του περασμένου έτους έδειξαν ότι τα κράτη μέλη εξακολουθούσαν να καθορίζουν τις πιο κατάλληλες επιλογές για την εθνική στρατηγική εφαρμογής της μετάβασης και τον σχετικό εθνικό σχεδιασμό. Από αυτή την προοπτική, ο βασικός προγραμματισμός από το προηγούμενο έτος δεν ήταν ακόμη ώριμος.

Σε σύγκριση με τις προγραμματισμένες ημερομηνίες λήξης που παρέχονται στην έκθεση 2019 για το διευρωπαϊκό AES - στοιχείο 1, η πλειοψηφία των κρατών μελών παραμένει σύμφωνα με τα αρχικά σχέδιά τους που κοινοποίησαν πέρυσι (ενώ οι εργασίες ολοκληρώθηκαν σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές ). Μόνο για δύο κράτη μέλη, παρατηρήθηκε διαφορά: η FR μετακόμισε την ανάπτυξή τους νωρίτερα κατά περισσότερο από τρία τέταρτα. Η PL ανέβαλε την ημερομηνία ανάπτυξής τους κατά ένα εξάμηνο, αλλά εξακολουθεί να σκοπεύει να ξεκινήσει την ανάπτυξη για το AES και το NCTS το 2021 ως πρόδρομο κράτος μέλος.

  

Πίνακας 24: Σύγκριση προγραμματισμένων και πραγματικών ημερομηνιών - AES - Στοιχείο 1

Σε σύγκριση με την προγραμματισμένη ημερομηνία λήξης που παρέχεται στην έκθεση 2019 για τα Εθνικά Συστήματα Εξαγωγής - Συστατικό 2, η SK ανέβαλε την ημερομηνία ανάπτυξης για περισσότερο από ένα εξάμηνο.

Τα ακόλουθα κράτη μέλη μετακίνησαν την προγραμματισμένη ανάπτυξή τους νωρίτερα κατά περισσότερο από το ένα τέταρτο: HR και SE.

    

Πίνακας 25: Σύγκριση προγραμματισμένων και πραγματικών ημερομηνιών - AES - Στοιχείο 2

3.9.3Ανάλυση προόδου κατά ορόσημων

Το σχήμα 3‑45 και το σχήμα 3-46 συνοψίζουν την κατάσταση ανά ορόσημο (τεχνικές προδιαγραφές, δοκιμή συμμόρφωσης και ανάπτυξη). Το άθροισμα κάθε ράβδου στο Σχήμα 3-46 είναι 28 (απαντήσεις από τα 27 κράτη μέλη συν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή). Το άθροισμα κάθε ράβδου στο Σχήμα 3-47 είναι 27 (απαντήσεις από τα 27 κράτη μέλη).

Σχήμα 3‑45: Σύνοψη των απαντήσεων ανά ορόσημο - AES - Στοιχείο 1

Σχήμα 3-46: Περίληψη των απαντήσεων ανά ορόσημο - AES - Στοιχείο 2

 

Πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με το συγκεκριμένο ποσοστό ολοκλήρωσης ανά ορόσημο φαίνονται στα Σχήματα 3-47 και Σχήμα 3-48. Όσον αφορά το διευρωπαϊκό AES - στοιχείο 1, τα ακόλουθα κράτη μέλη δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη: BG, EE, FI, GR, IE, LT, NL και SE.

Οι DK, FR, HU, LU, MT και SK δεν παρείχαν πληροφορίες.

 

Εικόνα 3 - 47 : Ποσοστό ολοκλήρωσης ανά φάση - AES - Στοιχείο 1

Όσον αφορά τα εθνικά συστήματα εξαγωγής - στοιχείο 2, τα ακόλουθα κράτη μέλη δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη: BG, EE, FI, IE, IT, LT, NL, PT, SE και SK. Οι DK, FR, HU, LU και MT δεν παρείχαν πληροφορίες.

Σχήμα 3-48: Ποσοστό ολοκλήρωσης ανά φάση - AES - Στοιχείο 2

 

Σημείωση: Τα κράτη –μέλη αναφέρονται με τα αρχικά τους. Για μια ολοκληρωμένη γνώση δείτε το πρωτότυπο.

Κάντε κλικ στην ετικέτα να δείτε τα βιβλία μας

 

ΝΕΑ Βιβλία για

Ε Ξ Ε Τ Α Σ Ε Ι Σ

Πιστοποιημένων Εκτελωνιστών

με βάση τον Ενωσιακό Τελωνειακό Κώδικα

Βραβείο βιβλίων από ΣΕΠΑ

 

Σχετικά άρθρα με ημερομηνία ανάρτησης

 

 

Ενδιαφέρουσες  Ιστοσελίδες

https://sxoli-ekteloniston.blogspot .com

https://ektelonistivivlia.blogspot.com

https://gnomesmetaforas.blogspot .com

https://logotexnia-ekteloniston.blogspot .com

www.bookstars.gr

Στο δεύτεροο blog βιβλία και της Διαμεταφοράς

 

ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ

https://drive.google.com/drive/folders/1Mz9t1TxUj7NGZDIwBInpO-w155xdf4nP

 

 

 

 

 

Ρωτήστε μας Τελωνειακά θέματα στο:

E-Mail = ggioggaras@Gmail.com

Να σας απαντήσουμε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου