Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Η ανάλυση κινδύνου (Risk Analysis) στα Τελωνεία εξόδου και τα προβλήματά της (Μάθημα 4.ε) 30 Μαΐου 2019


Η ανάλυση κινδύνου (Risk Analysis) στα Τελωνεία εξόδου και τα προβλήματά της (Μάθημα 4.ε) 30 Μαΐου 2019


Σχόλιο: Ξεκινάμε μια περιγραφή πολλών εφαρμογών στα θέματα εκτελωνισμού και όχι μόνο. Προβλήματα που παρουσιάζονται στην πράξη και θέλουν λύση. Ελπίζουμε να φανούμε χρήσιμοι.

Δεδομένα:
Αυτοκίνητο: αυτοκίνητο φορτηγό με φρούτα ξεκινά από το Τελωνείο Πειραιά για Ρωσία . φορτίο groupage
Διασάφηση: το φορτηγό φορτώνει με δύο διασαφήσεις εξαγωγής δύο διαφορετικών εξαγωγέων.
Διακίνηση: Χρησιμοποίηση του τελωνειακού καθεστώτος TIR
Μηνύματα: το τελωνείο κατάθεσης διασάφησης στέλνει δύο μηνύματα στη βάση δεδομένων της ΕΕ στο τελωνείο εξόδου της Πολωνίας προς Λευκορωσία και Ρωσία.
Ανάλυση Κινδύνου: στο τελωνείο εξόδου από το έδαφος της ΕΕ.
Βρέθηκαν:
Στον φυσικό έλεγχο του ενός MRN  προσδιορίστηκε ότι υπάρχει εμπόρευμα μια άλλης δασμολογικής κλάσης
Απαγορεύτηκε η έξοδος από το Τελωνείο της Πολωνίας. Κινητοποίηση όλων των εμπλεκομένων  για λύση.


Ερώτημα:
Τι πρέπει να γίνει;
Δύο τρόποι υπάρχουν για διόρθωση της δασμολογικής κλάσης:
Α) το τελωνείο κατάθεσης της διασάφησης εξαγωγής πρέπει να εκδώσει ένα καινούργιο MRN  με τις σωστές δασμολογικές κλάσεις ή
Β) το τελωνείο κατάθεσης διασάφησης  εξαγωγής να βεβαιώσει την σύμπτυξη των εμπορευμάτων σε μια δασμολογική κλάση με τις νομικές διατάξεις της Ευρωπαϊκής  Ένωσης (Α 1004304 ΕΞ 2019) 


Ενδιαφέρουσες  Ιστοσελίδες
https://sxoli-ekteloniston.blogspot .com
https://ektelonistivivlia.blogspot.com
https://gnomesmetaforas.blogspot .com
https://logotexnia-ekteloniston.blogspot .com
www.bookstars.gr
Στο δεύτερο blog βιβλία και της Διαμεταφοράς




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου