Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Οι τελωνειακές απλουστεύσεις στην έμμεση και άμεση εκπροσώπηση του Εκτελωνιστή (Μάθημα 4) 4 Ιανουαρίου 2018


Οι τελωνειακές απλουστεύσεις στην έμμεση και άμεση εκπροσώπηση του Εκτελωνιστή (Μάθημα 4) 4 Ιανουαρίου 2018



 EUROPEAN COMMISSION
DIRECTORATE-GENERAL
TAXATION AND CUSTOMS UNION
Customs Policy, Legislation, Tariff
Customs Legislation


 Brussels, 19 June 2017
TAXUD(A2)/LG/dt
taxud.a.2(2017)3500081
INFORMATION DOCUMENT

 CUSTOMS EXPERT GROUP (General Legislation Section)

Subject: Customs representation in the context of simplifications and of certain special procedures

 In the context of authorizations for simplifications related to the placement of the goods under a customs procedure (Title V UCC), and of authorizations for certain special procedures other than transit (Title VII UCC), several Member States have raised questions concerning the use of a customs representative.

Further to the discussion on this issue at the 13th meeting of the CEG-GEN, held on 27 March 2017, the delegates are invited to take note of this information document which contains the opinion of the Commission services on the main questions raised.
This document also includes clarifications on issues raised at the 15th meeting of the CEG-GEN, held on 29-30 May 2017.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΫΘΥΝΣΗ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ
Τελωνειακή Πολιτική, Νομοθεσία, Δασμός
Τελωνειακή νομοθεσία



Βρυξέλλες , 19 Ιουνίου 2017
TAXUD (Α2) / LG / dt
taxud.a.2 (2017) 3500081
ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

ΟΜΑΔΑ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
(Τμήμα Γενικής Νομοθεσίας
Θέμα:Εκπροσώπηση των τελωνείων στο πλαίσιο των απλουστεύσεων και της ορισμένες ειδικές διαδικασίες

Στο πλαίσιο των εγκρίσεων απλουστεύσεων που σχετίζονται με την τοποθέτηση των εμπορευμάτων σε τελωνειακό καθεστώς (τίτλος V UCC), καθώς και των αδειών για ορισμένες ειδικές διαδικασίες εκτός από τη διαμετακόμιση (Τίτλος VII UCC),  πολλά κράτη μέλη έχουν εγείρει ζητήματα σχετικά με τη χρησιμοποίηση τελωνειακού αντιπροσώπου.
Μετά τη συζήτηση επί του θέματος αυτού στις 13 th συνεδρίαση της CEG-GEN, που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου 2017, οι αντιπρόσωποι καλούνται να λάβουν γνώση αυτού του ενημερωτικού εγγράφου το οποίο περιέχει τη γνώμη των υπηρεσιών της Επιτροπής σχετικά με τα κύρια ζητήματα που τέθηκαν.
Το έγγραφο αυτό περιλαμβάνει επίσης διευκρινίσεις σχετικά με τα ζητήματα που τέθηκαν στις 15 th συνάντηση της CEG-GEN, που πραγματοποιήθηκε στις 29-30 Μαΐου 2017.

1. INDIRECT CUSTOMS REPRESENTATION IN COMBINATION WITH AN AUTHORIZATION FOR SIMPLIFICATIONS
As a preliminary remark, it should be pointed out that nothing prevents an indirect representative who is the holder of an authorisation for a simplification and is thus acting in his own name as declarant, to apply that customs simplification when he works on behalf of an importer/exporter.
The question is thus whether an importer/exporter can work and apply customs simplifications with an indirect representative, when the indirect representative is not the holder of the authorisation for simplifications but when the authorisation for simplifications is held by the importer/exporter, on behalf of whom the indirect representative is acting.
In this context, some Member States have argued that the current legal framework does not exclude the indirect representative from representing the authorisation holder of an authorisation for simplifications. This reasoning is in particular based upon the following provisions:
- Article 18 UCC provides for the possibility to appoint a custom representative, direct or indirect;
- Article 170 (1) 2nd subparagraph UCC allows a representative to lodge a custom declaration when such declaration imposes particular obligations on a specific person;
- Article 27 (1) UCC IA[1] on the implementation of Article 39 (d) UCC (criteria for granting the status of authorised economic operator) states that such criteria is to be fulfilled by “the applicant or the person in charge of the applicant’s customs matters” which, in the view of some Member States, could be a direct or indirect representative. In the latter situation, both the importer/exporter and the indirect representative would be jointly liable for the customs liabilities arising from the relevant transaction.
Considering that Article 77(3) UCC provides indeed that in the event of indirect representation the person on whose behalf the customs declaration is lodged (the importer) is also a debtor, there is at first sight no problem of liability for the customs debt arising from the fact that the importer/exporter would be the sole holder of the authorisation for simplification (the two economic operators would in any case be liable for the payment of the customs debt).

Nevertheless, the Commission's services are of the view that the approach set out above cannot be followed in view of the following elements:
- the notion of “declarant” is defined in the customs code (see Article 5(15) UCC) as the person lodging a customs declaration in his own name (indirect representation) or in whose name such a declaration is lodged (direct representation). When an indirect representative lodges a customs declaration on behalf of someone else, he does so in its own name as declarant and not in the name of the importer/exporter;


1. ΕΜΕΣΗ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΕΙΣ
Ως προκαταρκτική παρατήρηση, πρέπει να επισημανθεί ότι τίποτα δεν εμποδίζει έναν έμμεσο αντιπρόσωπο που είναι κάτοχος άδειας για απλούστευση και συνεπώς ενεργεί στο όνομά του ως διασαφιστή, να εφαρμόσει την εν λόγω τελωνειακή απλούστευση όταν αυτός εργάζεται για λογαριασμό εισαγωγέα / εξαγωγέα.
Το ερώτημα είναι κατά πόσον ένας εισαγωγέας / εξαγωγέας μπορεί να εργαστεί και να εφαρμόσει στα τελωνεία απλουστεύσεις με έναν έμμεσο εκπρόσωπο, όταν ο έμμεσος εκπρόσωπος είναι όχι ο κάτοχος της άδειας για απλουστεύσεις, αλλά όταν η έγκριση για απλουστεύσεις πραγματοποιούνται από τον εισαγωγέα / εξαγωγέα, για λογαριασμό του οποίου ο έμμεσος εκπρόσωπος ενεργεί.
Στο πλαίσιο αυτό, ορισμένα κράτη μέλη υποστήριξαν ότι το ισχύον νομικό πλαίσιο δεν αποκλείει τον έμμεσο εκπρόσωπο από την εκπροσώπηση κατόχου άδειας απλουστεύσεων. Αυτό το σκεπτικό βασίζεται ειδικότερα στις ακόλουθες διατάξεις:
- Το άρθρο 18 του UCC προβλέπει τη δυνατότητα ορισμού ενός εξειδικευμένου αντιπροσώπου, άμεσου ή έμμεσου ·
- Άρθρο 170, παράγραφος 1, δεύτερο εδάφιο το εδάφιο UCC επιτρέπει σε έναν εκπρόσωπο να καταθέσει διασάφηση όταν η εν λόγω δήλωση επιβάλλει συγκεκριμένες υποχρεώσεις σε συγκεκριμένη περίπτωση πρόσωπο;
- Άρθρο 27, παράγραφος 1, του UCC IA 1 σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 39 στοιχείο δ) του UCC (κριτήρια για τη χορήγηση του καθεστώτος εξουσιοδοτημένου οικονομικού φορέα) αναφέρει ότι τα κριτήρια αυτά  εκπληρούνται "από τον αιτούντα ή από τον υπεύθυνο των τελωνείων του αιτούντος τα οποία, κατά την άποψη ορισμένων κρατών μελών, θα μπορούσαν να είναι άμεσος ή έμμεσος εκπρόσωπος. Στην τελευταία περίπτωση, τόσο ο εισαγωγέας / εξαγωγέας όσο και ο έμμεσος εκπρόσωπος θα είναι από κοινού υπεύθυνος για τις τελωνειακές υποχρεώσεις που απορρέουν από την σχετική συναλλαγή.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το άρθρο 77 παράγραφος 3 της UCC προβλέπει πράγματι ότι σε περίπτωση έμμεσης εκπροσώπησης του προσώπου για λογαριασμό του οποίου έχει υποβληθεί η τελωνειακή διασάφηση (ο εισαγωγέας) είναι επίσης οφειλέτης, δεν υπάρχει εκ πρώτης όψεως κανένα πρόβλημα ευθύνης για την η τελωνειακή οφειλή που προκύπτει από το γεγονός ότι ο εισαγωγέας / εξαγωγέας θα ήταν ο μοναδικός κάτοχος της άδειας για απλούστευση (οι δύο οικονομικοί φορείς σε κάθε περίπτωση είναι υπεύθυνοι για την πληρωμή της τελωνειακής οφειλής).
Παρόλα αυτά, οι υπηρεσίες της Επιτροπής είναι της άποψης ότι η προσέγγιση που διατυπώθηκε δεν μπορεί να ακολουθηθεί με βάση τα ακόλουθα στοιχεία:
- η έννοια του «διασαφηστή» ορίζεται στον τελωνειακό κώδικα (βλ. άρθρο 5 παράγραφος 15 της UCC) ως πρόσωπο που καταθέτει δήλωση στο όνομά του (έμμεση εκπροσώπηση) ή εξ ονόματος του οποίου υποβάλλεται η δήλωση αυτή (άμμεση εκπροσώπηση). Όταν ένας έμμεσος εκπρόσωπος υποβάλλει τελωνειακή διασάφηση για λογαριασμό κάποιου άλλου, το κάνει στο δικό του όνομα ως διασαφιστής και όχι στο όνομα του εισαγωγέα / εξαγωγέα ·



- should a person logging a declaration wish to benefit from the possibility to use a simplified declaration, the logic of the system requires that he, as declarant, meets the required conditions himself and not the importer/exporter on behalf of whom he acts. Customs simplifications aim indeed at simplifying the way to lodge a declaration and simplifying the completion of formalities and procedures as far as possible. It is based on the trust the customs authorities have in the guarantee offered by the economic operators for the proper conduct of the procedure as it limits the checks carried by the customs authorities. The conditions for the regular use of a simplified declaration laid down in Article 145 UCC DA[2] should therefore be met by the declarant;


- this is also inferred from the conditions that need to be met in order to benefit from simplifications when the authorised economic operator status for custom simplifications is required. For example the waiver of the obligation for the goods to be presented when the declaration is lodged in the form of an entry in the declarant’s records (Article 182(3) UCC), for centralised clearance (Article 179 UCC) or for self-assessment (Article 185 UCC). In those situations, the holder of the authorisation for simplifications should fulfil the conditions;

- in accordance with Article 38 UCC, the status of authorised economic operator for customs simplifications enables the holder of the authorisation to benefit from certain simplifications. Therefore these simplifications can only be used provided the declarant and the holder of the authorisation for simplifications is the same person.

- εάν ένα πρόσωπο που καταθέτει διασάφηση επιθυμεί να επωφεληθεί από τη δυνατότητα χρήσης μιας απλουστευμένης δήλωσης, η λογική του συστήματος απαιτεί από αυτόν, ως διασαφιστή, να πληροί τους απαιτούμενους όρους και όχι ο εισαγωγέας / εξαγωγέας για λογαριασμό του οποίου ενεργεί. Οι τελωνειακές απλουστεύσεις αποσκοπούν πράγματι στην απλούστευση του τρόπου να υποβάλει διασάφηση και να απλοποιήσει την ολοκλήρωση των διατυπώσεων και διαδικασιών όσο πιο εύκολα γίνεται. Βασίζεται στην εμπιστοσύνη των τελωνειακών αρχών στην εγγύηση που προσφέρουν οι οικονομικοί φορείς για την ορθή διεξαγωγή της δεδομένης που περιορίζει τους ελέγχους που πραγματοποιούν οι τελωνειακές αρχές. Συνεπώς, πρέπει να πληρούνται από τον διασαφιστή οι όροι για την τακτική χρήση απλουστευμένης διασάφησης που προβλέπεται στο άρθρο 145 της συμφωνίας UCC DA2 ·
- αυτό συνάγεται επίσης από τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται για να ωφεληθούν από τις απλουστεύσεις όταν το καθεστώς εγκεκριμένου οικονομικού φορέα απαιτούν τελωνειακές  απλουστεύσεις. Για παράδειγμα, η παραίτηση από την υποχρέωση του – ότι τα εμπορεύματα πρέπει να προσκομίζονται κατά την υποβολή της δήλωσης με τη μορφή μιας εγγραφής στο τα αρχεία του διασαφιστή (άρθρο 182 παράγραφος 3 της UCC), για κεντρική εκκαθάριση (άρθρο 179 UCC) ή για αυτοαξιολόγηση (άρθρο 185 UCC). Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο κάτοχος της άδειας για απλουστεύσεις πρέπει να πληροί τους όρους ·
- σύμφωνα με το άρθρο 38 UCC, το καθεστώς του εγκεκριμένου οικονομικού φορέα για  τελωνειακές απλουστεύσεις επιτρέπει στον κάτοχο της άδειας να επωφελείται από ορισμένες απλουστεύσεις. Επομένως, αυτές οι απλουστεύσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο εφόσον ο διασαφιστής και ο κάτοχος της άδειας για απλουστεύσεις είναι το ίδιο άτομο.
"



2. DIRECT CUSTOMS REPRESENTATION IN COMBINATION WITH AN AUTHORIZATION FOR SIMPLIFICATIONS
As a preliminary remark, it should be pointed out that in principle nothing prevents the holder of an authorization for a simplification from appointing a direct representative, that is to say a customs representative who is acting in the name and on behalf of the authorization holder.
2.1. Article 182(1) UCC (entry into the declarant's records)
The question in this context was whether a direct representative may be the holder of an authorization for entry into the declarant's records (EIDR) in accordance with Article 182 UCC and use it when acting in the name and on behalf of his or her clients.
The Commission services are of the view that Article 182(1) UCC does not limit the possibility to obtain an EIDR authorization to a person that is also the declarant within the meaning of Article 5(15) UCC.

This case is very particular. Direct customs representatives are not excluded per se from the scope of Article 182(1) UCC. However, the direct customs representative must have access to the declarant’s electronic system for such authorisation to have any practical value. Following this, it would appear that there are a very limited number of situations where this would occur in practice.

The case where a direct representative uses his authorisation for EIDR to act in the name and on behalf of his clients is an exception to the general rule which provides for that the declarant is the one that must meet the conditions to obtain the authorization.
2.2. Article 182(3) UCC (waiver of the obligation for the goods to be presented)

As regards the application of Article 182(3) UCC (waiver of the obligations for the goods to be presented), representation is not an issue, since the legislation clearly requires that the condition to be an authorised economic operator for customs simplifications is to be fulfilled by the declarant. In addition, Article 182(3) UCC does not require or refer to any 'act' which means that Article 18(1) UCC is not applicable.
2. ΑΜΕΣΗ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΕΙΣ
Ως προκαταρκτική παρατήρηση, πρέπει να επισημανθεί ότι κατ 'αρχήν τίποτα δεν εμποδίζει τον κάτοχο άδειας για απλούστευση από τον διορισμό άμεσου εκπροσώπησης, δηλαδή εκπρόσωπος του τελωνείου που ενεργεί επ 'ονόματι και εξ ονόματος του κατόχου της άδειας.
2.1. Άρθρο 182 παράγραφος 1 UCC (εγγραφή στα αρχεία του διασαφιστή)
Το ερώτημα στο πλαίσιο αυτό ήταν εάν ένας άμεσος εκπρόσωπος μπορεί να είναι ο κάτοχος άδειας για την εγγραφή στα μητρώα του διασαφιστή (EIDR) στο σύμφωνα με το άρθρο 182 της UCC και να το χρησιμοποιούν όταν ενεργούν στο όνομα και για λογαριασμό των πελατών του.
Οι υπηρεσίες της Επιτροπής είναι της άποψης ότι το άρθρο 182, παράγραφος 1, της UCC δεν ισχύει να περιορίσετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε άδεια EIDR σε άτομο που είναι επίσης ο διασαφιστής κατά την έννοια του άρθρου 5, παράγραφος 15, του UCC.
Αυτή η περίπτωση είναι πολύ ιδιαίτερη. Δεν αποκλείονται άμεσοι τελωνειακοί εκπρόσωποι αφ 'εαυτής, από το πεδίο εφαρμογής του άρθρου 182, παράγραφος 1, του UCC. Ωστόσο, η άμεση τελωνειακή εκπροσώπηση πρέπει να έχει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα του διασαφιστή ότι μια τέτοια άδεια να έχει μια οποιαδήποτε πρακτική αξία. Μετά από αυτό, φαίνεται ότι υπάρχει ένας πολύ περιορισμένος αριθμός περιστάσεων όπου αυτό μπορεί πρακτικά να συμβεί.
Η περίπτωση κατά την οποία ένας άμεσος εκπρόσωπος χρησιμοποιεί την εξουσιοδότησή του για δράση στην EIDR στο όνομα και για λογαριασμό των πελατών του αποτελεί εξαίρεση από τον γενικό κανόνα που προβλέπει ότι ο διασαφιστής είναι εκείνος που πρέπει να πληροί τους όρους για  να λάβει την άδεια.
2.2. Άρθρο 182 παράγραφος 3 UCC (παραίτηση από την υποχρέωση των προϊόντων να είναι παρουσιάζονται)
Όσον αφορά την εφαρμογή του άρθρου 182 παράγραφος 3 της UCC (άρση των υποχρεώσεων για παρουσίαση των εμπορευμάτων), η εκπροσώπηση δεν αποτελεί ζήτημα, δεδομένου ότι η νομοθεσία απαιτεί σαφώς την προϋπόθεση ο εγκεκριμένος  οικονομικός φορέας για τελωνειακές απλουστεύσεις πρέπει να είναι  διασαφιστής. Επιπλέον, το άρθρο 182, παράγραφος 3, της UCC δεν απαιτεί ούτε αναφέρεται σε καμία «πράξη» που σημαίνει ότι το άρθρο 18, παράγραφος 1, του UCC δεν ισχύει.



3. INDIRECT CUSTOMS REPRESENTATION IN COMBINATION WITH AN AUTHORISATION FOR THE USE OF INWARD OR OUTWARD PROCESSING, OF AN END-USE PROCEDURE, OF A TEMPORARY ADMISSION PROCEDURE, OR FOR THE OPERATION OF PRIVATE CUSTOMS WAREHOUSING
The Commission services confirm the interpretation of this question as explained in working paper Ares(2017)841088 of 15/02/2017 prepared for the CEG-GEN. In substance, it concludes that indirect representation is not possible regarding the declaration for the above mentioned special procedures as the holder of the special procedure has to be the holder of the authorisation under Article 211 UCC, which is not the case with indirect representation.
This interpretation is based upon the same reasons as explained under point 1 above.
3. ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ , ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ , ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Ή ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗΣ  ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΘΗΣΚΗΣ
Οι υπηρεσίες της Επιτροπής επιβεβαιώνουν την ερμηνεία αυτού του ερωτήματος, όπως εξηγείται στο έγγραφο εργασίας στο σημείο Ares (2017) 841088 της 15/02/2017 προετοιμάστηκε για το CEG-GEN. Στην ουσία, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η έμμεση εκπροσώπηση δεν είναι δυνατή όσον αφορά τη δήλωση για τις προαναφερθείσες ειδικές διαδικασίες ως κάτοχος της ειδικής διαδικασίας πρέπει να είναι κάτοχος της άδειας βάσει του άρθρου 211 της UCC, η οποία δεν ισχύει στην περίπτωση έμμεσης εκπροσώπησης.
Η ερμηνεία αυτή βασίζεται στους ίδιους λόγους που εξηγούνται στο σημείο 1 ανωτέρω.






[1]  1 Commission Implementing Regulation (EU) No 2015/2447 of 24 November 2015 laying down detailed rules for implementing certain provisions of Regulation (EU) No 952/2013 of the European Parliament and of the Council laying down the Union Customs Code (OJ L 343, 29.12.2015, p. 558).
1 Εκτελεστικός κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 2015/2447 της Επιτροπής, της 24ης Νοεμβρίου 2015, για τον καθορισμό λεπτομερείς κανόνες εφαρμογής ορισμένων διατάξεων του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 952/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τον καθορισμό του τελωνειακού κώδικα της Ένωσης (ΕΕ L 343 της 29.12.2015, σ. 558)

[2] 2 Commission Delegated Regulation (EU) 2015/2446 of 28 July 2015 supplementing Regulation (EU) No 952/2013 of the European Parliament and of the Council as regards detailed rules concerning certain provisions of the Union Customs Code (OJ L 343 29.12.2015, p. 1).
Article 145 provides that:
1. An authorisation to regularly place goods under a customs procedure on the basis of a simplified declaration in accordance with Article 166 (2) of the Code shall be granted if the following conditions are fulfilled:
(a) the applicant complies with the criterion laid down in Article 39(a) of the Code;
(b) where applicable, the applicant has satisfactory procedures in place for the handling of licences and authorisations granted in accordance with commercial policy measures or relating to trade in agricultural products;
(c) the applicant ensures that relevant employees are instructed to inform the customs authorities whenever compliance difficulties are discovered and establishes procedures for informing the customs authorities of such difficulties;
(d) where applicable, the applicant has satisfactory procedures in place for the handling of import and export licences connected to prohibitions and restrictions, including measures to distinguish goods subject to the prohibitions or restrictions from other goods and to ensure compliance with those prohibitions and restrictions.
2. AEOCs shall be deemed to fulfil the conditions referred to in points (b), (c) and (d) of paragraph 1, in so far as their records are appropriate for the purposes of the placement of goods under a customs  
2 Κανονισμός (ΕΕ) 2015/2446 της Επιτροπής, της 28ης Ιουλίου 2015, για τη συμπλήρωση του κανονισμού (ΕΕ) Αριθ. 952/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου όσον αφορά τους λεπτομερείς κανόνες σχετικά με την ορισμένες διατάξεις του τελωνειακού κώδικα της Ένωσης (ΕΕ L 343 της 29.12.2015, σ. 1).
Το άρθρο 145 προβλέπει ότι:
1. Απαγορεύεται η τακτική υπαγωγή των εμπορευμάτων σε τελωνειακό καθεστώς με απλοποιημένη διαδικασία δήλωση σύμφωνα με το άρθρο 166 παράγραφος 2 του κώδικα χορηγείται εάν πληρούνται οι ακόλουθοι όροι πληρούνται:
α) ο αιτών πληροί το κριτήριο που προβλέπεται στο άρθρο 39 στοιχείο α) του κώδικα ·
β) κατά περίπτωση, ο αιτών έχει καθιερώσει ικανοποιητικές διαδικασίες για το χειρισμό του άδειες και άδειες που χορηγούνται σύμφωνα με μέτρα εμπορικής πολιτικής ή σχετικά στο εμπόριο γεωργικών προϊόντων ·
γ) ο αιτών εξασφαλίζει ότι οι σχετικοί υπάλληλοι έχουν εντολή να ενημερώνουν τις τελωνειακές αρχές όταν εντοπίζονται δυσκολίες συμμόρφωσης και θεσπίζουν διαδικασίες για την ενημέρωση του τελωνειακές αρχές σχετικά με τέτοιες δυσκολίες ·
δ) κατά περίπτωση, ο αιτών έχει καθιερώσει ικανοποιητικές διαδικασίες για τον χειρισμό των εισαγωγών και των αδειών εξαγωγής που συνδέονται με απαγορεύσεις και περιορισμούς, συμπεριλαμβανομένων μέτρων διάκρισης τα εμπορεύματα που υπόκεινται στις απαγορεύσεις ή τους περιορισμούς από άλλα εμπορεύματα και για να εξασφαλίζεται η συμμόρφωση με αυτά απαγορεύσεις και περιορισμούς.
2. Θεωρούνται ότι οι ΑΕΕΚ πληρούν τους όρους που αναφέρονται στην παράγραφο 1 στοιχεία β), γ) και δ) στο βαθμό που τα αρχεία τους είναι κατάλληλα για τους σκοπούς της τοποθέτησης των εμπορευμάτων υπό τελωνειακό καθεστώς διαδικασία βάσει απλουστευμένης δήλωσης.

Παραγγείλετε αντίτυπα με το σύστημα PrePrint

Ρωτήστε μας Τελωνειακά θέματα στο:
E-Mail = ggioggaras@Gmail.com
Να σας απαντήσουμε

Βιβλιοθήκη
Τελωνείων, Εξωτερικού Εμπορίου, Διεθνούς Εμπορίου
Βιβλία με τίτλους και περιεχόμενα
Blogs = ektelonistivivlia.blogspot.com

Εκτύπωση πολυσέλιδων Νόμων, Κανονισμών κλπ
Ιστοσελίδα = PrePrint.gr
Με μικρό κόστος

ΝΕΑ Βιβλία για
Ε Ξ Ε Τ Α Σ Ε Ι Σ
Πιστοποιημένων Εκτελωνιστών
Σύμφωνα με τον Ενωσιακό Τελωνειακό Κώδικα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου