Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Θέματα διαγωνισμού για την απόκτηση πιστοποίησης επάρκειας εκτελωνιστή της Τελωνειακής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης με τις απαντήσεις τον Σεπτέμβριος 2014, (Μάθημα 4), 14 Μαΐου 2015



Θέματα διαγωνισμού για την απόκτηση πιστοποίησης επάρκειας εκτελωνιστή της Τελωνειακής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης με τις απαντήσεις τον Σεπτέμβριος 2014, (Μάθημα 4), 14 Μαΐου 2015

Εξεταζόμενο Μάθημα: Τελωνειακή Νομοθεσία



1. Έννοια όρων «Διασάφηση», «Διασαφιστής» «Δικαιούχος του καθεστώτος» κατά τον Κοινοτικό Τελωνειακό Κώδικα (2)

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Διασάφηση: πράξη με την οποία ένα πρόσωπο δηλώνει, με τους απαιτούμενους τύπους και διαδικασίες, τη βούλησή του να υπαγάγει ένα εμπόρευμα σε συγκεκριμένο τελωνειακό καθεστώς, με αναφορά, ενδεχομένως, της εφαρμοστέας ειδικής ρύθμισης

Διασαφιστής: το πρόσωπο που καταθέτει στο όνομά του την τελωνειακή διασάφηση ή εκείνος στο όνομα του οποίου κατατίθεται μια τελωνειακή διασάφηση.

Δικαιούχος του καθεστώτος: πρόσωπο που καταρτίζει την τελωνειακή διασάφηση ή για λογαριασμό του οποίου καταρτίζεται η τελωνειακή διασάφηση ή πρόσωπο στο οποίο έχουν μεταβιβασθεί τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του διασαφιστή σχετικά με ένα τελωνειακό καθεστώς.


2.Προϋποθέσεις χορήγησης αδείας συνολικής εγγύησης στο καθεστώς της εξωτερικής διαμετακόμισης (2)

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Συνοπτική απάντηση
-στα πρόσωπα που είναι εγκατεστημένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση
-να έχουν τακτική χρήση της κοινοτικής διαμετακόμισης
-χωρίς παραβάσεις τελωνειακές ή φορολογικές
-δυνατότητα επιτήρησης και έλεγχου του τηρούμενου καθεστώτος
-λογιστικές εγγραφές αποδεκτές από τις τελωνειακές αρχές

Νομική βάση της απάντησης: (άρθρα 359-380 Εφαρμ ΚτΚ)
Άρθρο …..
Έχουμε τρία είδη εγγυήσεων που μπορεί να χρησιμοποιηθούν στην Κοινοτική / Κοινή Διαμετακόμιση:
Τη συνολική εγγύηση : Η συνολική εγγύηση καθορίζεται στο 30% των απαιτούμενων υψηλότερων δασμών και λοιπών επιβαρύνσεων, σε μια περίοδο μιας εβδομάδας, για τους υπόχρεους που έχουν μια συνεχή ροή διαμετακομιστικών  φορτίων.
Την κατ’ αποκοπή εγγύηση: Ο εγγυητής εγγυάται με μία μόνο πράξη κατ’ αποκοπή, σε ένα ποσό ίσο με 7.000 ευρώ για μια κοινοτική διαμετακόμιση.
Τη μεμονωμένη εγγύηση: Το τελωνείο αναχώρησης από μόνο του καθορίζει το ύψος της εγγύησης σε μια μεμονωμένη πράξη κοινοτικής διαμετακόμισης.

Εφαρμοστικός  Κοινοτικος Τελωνειακός Κώδικας

Συνολική εγγύηση και απαλλαγή από την υποχρέωση σύστασης εγγύησης 

 

Άρθρο 373
1. Η άδεια που αναφέρεται στο άρθρο 372 παράγραφος 1 παρέχεται μόνο στα πρόσωπα τα οποία:
α) είναι εγκατεστημένα στην Κοινότητα· η άδεια, ωστόσο, για χρησιμοποίηση συνολικής εγγύησης μπορεί να παρέχεται μόνο στα πρόσωπα που είναι εγκατεστημένα στο κράτος μέλος σύστασης της εγγύησης· 
β) κάνουν τακτική χρήση του καθεστώτος κοινοτικής διαμετακόμισης ή οι τελωνειακές αρχές γνωρίζουν ότι είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις που απορρέουν από το εν λόγω καθεστώς ή, όταν πρόκειται για την απλούστευση που αναφέρεται στο άρθρο 372 παράγραφος 1 στοιχείο ε), παραλαμβάνουν τακτικά εμπορεύματα που έχουν υπαχθεί στο καθεστώς κοινοτικής διαμετακόμισης, και 
γ) δεν έχουν διαπράξει σοβαρές ή κατ' επανάληψη παραβάσεις της τελωνειακής ή φορολογικής νομοθεσίας.
2. Για να διασφαλιστεί η ορθή διαχείριση των απλουστευμένων διαδικασιών, η άδεια παρέχεται μόνον όταν:
α) οι τελωνειακές αρχές είναι σε θέση να ασκήσουν την επιτήρηση και τον έλεγχο του καθεστώτος χωρίς να χρειάζεται να απασχολήσουν διοικητικό δυναμικό δυσανάλογο προς τις ανάγκες των εν λόγω προσώπων και
β) τα πρόσωπα τηρούν λογιστικές εγγραφές που επιτρέπουν στις τελωνειακές αρχές να διενεργούν αποτελεσματικό έλεγχο. 

3. Όταν ο ενδιαφερόμενος είναι κάτοχος πιστοποιητικού ΑΕΟ όπως αναφέρεται στο άρθρο 14α παράγραφος 1 στοιχεία α) ή γ), θεωρείται ότι πληρούνται οι απαιτήσεις που καθορίζονται στην παράγραφο 1 στοιχείο γ) και στην παράγραφο 2 στοιχείο β) του παρόντος άρθρου.


Άρθρο 381
1. Προκειμένου να λαμβάνει άδεια για σύσταση συνολικής εγγύησης στην περίπτωση των εμπορευμάτων που αναφέρονται στο παράρτημα 44γ, ο κύριος υπόχρεος απαιτείται να αποδεικνύει, εκτός από το ότι πληροί τους όρους του άρθρου 373, ότι διαθέτει υγιή οικονομική κατάσταση και επαρκή πείρα όσον αφορά τη χρησιμοποίηση του καθεστώτος κοινοτικής διαμετακόμισης και είτε ότι διατηρεί υψηλού επιπέδου συνεργασία με τις τελωνειακές αρχές είτε ότι διατηρεί τον έλεγχο της μεταφοράς.


3. Σε ποιες περιπτώσεις επιβάλλεται Ποινή ανακριβούς δήλωσης, το ύψος αυτής κατά περίπτωση καθώς και το ελάχιστο ύψος αυτής (2)

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Νομική βάση: Ποινές ανακριβούς δήλωσης (Άρθρο 42 Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα)

1. Σε κάθε περίπτωση που υπολογιστούν δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις κατώτερες ή ανώτερες των πράγματι αναλογουσών και διαπιστωθεί ότι αυτό οφείλεται στην ανακρίβεια εγγραφών και δηλωθέντων στοιχείων επί των τελωνειακών παραστατικών, επιβάλλεται, αντίστοιχα, ποινή ανακριβούς δήλωσης υπολογιζόμενη σε ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%) επί της επιπλέον διαφοράς και σε ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της επί έλαττον διαφοράς του ποσού από δασμούς, φόρους και λοιπές επιβαρύνσεις, που οφείλονται για τα εμπορεύματα που τίθενται σε ανάλωση, ελεύθερη κυκλοφορία ή οποιοδήποτε άλλο ανασταλτικό καθεστώς. Το ύψος της ποινής δεν μπορεί να είναι κατώτερο εκείνης της επόμενης παραγράφου.
2. Σε κάθε άλλη περίπτωση ανακριβών στοιχείων και εγγραφών επί τελωνειακών παραστατικών, ανεξαρτήτως καθεστώτος, συμπεριλαμβανομένης και της εξαγωγής, που δεν επηρεάζουν τον προσδιορισμό των πράγματι οφειλομένων επιβαρύνσεων, επιβάλλεται πρόστιμο ανακριβούς δήλωσης ποσού εκατό (100) ευρώ ανά παραστατικό.[1]


4. Που έχει ισχύ το πιστοποιητικό ΑΕΟ και διάρκεια της ισχύος αυτού, σε ποιες περιπτώσεις γίνεται επανεξέταση των κριτηρίων και των προϋποθέσεων (2)

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Συνοπτική απάντηση
- έχει ισχύ στις τελωνειακές απλουστεύσεις
-στην ασφάλεια και στην προστασία του κατόχου
-στους τελωνειακούς ελέγχους
-η διάρκεια του είναι απεριόριστη
-όταν κάποια από τα κριτήρια έγκρισης του έπαψαν να πληρούνται
-ύπαρξη παραβάσεων
-έλεγχος ροής εμπορευμάτων από τον ΑΕΟ
-οικονομική φερεγγυότητα
-έλλειμμα επαγγελματικών προσόντων
-ασφάλεια και προστασία ροής της διεθνούς αλυσίδας εφοδιασμού

Νομική βάση:

Ενωσιακός ΚτΚ Τμήμα 4 - Εγκεκριμένος οικονομικός φορέας-

Άρθρο 38 - Αίτηση και χορήγηση πιστοποιητικού

1. Οικονομικός φορέας που είναι εγκατεστημένος εντός του τελωνειακού εδάφους της Ένωσης και πληροί τα κριτήρια του άρθρου 39 μπορεί να υποβάλει αίτηση για την ιδιότητα του εγκεκριμένου οικονομικού φορέα.
Οι τελωνειακές αρχές, εάν χρειαστεί μετά από διαβουλεύσεις με άλλες αρμόδιες αρχές, χορηγούν την εν λόγω ιδιότητα, που υπόκειται σε παρακολούθηση.
2. Η ιδιότητα του εγκεκριμένου οικονομικού φορέα συνίσταται στα ακόλουθα είδη πιστοποιητικού:
α) αυτό του εγκεκριμένου οικονομικού φορέα με πιστοποιητικό ως προς τις τελωνειακές απλουστεύσεις, το οποίο παρέχει στον κάτοχό του τη δυνατότητα να απολαύει ορισμένων απλουστεύσεων σύμφωνα με την τελωνειακή νομοθεσία, ή
β) αυτό του εγκεκριμένου οικονομικού φορέα με πιστοποιητικό ως προς την ασφάλεια και την προστασία, το οποίο παρέχει στον κάτοχό του διευκολύνσεις που αφορούν την ασφάλεια και την προστασία.
3. Είναι δυνατή η ταυτόχρονη κατοχή και των δύο ειδών πιστοποιητικών που αναφέρονται στην παράγραφο 2.
4. Η ιδιότητα του εγκεκριμένου οικονομικού φορέα αναγνωρίζεται, υπό τους όρους των άρθρων 39, 40 και 41, από τις τελωνειακές αρχές όλων των κρατών μελών.
5………………………….Οι τελωνειακές αρχές δεν επανεξετάζουν τα κριτήρια που έχουν ήδη εξεταστεί κατά τη χορήγηση της ιδιότητας του εγκεκριμένου οικονομικού φορέα.
6. Ο εγκεκριμένος οικονομικός φορέας που αναφέρεται στην παράγραφο 2 απολαύει ευνοϊκότερης μεταχείρισης από τους λοιπούς οικονομικούς φορείς όσον αφορά τους τελωνειακούς ελέγχους, σύμφωνα με το είδος του πιστοποιητικού που του έχει χορηγηθεί, υποβαλλόμενος, μεταξύ άλλων, σε λιγότερους φυσικούς ελέγχους και ελέγχους εγγράφων.

 

Άρθρο 39  - Χορήγηση της ιδιότητας

Τα κριτήρια για τη χορήγηση της ιδιότητας του εγκεκριμένου οικονομικού φορέα είναι τα εξής:
α) η απουσία ιστορικού σοβαρής παράβασης ή επανειλημμένων παραβάσεων της τελωνειακής νομοθεσίας και των φορολογικών κανόνων, συμπεριλαμβανομένης της απουσίας ιστορικού σοβαρών ποινικών αδικημάτων σχετιζόμενων με την οικονομική δραστηριότητα του αιτούντος,
β) η επίδειξη από τον αιτούντα υψηλού επιπέδου ελέγχου των δραστηριοτήτων του και της ροής των εμπορευμάτων μέσω ενός συστήματος διαχείρισης εμπορικών και, κατά περίπτωση, μεταφορικών καταχωρίσεων, το οποίο να επιτρέπει τη διεξαγωγή κατάλληλων τελωνειακών ελέγχων,
γ) η οικονομική φερεγγυότητα, η οποία τεκμαίρεται εάν ο αιτών διαθέτει ικανοποιητική οικονομική επιφάνεια που να του επιτρέπει να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του, λαμβανομένων υπόψη δεόντως των χαρακτηριστικών του είδους της ασκούμενης επιχειρηματικής δραστηριότητας,
δ) όσον αφορά το πιστοποιητικό που αναφέρεται στο άρθρο 38 παράγραφος 2 στοιχείο α), πρακτικά κριτήρια επάρκειας ή επαγγελματικών προσόντων που σχετίζονται άμεσα με την ασκούμενη δραστηριότητα, και
ε) όσον αφορά το πιστοποιητικό που αναφέρεται στο άρθρο 38 παράγραφος 2 στοιχείο β), ενδεδειγμένα μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία, τα οποία θεωρείται ότι πληρούνται εάν ο αιτών αποδείξει ότι εφαρμόζει κατάλληλα μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία της διεθνούς αλυσίδας εφοδιασμού, μεταξύ άλλων στους τομείς της υλικής ακεραιότητας και των ελέγχων πρόσβασης, των υλικοτεχνικών διαδικασιών και της διαχείρισης συγκεκριμένων ειδών εμπορευμάτων, του προσωπικού και της ταυτοποίησης των επιχειρηματικών εταίρων του.

Έκδοση των πιστοποιητικών του εγκεκριμένου φορέα (Κανονισμός 1875/2006 άρθρα 14ιβ, 14ιγ, 14ιδ,14ιε, 14ιστ)

Εφόσον η αίτηση γίνει αποδεκτή από την Τελωνειακή Αρχή εξετάζονται τα κριτήρια χορήγησης του πιστοποιητικού. Εφόσον πληρούνται χορηγείται το πιστοποιητικό του εγκεκριμένου οικονομικού φορέα το οποίο αρχίζει να ισχύει από την δέκατη ημέρα μετά την ημερομηνία έκδοσης. Το πιστοποιητικό ΑΕΟ αναγνωρίζεται σε όλα τα Κράτη Μέλη ενώ η διάρκεια ισχύος του είναι απεριόριστη. Στην περίπτωση όπου διαπιστώνεται κατά το στάδιο της εξέτασης ότι κάποια από τα κριτήρια δεν πληρούνται από τον οικονομικό φορέα, η αίτηση απορρίπτεται και η αρμόδια τελωνειακή αρχή ενημερώνει την εταιρία για το σκεπτικό απόρριψης της αίτησης.


5.Τι είναι αποθήκες προσωρινής εναπόθεσης σύμφωνα με τον Ν. 2960/2001; Ορισμός χωρίς ανάλυση) και δυνατοί προορισμοί των εμπορευμάτων που εναποτίθενται σε αυτές (2)

Προσωρινή εναπόθεση: η κατάσταση μη ενωσιακών εμπορευμάτων (τρίτων χωρών)  τα οποία αποθηκεύονται προσωρινά υπό τελωνειακή επιτήρηση για το διάστημα μεταξύ της προσκόμισής τους στο τελωνείο και της υπαγωγής τους σε τελωνειακό καθεστώς ή της επανεξαγωγής τους·

Δυνατοί προορισμοί εμπορευμάτων από το Καθεστώς Προσωρινής εναπόθεσης

Από

Σε

Προσωρινή εναπόθεση
Άρθρ. 50 ΒΚτΚ
1
Εισαγωγή
Εισαγωγή
Εισαγωγή






2
Τελωνειακή αποταμίευση
Άρθρ. 516 Εφ. ΚτΚ
α)Εισαγωγή



β)Διαμετακόμιση εσωτερικής αποστολής



γ)Προσωρινή εναπόθεση





3
Ελεύθερες Ζώνες
Εισαγωγή





4
Μεταφόρτωση εσωτερικού
Προσωρινή εναπόθεση





5
Διαμετακόμιση μεταφόρτωσης εξωτερικού






6
Ενεργητική τελειοποίηση
Εξαγωγή





7
Προσωρινή εισαγωγή
(είσοδος, άδεια φόρτωσης για έξοδο)
Επανεξαγωγή σε τακτό χρονικό διάστημα

8
Επανεξαγωγή
Άρθρ. 182 ΒΚτΚ


9
Καταστροφή – εγκατάλειψη
Άρθρ. 56, 182 ΒΚτΚ



6. Τι είναι το καθεστώς της παθητικής τελειοποίησης και πως λειτουργεί; (2)

 

Το τελωνειακό καθεστώς  της Τελειοποίησης προς Επανεισαγωγή, λέγεται και παθητική τελειοποίηση, είναι αυτό που επιτρέπει κάτω από ορισμένες συνθήκες την προσωρινή εξαγωγή κοινοτικών εμπορευμάτων σε τρίτες χώρες για μεταποίησή των και επανεισαγωγή των (ετοίμων) παραγώγων προϊόντων, με μερική ή ολική απαλλαγή από τους εισαγωγικούς δασμούς, προκειμένου να τεθούν σε ελεύθερη κυκλοφορία (εισαγωγή).
Το τελωνειακό καθεστώς της τελειοποίησης προς επανεισαγωγή αποσκοπεί στην εκμετάλλευση των μεταποιητικών δραστηριοτήτων του εξωτερικού, όταν αυτές οι δραστηριότητες είναι αδύνατες ή ασύμφορες στο εσωτερικό της Κοινότητας.

Η λειτουργία της παθητικής τελειοποίησης που αναγράφεται στην έγγραφη έγκριση της τελωνειακής αρχής
Περιλαμβάνει:
-συνέπειες αλλαγής ενός στοιχείου της αδείας έγκρισης
-μεταβίβαση της άδειας έγκρισης
-απαγόρευση περιορισμοί και της επανεισαγάγεις των μεταποιημένων εμπορευμάτων
-προσδιορισμός του συντελεστή απόδοσης
-ο υπολογισμός των δασμών στηρίζεται στην εφαρμογή της μεθόδου διαφορικής δασμολόγησης
-διάρκεια της αδείας έγκρισης
-
Νομική βάση: (άρθρα 748-787 Εφ ΚτΚ), (άρθρα 145-160 Βασ. ΚτΚ, άρθρα 84-90). (Εγκύκλιος Δ. 898/25/Γ 0018/ 25-6-2001. Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή του καθεστώτος της Τελειοποίησης προς Επανεισαγωγή (Παθητική τελειοποίηση).


7. Πότε πρέπει να επανεξάγονται τα εμπορεύματα υπό το καθεστώς της προσωρινής εισαγωγής; (2)


Προσωρινή εισαγωγή (Εισδοχή)

Ο χρόνος επανεξαγωγής αυτών των αγαθών κυμαίνεται, αλλά δεν ξεπερνά τους 24 μήνες.

Νομική βάση: (άρθρα Βασ. ΚτΚ 137-144), (Εφαρμ ΚτΚ 670-747).


8.Τι είναι λαθρεμπορία; αναφέρετε δύο αυτοτελείς περιπτώσεις. (2)

Λαθρεμπορία είναι:
α) η εντός του τελωνειακού εδάφους εισαγωγή ή εξ αυτού εξαγωγή εμπορευμάτων υποκειμένων σε δασμούς, φόρους και λοιπές επιβαρύνσεις που εισπράττονται στα Τελωνεία, χωρίς τη γραπτή άδεια της αρμόδιας Τελωνειακής Αρχής ή σε άλλο από τον ορισμένο παρ' αυτής τόπο ή χρόνο,
β) οποιαδήποτε ενέργεια, που αποσκοπεί να στερήσει το Ελληνικό Δημόσιο ή την Ευρωπαϊκή 'Ενωση των υπ' αυτών εισπρακτέων δασμών, φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων από τα εισαγόμενα ή εξαγόμενα εμπορεύματα, και αν ακόμη αυτά εισπράχθηκαν κατά χρόνο και τρόπο διάφορο εκείνου που ορίζει ο νόμος.
Για την επιβολή σχετικών κυρώσεων σε βάρος εκείνων που διαπράττουν τελωνειακές παραβάσεις, δεν εξετάζεται αν συντρέχει πλάνη, άγνοια, καλή πίστη, παραδρομή, αμέλεια, ούτε δόλος (αν υπήρχε θα αποτελούσε το αδίκημα της λαθρεμπορίας), αλλά αρκεί μόνο η μη τήρηση (με πράξη ή παράλειψη) των διατυπώσεων που έχουν ορισθεί από τις τελωνειακές νομοθετικές ρυθμίσεις.


2. Ως λαθρεμπορία θεωρείται:
α) η διάθεση στην κατανάλωση, χωρίς έγγραφη άδεια της αρμόδιας Τελωνειακής Αρχής και πληρωμή του εισαγωγικού δασμού, φόρου και λοιπών επιβαρύνσεων, εμπορευμάτων, τα οποία έχουν εισαχθεί δυνάμει νόμου ή σύμβασης, ατελώς ή με μειωμένες επιβαρύνσεις για ορισμένες ειδικές χρήσεις ή η χρησιμοποίηση αυτών των εμπορευμάτων σε άλλες χρήσεις εκτός των ορισμένων ει δικών τοιούτων,
β) η εξαγωγή ή η εισαγωγή εμπορευμάτων των οποίων, κατά νόμο ή με απόφαση της αρμόδιας Αρχής, είναι απαγορευμένη η εξαγωγή ή η εισαγωγή, εκτός εάν με έγγραφη άδεια επιτράπηκε αυτή κατ' εξαίρεση της απαγόρευσης από την αρμόδια Αρχή,



9.Τι είναι Ελεύθερη Ζώνη, πόσες και ποιες λειτουργούν στην Ελλάδα; (2)


* Ελεύθερη Ζώνη: Η ελεύθερη ζώνη αποτελεί ειδική περιοχή η οποία ανήκει στα κοινοτικά τελωνειακά εδάφη στην οποία:
_ τα μη κοινοτικά εμπορεύματα εξετάζονται για τους σκοπούς της επιβολής των εισαγωγικών δασμών και της εφαρμογής των μέτρων εμπορικής πολιτικής, εφόσον βρίσκονται εκτός του κοινοτικού τελωνειακού εδάφους, υπό την προϋπόθεση ότι τα εν λόγω εμπορεύματα ούτε παραδίδονται με σκοπό την ελεύθερη κυκλοφορία τους, ούτε ζητείται η υπαγωγή τους στην τελωνειακή διαδικασία η οποία οδηγεί στη δημιουργία τελωνειακής οφειλής, ούτε χρησιμοποιούνται η καταναλώνονται εντός των ορίων της ζώνης. Η πληρωμή του ΦΠΑ αναστέλλεται, για όσο χρονικό διάστημα τα εμπορεύματα παραμένουν στη ζώνη, ενώ οφείλεται εν γένει η πληρωμή του ΦΠΑ για την παροχή των εμπορευμάτων και υπηρεσιών στη ζώνη αυτή.
_ Τα κοινοτικά εμπορεύματα, πριν από την φυσική τους εξαγωγή, επιτρέπεται να θεωρηθεί ότι έχουν εξαχθεί, λαμβανομένης υπόψη της εφαρμογής μέτρων, που συνήθως συνοδεύουν την εξαγωγή (π.χ. επιστροφές κατά την εξαγωγή, απόδοση ή διαγραφή των τελωνειακών δασμών).

Στην Ελλάδα υπάρχουν και λειτουργούν 3 Ε.Ζ:
 1) Ε.Ζ Ελέγχου τύπου ΙΙ Λιμένος Πειραιώς,
2) Ε.Ζ Ελέγχου τύπου Ι λιμένος Θεσσαλονίκης,
3) Ε.Ζ Ελέγχου τύπου Ι λιμένος Ηρακλείου Κρήτης. 
Νομική βάση:


10.Ποια εμπορεύματα υπόκεινται σε ΕΦΚ και με ποια έγγραφα κυκλοφορούν στην Κοινότητα; (2)

Οι κατηγορίες των προϊόντων που υπόκαιει σε ΕΦΚ είναι:
•              ενεργειακών προϊόντων και ηλεκτρικής ενέργειας που εμπίπτουν στην οδηγία 2003/96/ΕΚ·
•              αλκοόλης και αλκοολούχων ποτών που εμπίπτουν στις οδηγίες 92/83/ΕΟΚ και 92/84/ΕΟΚ·
•              βιομηχανοποιημένα καπνά που εμπίπτουν στην οδηγία 95/59/ΕΚ, στην οδηγία 92/79/ΕΚ και στην οδηγία 92/80/ΕΚ.

Η διακίνηση των εμπορευμάτων αυτών σε καθεστώς αναστολής πρέπει απαραιτήτως να πραγματοποιείται με την κάλυψη του συνοδευτικού Διοικητικού Εγγράφου (Σ.Δ.Ε.).

Η διακίνηση εναρμονισμένων προϊόντων για εμπορικούς σκοπούς, που έχουν φορολογηθεί στο κράτος μέλος αποστολής, γίνεται με τη χρησιμοποίηση του Απλοποιημένου Συνοδευτικού Διοικητικού Εγγράφου (ΑΣΔΕ).




[1] Θα μπορούσε να δοθούν μια ή δύο ασκήσεις για εφαρμογή αυτού του θέματος. Όταν το νομικό κείμενο αναφέρεται σε οικονομικά στοιχεία, η κατανόηση ή όχι περνά πάντα από την εφαρμογή.

Βιβλία εξετάσεων Πιστοποιημένων Εκτελωνιστών
ΠΑΚΕΤΟ Προσφορά

- Εκτελωνιστικά, Δασμολογικά, Τελωνειακά, Διαδικαστικά, Φορολογικά (υπό τύπου ερωτήσεων)
-Νόμος 718/77 ενημερωμένος μέχρι σήμερα
€ 25,00

ΜΙΚΡΟ ΠΑΚΕΤΟ
-Νόμος 718/77 ενημερωμένος σήμερα
- Εισαγωγή στην Τελωνειακή Νομοθεσία ΕΕ (Τελωνειακά καθεστώτα)
- Εκτελωνιστικά, Δασμολογικά, Τελωνειακά, Διαδικαστικά, Φορολογικά (υπό τύπου ερωτήσεων)
- Εφαρμογές στις Διαδικασίες Τελωνείου, στο Δασμολόγιο
€ 90,00
ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΚΕΤΟ
Το Μικρό Πακέτο συν τα κατωτέρω
- Οργάνωση Θέσεων Τελωνείων (αρμοδιότητες και καθήκοντα των Υπαλλήλων στα Τελωνεία)
-Θέματα Δασμολογικής Νομοθεσίας και ΦΠΑ (Ειδικός Προορισμός, Δεσμευτικές Δασμ. Πληροφορίες, Δασμ. Ποσοστώσεις)
-Κοινοτικός Τελωνειακός Κώδικας  (Ενωσιακός)
-Κοινοτικός Τελωνειακός Κώδικας (Βασικός καν. 2913/92, Εφαρμοστικός καν. 2454/93)
-Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας (ενημερωμένος σήμερα)
€190,00
Βιβλία που είναι απαραίτητα και για την άσκηση του επαγγέλματος
Βρείτε: Σχέδιο Μελέτης Υποψηφίων  Εκτελωνιστών Τριμήνου Διάρκειας (3ωρη μελέτη ημέρας)  στην ανάρτηση 13 Μαΐου 2014


Στο blog που βρισκόσαστε υπάρχουν:
317 αναρτήσεις σε 20.270 προβολές σελίδων
με κανονισμούς ΕΕ, νόμους, εγκυκλίους, μελέτες,  σχόλια, βιβλία
Πίνακας προηγούμενων Μαθημάτων της Σχολής
 στην ανάρτηση της 31 Μαρτίου 2015

Εκτύπωση πολυσέλιδων Νόμων, Κανονισμών κλπ
Ιστοσελίδα = PrePrint.gr
Με μικρό κόστος


E-mail = ggioggaras@Gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου