Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Διαμεταφορέα και του Εκτελωνιστή; (Μάθημα 4) 21 Φεβρουαρίου 2018


Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Διαμεταφορέα και του Εκτελωνιστή;  (Μάθημα 4) 21 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλιο:  Ο Ενωσιακός Τελωνειακός Κώδικας ήλθε και μείωσε στο ελάχιστο όχι μόνο τις διαδικασίες  με την ψηφιακή εφαρμογή αλλά και τις τελωνειακές συναλλαγές κάνοντας άνεργους ένα μεγάλο τμήμα των επαγγελματιών εκτελωνιστών στην Ελλάδα.  Είχαμε  υποστηρίξει από πολλά χρόνια προ της ενιαίας εσωτερικής αγοράς ότι η επιχειρησιακή δραστηριότητα του εκτελωνιστή πρέπει να συνυπάρχει με του Διαμεταφορέα, σαν εμπορική δραστηριότητα. Η σημερινή αγορά σε αυτόν τον χώρο δείχνει προς αυτή την κατεύθυνση. Η Ιταλία, η Γαλλία, η Γερμανία, ακόμα αι ΗΠΑ, έχουν αυτή τη δομή επιχειρήσεων. Οι εισαγωγείς και εξαγωγείς πρέπει να ξέρουν ότι ο «επιστήμονας» στην διεθνή εμπορευματική μεταφορά είναι ο εκτελωνιστής., ενώ ο «διαχειριστής» του φορτίου ο διαμεταφορέας.
Αυτή την διαφοροποίηση δείχνει το παρακάτω κείμενο που βρέθηκε στην «χωρίς τέλος» βιβλιοθήκη του Ιντερνέτ.
What is the difference between a freight forwarder and clearing agent..??
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Διαμεταφορέα και του Εκτελωνιστή

This is one of the questions that many people ask.. The answer is that in the current economic and business scenario, the line dividing these two is quite thin..


Freight Forwarder : Essentially secures the business of various exporters and importers and has the ability/facility to
             storage the cargo belonging to the clients at their warehouse (usually all big forwarders have their own warehouses)

             arrange the distribution or “forwarding” of the cargo as per the instructions of their client.. This could be a regular routing or various routings
                negotiate freight rates with the shipping line to cover the interest of their clients

             book the cargo with the shipping line as per the requirement of the client

             prepare bills of lading and associated shipping/negotiating documentation (F178, Certificate of Origin, etc)
             issue their approved house bill of lading as applicable
             MAY or MAY NOT also do Customs Clearance
             may or may not be accredited to customs, port etc and cannot do customs clearance if not accredited

             almost viewed by clients as an alternative shipping line


Clearing Agent : Essentially takes care of the customs clearance aspect of the business..
             is a company accredited with the local customs authorities, border agencies, port etc
             arranges to pass the relevant documents at customs
             arrange for customs inspections as required
             check and process Duty and VAT payments as applicable
             apply for refunds etc where applicable
             cannot issue own bills of lading if not registered or acting as a freight forwarder
These are the major differences between a Freight Forwarder and Clearing Agent.
Αυτό είναι ένα από τα ερωτήματα που πολλοί άνθρωποι ρωτούν .. Η απάντηση είναι ότι στο σημερινό οικονομικό και επιχειρηματικό σενάριο, η γραμμή που χωρίζει αυτά τα δύο είναι αρκετά λεπτή ..

Διαμεταφορέας: Βασικά εξασφαλίζει  επιχειρησιακά  διαφόρους εξαγωγείς και εισαγωγείς και έχει δυνατότητα / διευκόλυνση για:
φύλαξη του φορτίου που ανήκει στους πελάτες στην αποθήκη τους (συνήθως όλοι οι μεγάλοι διαμεταφορείς έχουν τις δικές τους αποθήκες)
να κανονίσει τη διανομή ή την "προώθηση" του φορτίου σύμφωνα με τις οδηγίες του πελάτη του. Αυτή θα μπορούσε να ενταχθεί σε τακτική δρομολόγηση ή διαφορετικές δρομολογήσεις
να διαπραγματεύεται το ναύλο με τη ναυτιλιακή γραμμή για να υπερκαλύψουν τα συμφέροντα των πελατών τους
Κάντε κράτηση του φορτίου με τη ναυτιλιακή γραμμή σύμφωνα με την απαίτηση του πελάτη
να προετοιμάσει φορτωτικά και συναφή έγγραφα αποστολής / διεκπεραίωση εγγράφων  (F178, πιστοποιητικό προέλευσης κ.λπ.)
να εκδίδει την εγκεκριμένη φορτωτική, ανάλογα κατά περίπτωση
ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ επίσης να διεξάγει τελωνισμό εμπορευμάτων
να μπορεί να είναι ή να μην είναι πιστοποιημένος σε τελωνεία, λιμάνια κ.λπ. και να μην μπορεί να κάνει εκτελωνισμό αν δεν είναι πιστοποιημένος
να θεωρείται σχεδόν  από τους πελάτες ως μια εναλλακτική ναυτιλιακή γραμμή


Εκτελωνιστής Τελωνειακός Αντιπρόσωπος: ουσιαστικά αναλαμβάνει τους εκτελωνισμούς της επιχείρησης.
να είναι εταιρεία πιστοποιημένη  με τοπικές τελωνειακές αρχές, με συνοριακούς οργανισμούς, με λιμάνι κλπ
να κανονίζει τη διαβίβαση των σχετικών εγγράφων στα τελωνεία
να είναι οργανωμένος για τους τελωνειακούς ελέγχους όπως απαιτείται
να ελέγχει και να προωθεί πληρωμές για Δασμούς και  ΦΠΑ, ανάλογα με την περίπτωση
να ζητήσει επιστροφές δασμών και  φόρων κ.λπ., κατά περίπτωση
να μην μπορεί να εκδίδει δικά του φορτωτικά αν δεν είναι εγγεγραμμένος στα )μητρώα μεταφορέων) ή να μην ενεργεί ως διαμεταφορέας
Αυτές είναι οι σημαντικότερες διαφορές μεταξύ ενός ΔιαΜεταφορέα Εμπορευμάτων και ενός Πράκτορα Τελωνείου

Ρωτήστε μας Τελωνειακά θέματα στο:
E-Mail = ggioggaras@Gmail.com
Να σας απαντήσουμε

Βιβλιοθήκη
Τελωνείων, Εξωτερικού Εμπορίου, Διεθνούς Εμπορίου
Βιβλία με τίτλους και περιεχόμενα
Blogs = ektelonistivivlia.blogspot.com

Εκτύπωση πολυσέλιδων Νόμων, Κανονισμών κλπ
Ιστοσελίδα = PrePrint.gr
Με μικρό κόστος

ΝΕΑ Βιβλία για
Ε Ξ Ε Τ Α Σ Ε Ι Σ
Πιστοποιημένων Εκτελωνιστών
Σύμφωνα με τον Ενωσιακό Τελωνειακό Κώδικα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου