Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Νέες αρμοδιότητες θέσεων στις Τελωνειακές Συναλλαγές των Τελωνειακών Υπαλλήλων, στον καιρό, μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού Τελωνείου ICISNET, (Μάθημα 1) 6 Μαρτίου 2015



Νέες  αρμοδιότητες θέσεων στις Τελωνειακές Συναλλαγές των Τελωνειακών Υπαλλήλων, στον καιρό, μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού Τελωνείου ICISNET, (Μάθημα 1) 6 Μαρτίου 2015

Σχόλιο:
α) Έπρεπε στην ομάδα εργασίας να είχε προσκληθεί ένας Πιστοποιημένος Εκτελωνιστής και ένας Αδειούχος Μεταφορέας που δουλεύει στα Τελωνεία. Η Ομάδα Εργασίας θα είχε ολοκληρωμένη άποψη της τελωνειακής συναλλαγής. 
β) Ας ελπίσουμε ότι οι νέες αρμοδιότητες θα συσχετισθούν αντικριστά με το ήδη υπάρχον π.δ. 231/2007 (Α’ 265)
Αυτά τα δύο σχόλια για καλύτερη , εγκυρότερη, γρηγορότερη λειτουργία των Τελωνειακών Μονάδων

Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Ομάδας Εργασίας στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών, για την αναμόρφωση του κανονισμού αρμοδιοτήτων και καθηκόντων των Τελωνειακών υπαλλήλων μετά από την πλήρη παραγωγική λειτουργία του ICISNET»  Αθήνα, 2 Μαρτίου 2015, Αριθ. Πρωτ.:Δ.ΟΡΓ.Β 1027702 ΕΞ2015

……………………………………
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Συνιστούμε στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών, Ομάδα Εργασίας για την αναμόρφωση του κανονισμού αρμοδιοτήτων και καθηκόντων των Τελωνειακών υπαλλήλων μετά από την πλήρη παραγωγική λειτουργία του ICISNET.
Β. Συγκροτούμε την παραπάνω Ομάδα Εργασίας και ορίζουμε ως Συντονιστή και μέλη αυτής τους κατωτέρω υπαλλήλους υπηρεσιών της Γ.Γ.Δ.Ε., ως εξής:
…………………………………………………………
Γ. Έργο της Ομάδας Εργασίας είναι η μελέτη και η υποβολή πρότασης, για τον ανακαθορισμό του κανονισμού αρμοδιοτήτων και καθηκόντων των Τελωνειακών υπαλλήλων και της λειτουργίας των Περιφερειακών Τελωνειακών Αρχών με βάση το νέο ηλεκτρονικό Τελωνειακό εργασιακό περιβάλλον μετά από την θέση σε πλήρη παραγωγική λειτουργία του ICISNET και για την τροποποίηση των διατάξεων του π.δ. 231/2007 (Α’ 265).
 Δ. Η Ομάδα Εργασίας θα συνεδριάζει εντός των ωρών του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των δημόσιων υπηρεσιών ή σε χρόνο που θα καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση, στο κατάστημα του Υπουργείου Οικονομικών που στεγάζεται η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων και Ε.Φ.Κ., επί της οδού Καρ. Σερβίας 10 – Αθήνα, αίθουσα 507.
Η διάρκεια λειτουργίας της ορίζεται μέχρι την ολοκλήρωση του έργου της, οπότε και θα υποβάλλει το πόρισμά της στην Γενική Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) και στην Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ε.Φ.Κ. με ενημέρωση της Διεύθυνσης Οργάνωσης για την περάτωση του έργου της.
Η Ομάδας Εργασίας κατά την διάρκεια λειτουργίας της θα πρέπει να ενημερώνει την Γενική Γραμματέα της Γ.Γ.Δ.Ε. και την Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ε.Φ.Κ. για την πορεία των εργασιών της σε τακτά χρονικά διαστήματα, που θα καθορίσει η Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ε.Φ.Κ.
 Όλες οι Τελωνειακές Υπηρεσίες και οι υπάλληλοι αυτών οφείλουν να συνδράμουν την Ομάδα Εργασίας στο έργο της.

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Αικατερίνη Σαββαΐδου 

Στο blog που βρισκόσαστε υπάρχουν:
250 αναρτήσεις σε 16.381 προβολές σελίδων
με κανονισμούς ΕΕ, νόμους, εγκυκλίους, μελέτες,  σχόλια, βιβλία
Πίνακας προηγούμενων Μαθημάτων της Σχολής
 στην ανάρτηση της 31 Δεκεμβρίου 2014

Εκτύπωση πολυσέλιδων Νόμων, Κανονισμών κλπ
Ιστοσελίδα = PrePrint.gr
Με μικρό κόστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου